صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک عزیزم...

1394/7/11 5:37
956 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه.عیدتون مبارکمحبت

دخترم سلام.کیانای عزیزم سلام.گلم،نمیدونی چقدر شرمنده ات شدم که نتونستم بیام و برات پست تولد بذارم....خوشگل مامان خودت شاهد موقعیت فعلی و مشغولیتهای من هستی و میدونم درک میکنی که مامان،با تمام وجود دوست داشت برات پست مخصوص بذاره و نتونست.پس همین حالا برای صدمین بار میگم:تولدت مباررررررکجشنجشنجشن

به هر حال عزیز مامان 11 سال از تولدت و حضورت در این دنیا گذشت.کیانای من،تو دقیقا در روز جمعه 10 مهر 1383 ساعت 14.30 پا به هستی نهادی و دیروز بعد از 11 سال دوباره تولدت شد روزجمعه...11 سال پیش تولدت مصادف شد با نیمه شعبان و دیروز تولدت مصادف شد با عید غدیر.عجب تقارنهای زیبایی...تشویق

به هر حال عزیزم الان که دارم این پستو مینویسم همه شما خواب هستید و نیم ساعت دیگه کم کم بیدار باشه و باید همه راهی مدرسه هامون بشیم.واسه همین فقط اومدم برات بنویسم که بدونی برام مهمی و ان شاءا...در اولین فرصت پست تولدتو کامل میکنم با عکسهای خوشگلت.پس دخملی گلم منو ببخش و بدون مامان برات بهترین بهترین آرزوها رو داره و امید که سالهای سال با سلامتی و نشاط تولدتو جشن بگیری.فدای تو مامان مرضیه.

پی نوشت:مامان یسنای عزیزم نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی پیام تبریک تولدتو دیدم.امیدوارم همیشه سلامت و شادمان باشی و تولدهای یسناجونو با خوشحالی و سلامتی جشن بگیریبوسمحبتبغل

کیانا

پی نوشتی تقدیم به دوستان خوبممحبت

دوستان مهربون و گلم در دنیای مجازی و دنیای فاصله های هر چند دور ولی بسیار نزدیک،من از تک تک شما خوبان که با وجود کم پیدا بودن و نبودن من هنوز هم نسبت به من و بچه ها لطف دارید و با اومدنتون و پرس و جوی حال و احوال انرژی فوق العاده به من میبخشید،تشکر میکنم و آرزوی بهترین بهترینها رو واستون دارم.ممنونم و یاد شما همیشه در قلب و ذهن من باقی خواهد ماند.من به زودی میام فقط کمی فرصت لازم دارم ولی اومدنم به حول و قوه الهی قطعیهمحبتبوسبغلبای بای

پسندها (7)

نظرات (19)

مامان خدیجه
11 مهر 94 6:17
تولدت هزارن بار مبارک عزیزم
مامان یسنا
11 مهر 94 11:18
سلام به خانم معلم سحر خیز، دوباره هم تولد کیانای عزیز مبارک ان شالله تولد 120 سالگی خانم خانما، قربونت مرضیه جون درسته دیگه مثل قبل نمیام البته یسنا نمیذاره اما با اینحال همیشه به یاد دوست عزیزم و گل های قشنگش هستم ، آرزوی بهترین ها رو براتون دارم
مریم مامان آیدین
11 مهر 94 13:55
سلام مرضیه جوووونم تولد کیانای عزیزم مباااااارک وای چه تقارن های خوبی...نیمه شعبان و غدیر...دو تا عید مهم ما مرضیه نمیدونم حس مامان یه دختر 11 ساله بودن چطوریه....ولی قشنگه ببینی دخترک کوچولوی خانوم شده میلانی عزیزم امیدوارم 120 ساله بشی و هرروز موفق تر عز روز قبل
مامان ریحانه
12 مهر 94 10:08
تولدت مبااااااااااااااارک کیانا جونم 120 ساله بشی عزیزم
مامان ریحانه
12 مهر 94 10:47
کیانا جون تولدت مباااااااااااارک الهی که 120 سالگیتو جشن بگیری عزیزم
آجی فاطمه
12 مهر 94 14:03
تولدت مبارک کیانای عزیزم الهی همیشه زنده باشی عزیزم
الهام
12 مهر 94 16:03
سلام مرضیه جان منم تولد کیانا جون رو که مقارن با دو عید زیبا شده تبریک میگم امیدوارم این مهر براتون سرآغاز موفقیت های بی ششمار برای شما و بچه ها باشه آهنگ وبتون رو عشقه
مونا .
13 مهر 94 1:19
سلام به مامان مهربون ومتعهد . اول اینکه حس تعهدت به دخترت خیلی برام زیبا بود که با وجود مشغله های زیاد میایی و مینویسی . . تولد دختر گل هم مبارک . الهی سایه شما و همسر محترم همیشه بر سر این بچه های دوست داشتنی مستدام باشه . الهی که کیانای عزیز م رو عروس کنی وو نظاره گر خوشبختی اش باشی . آمین .
مامانی
13 مهر 94 11:06
سلام خوبین؟ بچه ها چطورن؟ منم تبریک میگم تولد کیانا خانوم رو
مامان ریحانه
18 مهر 94 16:18
خصوصی مرضیه جون
مامان ریحانه
23 مهر 94 22:51
مرضیه جون سلام خوبی عزیزم آخه تو نمیگی دل ما برات تنگیده زودتر بیا عزیزم با یه پست جدید از پیش دبستانی رفتن شازده پسر
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.تصمیم گرفتم بیام.راستش صدرا سرماخورده و درگیر شدم.صدا نداره بچم و فقط تصویر داره تازه اونم برفکیهفدای مهربونیات
مامان ریحانه
25 مهر 94 8:30
سلام عزیزم صبحت به خیر برای صدرا خیلی ناراحت شدم نمی دونم این چه ویروسیه که به جون همه ی بچه ها افتاده خواهر دیروز من غولم از پا در آورد یه جورایی بعد از سه هفته که در کنارش بودم و بهش دهن کجی می کردم آخرش شکستم داد و دوختم به زمین انشالله که خواهر زود زودصدرا جونم خوب میشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهر جونم.ممنونم از لطفت عزیزم.واقعا ویروسی غیر قابل بخششهمیدونم چی میگی آبجی جونایشا....شما هم حالت خوب خوب خوب بشهممنونم بازم
مامان
28 مهر 94 13:03
سلااااااااااااااااااااااااااااام عزیزززززززززم تولدت مبارک البته با تاخیر ان شاء الله زنده باشی و زیرسایه پدر و مادر و همیشه زندگی بر وفق مرادت باشه
بابا و مامان
17 آبان 94 23:51
تولدت مبارک عزیزم ببخشید با تاخییر زیاد
بابا و مامان
17 آبان 94 23:52
مامان ما که رمز نداریم چکار کنیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
اومدم گلم
مامان یسنا
19 آبان 94 13:11
سلام مرضیه جونم خوبی؟ کم پیدایی!دلم تنگ شده بود برای روزهایی که همه فعال بودیم و هر روز به هم سر میزدیم و امروز تصمیم گرفتم به همه دوستان سر بزنم هر چند خیلی ها خیلی وقته آپ نکردن... همیشه به یاد دوستان وبلاگی خودم مخصوصا مرضیه جونم هستم شاد باشید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام فاطمه جونم.آره عزیزم میدونم خیلی خیلی کم پیداییم همه مونقربون محبتت دل به دل راه داره گلم
مامانه شایلین
19 آبان 94 17:39
عزیز دلم تولدت مبارک ........
مامان ریحانه
7 آذر 94 19:21
سلام بر مرضیه جون خودم اول بگم که حوصلم نرسید برم دنبال رمز بگردم پس ترجیحا در همین پست عرض ادب می کنم و جویای احوال خواهر خودم میشم می بینم که نیستی و دیگه دیر به دیر به نی نی وبلاگ سر میزنی و اما امان از دست این تلگرام که حضور دوستان را کمرنگ کرده در فضای شاد نی نی وبلاگ فکر کنم تو هم یکی از این دوستان باشی نههههههههه خوب خواهر به دور از شوخی دلم واست تنگیده بود الهی که هر کجا هستی شاد باشی شاد بودنت آرزوی من است دسته گلای نازتو ببوس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام بر ریحان بانو.ممنونم عزیزم از اینکه اومدی پیشمآره عزیزم نیستم و نبودنم به چشم میاد شدیداآره خواهر دقیقا همینه ....به خاطر این نظرت یه پست نوشتم که موید همینه.فدات شم و ببوس گل دخملیو و آرزومند آرزوهاتمراستی دل به دل راه داره و منم دلتنگتم
به نام پدر
8 آذر 94 10:29
درود گلم من هم کم تحملم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
چرا؟؟؟؟؟؟