صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

در پاسخ به یک پرسش(مهد)

1392/9/17 17:54
340 بازدید
اشتراک گذاری

آنچه را که حقیقتا آموختم            در مهد کودک آموختم

بیشتر چیزهایی را که واقعا درباره چگونه زیستن،چه کردن و چگونه بودن،می دانم در مهد کودک آموختم.عقل و دانایی در نوک قله ی تحصیلات عالیه نبود،بلکه آن را در جعبه شن بازی کودکستان یافتم.این ها چیزهایی هستند که من در مهد کودک یاد گرفتم:در همه چیز شریک شدن،عادلانه بازی کردن،به دیگران ضربه نزدن،برگرداندن چیزها به جایی که آن ها را پیدا می کردم،تمیز کردن ریخت و پاشهایم،برنداشتن وسایلی که مال من نبودند،عذر خواهی کردن از کسی که به او صدمه زده ام،شستن دستها قبل از غذا خوردن،خوب بودن غذای گرم و شیر برای سلامتی،متعادل زندگی کردن،هرروز کمی یاد گرفتن،کمی فکر کردن ،کمی نقاشی کردن،کمی آواز خواندن،کمی بازی کردن و کمی کار کردن.

(جک کانفیلد-مارک ویکتور هنسن)از کتاب نغمه عشق

 نقاشی

نقاشی کیانا در سه سالگی. ولی صدرا که الان سه ساله ست فقط خط خطی میکنه.اینم تفاوتها!!!

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان لي لي
18 آذر 92 5:55
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
امید که شما و آواجون برای همیشه کنار هم در سلامت کامل باشین.
مامان لي لي
18 آذر 92 8:02
خلوت زندگي ام را به تو تقديم ميكنم كه خلوت خودت را به من داده اي........ تنهايي خودم را به تو ميدهم چون قسمتي از تنهايي خودت را به من داده اي.....
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
عزیزم خوشحالم که با دوست خوبی مثل شما اشنا شدم.
مامان سهند و سپهر
18 آذر 92 8:27
عزیزم ممنون مطلب جالبی بود خیلی زیبا بود از اینهمه محبتت هم ممنونم خانومی. مرسی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
شما لطف داری عزیزم.شاد باشید و سلامت
کیانا
18 آذر 92 15:14
خیلی خیلی ممنونم مامانی !!!!! راستی از کجا نظر دادی ؟؟؟؟؟؟؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهش میکنم دخملی.از خونه.
fariba
20 آذر 92 11:02
خیلی جالب بودممنونم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم.لطف میکنی بهم سر میزنی
زنده اندیش
25 آذر 92 0:21
وقتی بارون میاد خدا بهتر حس میشه ، چون بارون یعنی نقطه چین تا خدا