صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

شادمانه

1392/9/28 8:45
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرزندان من.سلام به شما که همه ی هستی و زندگی من هستید.سلام به شما که با همه ی اذیت کردنهاتون دوستتون دارم و براتون جونمو میدم.سلام به شما که گاهی درکم نمی کنین،به حرفام گوش نمیدین و سربه سر هم میذارین...

قلب                                      قلب                                       قلب                                        قلب

این پستو چند روز پیش رمزدار نوشتم و چون دلم گرفته بود ازتون گله کردم.البته از خودم هم ناراحت بودم و دلگیر.دوستان گلم مثل همیشه بهم سر زدند و همراهیم کردند.حالا مطلب قبلیو پاک کردم و میخوام مثبت بنویسم و دیگه از سختیهای زندگی ننالم.گلهای من در این دنیای بزرگ شادی و غم با هم وجود دارد.مهم این است که دراین غم و شادیها غرق نشویم و در برابر ناملایمات زندگی خود را نبازیم.ما پدر و مادرها الگوی حقیقی شما هستیم.من به عنوان یک مادر باید صبورتر و مقاوم تر باشم و به شما دوتا درس گذشت و چشم پوشی بدهم.دخترم از تو انتظار بیشتری دارم.دوست دارم با شرایط سنی صدرا بیشتر کنار بیایی و درکش کنی.میدونم اذیتت میکنه اما باور کن دوستت داره و فقط میخواد بازی کنه.اما راه درست بازی کردنو بلد نیست.پس تو یادش بده.میخوام هر دوتون بدونین که دوستتون دارم و حاضرم به خاطر شما از خودم بگذرم.امیدوارم همیشه زیباترین لبخندها روی لبهای قشنگتون بشینه.لبخندخندهلبخند

دلم

پاییز هم با تمام زیباییهایش به پایان رسید.زمستان است و هوا بس ناجوانمردانه سرد است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

زهرا
23 آذر 92 19:22
من رمز ندارم اگه اشکال نداره منم میتونم داشته باشم؟؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
برات میذارم گلمخواهش میکنم
خواهر زاده ی مهربانت
23 آذر 92 20:08
سلام خاله. خوبی؟کم پیدایی؟یه نظر لطفا اهنگ وب عوض کن ادم به یاد بدبختی زندگیش میفته.از دخترت یاد بگیر.حال ادم جا میاره. ببخشیدددددددددددددددد نظر دیگه لطفا ناراحت نشیدددددددددددددد.اخر حرفم دلم برات تنگ شده.شب خوش
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
دستت درد نکنه.من سنتی شدم.شما جوونا فقط نینای نینای دوست دارین.دلت تنگ شده پاشو بیا خونه مون خیلی دوریم مگه؟؟؟!!!
زهرا
24 آذر 92 15:46
سلام آخهههه عیبی نداره آدم یوقتایی دلش میگیره دیگه انشاالله وقتی بزرگ شدن قدر شما و پدرشون رو بدونن برا من دعا کنید خودمو می کشم برا بچه آخرش بچه هام نمیدونم چی میشن......!!!
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
عزیزم بهترین ها رو از خدا برات میخوام.آره دیگه باید بزرگ شن تا درکشون هم بزرگ بشه
خواهر فرناز
24 آذر 92 17:59
سلام مامان گلی من یه وبلاگ طراحی کردم نمونه عکس های طراحی شده ام را توش گذاشتم اگه کسی میخواست تم طراحی کنه یا حتی عکس بهم خبر بدین تا براش انجام بدم برای شما دوست جونم مجانیه برای دوستای دوست جونمون با قیمت خیلی کم البته وبمون هنوز کامل همه را آپلود نکردم چون خیلی وقت میگیره ولی به زودی کلی عکس توش اپلود میشه اینم ادرسشه http://aksghashang.persianblog.ir/ راستی اگه دوست داشتین لینکش کنید متاسفانه نی نی وبلاگ تو قسمت سوالات که به صورت در خواست نوشته بودم تاییدش نکرد مجبور شدم این طوری مزاحمتون بشم
خواهر فرناز
24 آذر 92 18:50
عکسشو رو وبت آپلود کن یا به ایمیلم بفرست تا ببینم چه مشکلی داره.
خواهر فرناز
24 آذر 92 18:51
با افتخار لینک شدین
خواهر فرناز
24 آذر 92 19:45
امتحانش کردم عکستون باید خیلی کوچیک باشه تا کوچیک نشون بده عکستونا خیلی کوچیک کنید بعد اپلود نمایید سپس مراحل وبلاگ دخملی را ادامه بدین درست میشه موفق باشین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم.مشکلم اینه که نرم افزار کوچیک کردن سایز عکسامو ندارم.آخه من با بازی بازی کردن همین کارا رو هم یاد گرفتم.
ساناز (فرشته زميني ما )
25 آذر 92 19:07
سلام عزيزم .منم شما رو لينك كردم و از دوستي با شما خوشحالم خدا اين دو تا گل رو حفظشون كنه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام مهربونم.موفق باشید و شادمان در کنار خانواده عزیزتون
مامان لي لي
25 آذر 92 23:56
وقتی خاطره های آدم ها زیاد میشه , دیوار اتاقشون پر از عکس میشه , اما همیشه دلشون واسه اونی تنگ میشه که نمی تونن عکسشو به دیوار بزنن...
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
دنیا تو دنیایی. نگفتیم برامون زندون باش.ما از تو دلتنگیم با ما بیش از این مهربون باشممنون که اومدی عزیزم.
مامان سهند و سپهر
26 آذر 92 10:36
عزیزم حالا بهتری؟ این روحیات گاهی برای همه پیش میاد . نگرانی نداره گلم. ببوس خوشگلارو
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت عزیزمتشکر که سر زدیبه امید سلامتی شما و دوقلوهای خوشگل و نازتون.
مامان ریحان
26 آذر 92 13:25
سلام دوست خوبم امیدوارم الان حالت خوب باشه دلت از دوتا گلت نگیره بزرگ بشن حتما قدر پدرمادرخوبشون رو میدونن،تو این چند روزی حسابی دلم واستون تنگیده بود
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ریحان جونیرسیدن بخیر.هرروز بهت سر میزدم پس بلاخره اومدیممنون گلم.میدونی بیشتر از خودم دلگیرم تابقیه
مامان زهرا
26 آذر 92 15:30
عزیزم طبیعیه نگزان نباش!!!!! درکت میکنم.......مثل من که چند روز پیش حالم خوب نبود و دلم گرفته بود!!!!!!!!!! امیدوارم خیلی زود سرحال بشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون دوست مهربونم.امیدوارم هیچ وقت دلت نگیره
خواهر فرناز
26 آذر 92 20:31
عزیزم این کدا ببین خوبه دوستش داری؟ var abzar = "";ابزار هدایت به بالای صفحه از نظر اندازه هم نگاه کن ببخشید دیر شد هم بهم نیومدی ادرس عکست را بدی هم سرم شلوغ بود شرمنده به ماهم رمز میدین؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خصوصی داری گلم
مامان زهرا
27 آذر 92 15:24
سلام مامان مهربون......حالت چطوره؟؟انشاالله بهتری؟؟کیاناجون و آقا صدرا چطورن؟؟ببوسشون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.ممنون عزیزم.
مامان لي لي
28 آذر 92 4:32
حضورم رابر صفحه دلت تیک بزن!
من حاضرم؛
حتی تمام این روزها ک توغایبی..
مامان ریحان
28 آذر 92 12:27
سلام عزیزم خوشحالم که حالت خوبه و مثبت فکر میکنیامیدوارم همیشه در کنار فرزندان عزیزت شاد باشی و هیچ وقت دلت نگیره از سرمای هوا نگو ، همین که از جنوب اومدم سرما خوردم با این هوای سرد
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم.مواظب خودت باش.ایشا...زودتر خوب شی
مامان سهند و سپهر
1 دی 92 11:05
چه خوب . خیلی زیبا بود متن جدیدت اون قبلیه رو هم نگه میداشتی احساسات ناب همون لحظه هم خوبه. بوسسسسس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره عزیزم.ولی چون در اوج عصبانیت نوشته بودم حفذش کردمممنون که اومدی دوست گلم
fariba
1 دی 92 16:49
سلام خانومی.آخی اشکال نداره بچه داری سخته اما شیرینه(انگار خودم 10 تا بچه بزرگ کردم )اما شاکر خدا باش بابت این گل های قشنگت انشاالله همیشه کنار هم خوش باشین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام فریباجون.خوبی؟اگه آسون بود باور کن منم 10تا میاوردم