صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

سلامی به زیبایی تقارن دهها!!!!

1394/5/20 5:16
1,845 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان خوبم.امیدوارم حال همه تون خوب و خوش باشه و روزهایی شاد و پر از لحظات خوب در انتظارتونمحبتراستش چند روز پیش دخترم با دیدن روزشمار بالای وب با خوشحالی صدام زد و گفت:مامان!!!یه اتفاق خوب داره برام میفته!!!منم گفتم چی؟گفت چند روز دیگه من 10 سال و 10 ماه و 10 روزم میشهجشنچون قبلا تقارن 4 ها رو برای صدرا نوشته بودم توجه به این نکته برای دخملی مهم شده بود.میدونین دیگهچشمکو حالا من از تقارن دهها مینویسم....محبت

دخترم!کیانای خانم و دوست داشتنی من امروز 10 سال و 10 ماه و 10روز از تولد تو میگذرد.تقارن دهگانه ات مبارکت باد عزیزمبوسبارها به تو گفته ام که من با تو مادر شدم و حس مادری را برای اولین بار با در آغوش گرفتن تو تجربه کردم.حس مادری و نگرانی برای فرزند را زمانی که در دوران بارداری حرکاتت کم میشد،زمانی که خیلی اضافه وزن نداشتم،زمانی که مضطرب میشدم ،زمانی که در صبح روز تولدت دچار لک بینی شدم،زمانی که بعد از به دنیا آمدنت صدای گریه ات را نشنیدم،زمانی که ماما با عجله بند ناف را که سه دور به دور گردنت پیچیده بود باز میکرد،زمانی که دو ساعت بعد از تولدت درست شیر نمیخوردی و به طور ناگهانی در اثر گریه سیاه و کبود شدی و پرستار با عجله تو را برد زیر دستگاه گذاشت و دستهای من از شدت ترس از دست دادن تو یخ شده بود و زمانی که در یک سال اول تولدت خوب شیر نمیخوردی و وزن خوبی نمیگرفتی و خوب نمیخوابیدی...حس کردم.عزیزم!!!من نگران تو بوده و هستم.نگران همین لحظاتی که کنار هم هستیم نگران لحظاتی که برای تو در آینده نزدیک و دور پیش خواهد آمد و نگران همه چیز....دخترم سرزنشم نکن و نگرانیم را بیهوده ندان.هر زمان که مادر شوی مطمئن باش که میفهمی چه میگویم.آری فرزندم بدان که دوستت دارم و خواهم داشت تا ابد.عشق مادر و فرزند ابدیتی دارد تمام و کمال.آرزومند آرزوهای زیبا و دخترانه ات هستم و بدان که مهرت همواره در دلم پایدار خواهد بود ای مهربانوی من.دهگانه هایت را دهها بار و صدها و هزاران بار تبریک میگویم.فدای تو مامان.

کیانا

کیانا

کیانا

کیانا

کیانا

کیانا

 

پسندها (4)

نظرات (10)

کیانا
20 مرداد 94 8:16
ممنون مامان جون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربانت عزیزم
الهام
20 مرداد 94 20:45
سلام مرضیه جونم اول بگم که من تازه اولین باره آهنگ وبلاگ تون رو می شنوم و خیلی قشنگه منم تقارن ده های کیانا خانم رو تبریک میگم و ماشاله خیلی خانم شده دخترمون و بابت وجود این دختر خانم خواستنی در کنارتون بهتون تبریک میگم و استرس ها و نگرانی های مادرانه ت رو هیچ مادری نیست که درک نکرده باشه و مطمئنا کیانا جون هم که از جنس خودمون هست شما رو درک می کنه و احساس مادرانه تون رو می بوسم کیانا و صدرای عزیزم رو
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام الهام عزیزم و ممنونم از حضور گرما بخش شما و سپاس از اینکه سلیقه ی منو پسندیدید.اتفاقا دیروز کیانا میگفت مامان!نمیخوای آهنگ وبتو عوض کنی؟و من گفتم نه دخترم دوستش دارمممنونم از لطفت الهام جونم و زحمتی که متقبل شدی شما هم علیرضا جونو ببوس.نگرانیهای مادرانه هم که تمامی ندارد
آجی فاطمه
22 مرداد 94 12:37
سلام به مرضیه جونم ای جانم تقارن 10 سال و 10 ماه و 10 روزگی کیانا خانوم مبارک باشه انشاالله تو زندگیت موفق باشی و زیر سایه مامان مرضیه و بابا مجید صحیح و سلامت زندگی گنید عزیز دلم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سسلام عزیزم.ممنونم از لطفت.خوبی؟خوشی؟چه خبرا؟؟تشکر فراوان
مریم مامان آیدین
23 مرداد 94 12:03
سلام مرضیه عزیزم اول از همه با خودت کاری ندارم و به کیانای گلم تصادف این سه تا 10 رو تبریک میگم....کیانا جونم ایشالا 111 سال و 11 ماه و 11 روزگیت رو جشن بگیری و حالا نوبت خودت شد که بهت بابن داشتن دختری به این برازندگی تبریک بگم....که صد البته از تربیت خوبشه و مامان و بابای گلش....حالا چون دوستم هستی نقش مادر رو پرپرنگ تر اعلام میکنم خاطرات نوزادی کیانا من رو هم برد به روزهای ابتدایی مامان شدنم ایشالا همیشه لذت ببری از داشتن فرشته هات دوستم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام مریم جونم.ممنونم دوستم بابت مهربانی و لطفی که نسبت به من و بچه ها داریامیدوارم همواره شاهد و ناظر بهترین لحظات برای خودت و آیدین جون و همسر گرامیت باشیممنونم
مامانی
25 مرداد 94 13:41
سلام با پنج روز تاخیر تقارن دهها رو تبریک میگم کیانا جون این فسقلی چند وقتشه که اینجوری شال سرش کردی خوردنی شده مادرانه های قشنگی و پر استرسی بود روزهایتان پر از عشق با کیانا جون و شیطونی با صدرای عزیز باشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.قربونت عزیزم.ممنونم از حضورتاینجا نه ماهش بیشتر نبود بچم با حجابهلطف داری دوست جونم و متشکرم از دعای قشنگ و خواستنیت
مامان ریحانه
27 مرداد 94 15:57
سلام مرضیه جونم خواهر گلم ممنون از اینکه به یادم بودی و جویای احوالم بودی سپاس از مهربونیت عزیزم شرمنده از اینکه نتونستم زودتر بیام پیشت چون واقعا نمیتونستم و فرصت نداشتم انشالله به زودی تو پست جدید از تمام اتفاقات این روزها مینویسم پست جدیدت و خیلی وقت پیش خوندم و خیلی خوشحال شدم به خاطر تقارن زیبای دههای کیانا جون تبریک میگم این اتفاق زیبا و خجسته را به دختر گلمون کیانای عزیزم البته با تاخیر فراوان مرضیه گلم بازم میامم پیشت در یه فرصت مناسب
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ریحان جونم.قربونت عزیزم.خوشحالم که بالاخره اومدی تشکر گلم.منتظرتم که بگی چه خبرا بوده
آنیتا
27 مرداد 94 16:54
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
مونا
28 مرداد 94 1:24
سلام . چه تقارن قشنگی . کیانای عزیر م امیدوارم لجظه به لحظه زندگیت پر از تقارن شادی و عشق باشه . آمین . تولدت مبارک . ان شا . . . . تولد 120 سالگیت . و اما تو مادر مهربون . اجر مادری کردنهات محفوظه . . . .
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام مونا جونم.ممنونم عزیزم.علی و باران عزیزمو ببوسمادرانه های تو بس زیباتر و اجرش افزونتر است.شاد باش و پویا
مامان فاطمه(یسنا)
28 مرداد 94 22:49
سلام عزیزم تقارن دهی کیانای عزیز مبارک چه می کنید با روزهای گرم تابستون؟ امیدوارم همیشه خوب و خوش و خرم باشید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام قربونت فاطمه جون.ممنونم عزیزم هیچی خواهر میگذرونیمواقعا گرمه
مامان راحله
30 مرداد 94 16:35
خدا حفظشون کنه