صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

من فقط.....

1392/9/19 10:38
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان مهربانم و سلام به شما فرزندان عزیزم.امروز هوا خیلی سرد و ابریه.دل آدم میگیره و حوصله هیچ کاری نداره.صدرای من نمیدونم زمانی که توانایی خوندن این پستها رو پیدا میکنی من کنارت هستم یا نه؟؟؟؟اما پسرم ازت میخوام همیشه همراه و یاور خواهر جونت باشی.کیانای گلم از تو هم همین را می خواهم به یکدیگر عشق بورزید و مراقب هم باشید.امیدوارم روزهای زیبا و سرشار از سلامتی در انتظارتان باشد.بغلبه من زنگ بزنبغل

چند شب پیش موقع خواب همین طوری به صدرا گفتم:پسرم وقتی بزرگ شدی مواظب کیانا هم باشی!خب پسرم.جوابی که صدرا به من داد:مامان!مگه من بابام؟؟که مواظب کیانا باشم؟؟من فقط می تونم با کیانا دعوا کنم!!!منم که یه لحظه موندم ،گفتم بخواب پسرم.فعلا بخواب.آره عزیزم فعلا نمی فهمی چی می گم.یعنی هنوز درک نمی کنی.اما میدونم وقتی بزرگ بشی به فکر خواهر جونتم هستی.اینو مطمئنم.تو هم دخترم اگرچه الان خیلی از دست داداشت عصبانی میشی و اونو مسئول خیلی از به قول خودت غصه هات میدونی اما این روزهای درگیری و دعواهای بچه گانه میگذره و ایشا...بزرگ که شدین میشین بهترین یارو یاور همدیگه.دوستتون دارم و امیدوارم بهترین ها در دفتر سرنوشت برایتان رقم بخورد.قلبماچقلب

صدرا

دخترم در این عکس، برادر کوچکت از ارتفاع و صدای بلند آبشار می ترسید،تو با گرفتن دستهایش قصد

داشتی آرامش را به او هدیه کنی.همواره برای هم ارام بخش باشید.قلب

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان سهند و سپهر
19 آذر 92 11:17
ایشالا همیشه پشت و پناه همدیگر باشند پست زیبایی بود مامانی مهربون عکسشون هم عالی و زیبا
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم.خواهر خوبم
fariba
20 آذر 92 11:05
الهیییییییییاین جمله گل پسرتون واقعا معرکه بودا انشاالله همیشه خوب و خوش باشین
زهرا
20 آذر 92 14:12
به به مرغ سحر ناله سر کن .... ماشاالله....انشاالله همیشه بهم آرامش بدن.
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت گلم
مامان زهرا
21 آذر 92 10:41
انشاالله همیشه مایه آرامش هم باشن من و داداشمم بچه بودیم خیلی باهم دعوا میکردیم ولی الان حتی یادآوری اون روزام برامون شیرینه......راستی عکس کیانا و صدرا خیلی نازه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون گلم.رها جونی چطوره؟
بابای آندیا
23 آذر 92 18:06
سلام ... کیانا و صدرا عزیزان من .... خیلی دلم براتون تنگ شده بود ... هر روز دوست داشتنی تر می شید . سالم و سلامت و کامروا باشید .
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.بابای آندیا جان.ممنون از لطف شما.پایدار باشید
زهرا عمه سروش
23 آذر 92 23:00
یاد دعواهای بچگیم با خواهر برادرام افتادم انشالا همیشه رابطه شون صمیمی باشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم.امید که شما هم شاد باشید و سلامت