صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

گردشی در آخرین روزهای پاییز92

1392/10/19 11:00
303 بازدید
اشتراک گذاری

صدرا

ص

ص

 در آخرین روزهای پاییز دل انگیز رفتیم به یکی از روستاهای خوش اب و هوای شهرمون.(باغ عمو جون)اینها تصاویری از گردش اون روز پسر جونه.پسری با دمپایی های قرمز.نمیدونم چرا پسرم فقط دمپایی دوست داره بپوشه؟؟؟؟قلبقلب                                                                                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحان
8 دی 92 22:05
ان شالله همیشه به شادی و گردش گلم چه عکس های قشنگی ، با فتوشاپه؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی گلم.نه من فتو شاپ ندارم.از قالبها استفاده کردم.
مینا
9 دی 92 14:06
وبلاگ خیلی قشنگی دارید من لینکتون کردم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم.به وب کیانا هم سرزدین؟منم لینکتون کردم
مریم مامان آیدین
4 آذر 93 16:21
ای جووووونم چه برگریزونی بوده الهی بچه احساس راحتی میکنه خووووب.....دمپایی خودمونی تره....نخواسته تو روستا کلاس بذاره میفهمی؟؟؟نخواسته......صدرا جونم خاااااکیه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فهمیدم.تسلیم