صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

فردا دیر است....

1392/10/19 11:04
346 بازدید
اشتراک گذاری


روزها با سرعت از پی هم میگذرند.دخترم انگار دیروز بود که پا به دنیای ما گذاشتی و حالا 9سال از آن روزها گذشتهلبخندو تو پسرم سه سال پیش را ببین!اینجا هنوز 4ماه بیشتر از سن تو نگذشته بود و چه آرام در کنار کیانا دراز کشیده ای و چه مهربان نگاه میکنی.اما حالا نمیدونم چی شده که مدام با هم مشکل پیدا میکنید و تو دخترم همیشه چنین نتیجه می گیری که باید به جای صدرا یک خواهر میداشتی تا اینقدر اذیت نشی...عزیزانم روزها و لحظه ها با سرعتی فراتر از آنچه که ما میپنداریم میگذرند.پس قدر یکدیگر را بدانید و پشت و پناه هم باشید و از اشتباهات هم در گذرید.دوستتان دارم و همه ی آرزویم سعادت شما در زندگیست.....امروز به یکدیگر عشق بورزید...فردا دیر است...خیلی دیر...قلب

                 
کیانا و صدرا
دوستی 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ریحان
19 دی 92 13:53
بچه ها تا بزرگ نشن فدر لحظات رو نمیدونن منم بچگیهام بادادش کوچولم نمی ساختم همیشه شاد باشید
زهرا عمه سروش
19 دی 92 19:02
الان تو بد سنی هستن،حتما تا چند وقت دیگه با هم خوب میشن.ما نمونه هاشو تو فامیل زیاد داشتیم.حتی من و بابای سروش هم تو یه سنی با هم نمیساختیم در ضمن،ما باکمال افتخار لینکتون کردیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم گلم..
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 دی 92 0:46
أخي خواهر زيبايي رابطه ي خواهر و برادري به همين مشكلات كوچولوإ .... فكرش رو نكن بزرگ شن قدر هم و بيشتر ميدونن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره میدونی گاهی اوقات بدجور میزنن به تیپ هم.همش باید مشغول سوا کردنشون باشم.اینا رو نصیحتی براشون نوشتم.ولی کیه که گوش بده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 دی 92 0:46
عززززززززيزم من اي لاو سر رو به خودم گرفتم هااااا
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم من
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 دی 92 15:00
سلام خواهر گلللللللللللللللللم خوبي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مام خوبيم خداروشكر............ صبح و ظهر دل انگيز شمام به خير انشالله...... يه دل سير خوابيدم خيلي حال داد تنها ضد حالش دو ساعت به دو ساعت شير دادن اوايي بود......ممنون از لطفت.... انشالله شما هم كنار خانواده ي محترمت روز خوبي رو سپري كنين.................. خيلي دوستتون دارم..... گل هاي من و بببببببببببببوس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم.حدس میزدم خوابیده باشیآفرین دختر خوب.خوب استراحتم بکن.
مامان ریحان
21 دی 92 9:38
سلام مامان مهربون صبح اولین روز هفته ات بخیر ان شالله هفته خوبی پر از انرژی و شادی داشته باشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی عزیزم.متاسفانه این هفته از شنبه نتم قطع شد و از دیدنتون محروم شدم تا امروز....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 0:41
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم خانم گل.تازه اومدم
خواهر فرناز
24 دی 92 12:26
سلام اومدم بهتون سر بزنم بگم حاضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
منم از امروز به بعد حـــــــــــــــــاضر
مامی رها
24 دی 92 13:15
نگران نباش عزیزم.........بزرگتر که بشن قدر همو بیشتر میدونن انشاالله همیشه سالم و سلامت باشن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم گلم
مامان سهند و سپهر
25 دی 92 9:39
سلام عزیزم این روزها هم میگذره و شیرینی این کشمکش ها بیشتر میمونه توی دلشون تا ناراحتیش خواهر برادری همینه دیگه عزیزم شما غصه نخور مطمئن باش خودشون اینقدر همو دوست دارن که یه ساعت دوری همو تحمل نکنن ببوسشون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره عزیزم واقعا همین طوره ولی اعصاب میخواد ها....
مامان ریحان
25 دی 92 19:01
سلام دیدم دوست خوبم کم پیدا شده نگو جناب نت قطع بودههمیشه شاد باشی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره عزیزم.همین ظهر امروز درست شد.خیلی دلم برات تنگیده بود.فکر کردم دنبالم میگردیولی سرت شلوغ بوده برام یه دونه کامنت گذاشتیخیلی گریه کردم نه؟؟...مثل باب اسفنجیدوستت دارم دوست جونیم
fariba
26 دی 92 9:07
چشم به هم میزنین میبینین دوتا دسته گلتون بزرگ بزرگ شدنو دارن از بلایایی که مامانیشون سزشون آورده (صدرایی طفلک)گله میکننو و های های میخندن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم
مریم مامان آیدین
4 آذر 93 16:23
ای جوووووووووووووووووووووووووووونم فرشته هارووووووووووووووو
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات شم مریمی جونم