صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

عزیزم دوستت دارم...تولدت مبارک

1394/6/18 5:20
1,422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم....

پسر گلم عزیز دل مامان سلام.خوبی عزیزم؟الان که در حال خوندن این پستی چه احساسی داری گلم؟فدای تو بشم من... خداوند بزرگ لطفشو شامل حالم کرد که باشم و از تولد 5 سالگیت بنویسم...عزیزم گل من تولدت مبارک.5 سال از به دنیا اومدنت گذشت...نمیتونم بگم خیلی زود گذشت یا خیلی سخت گذشت هیچ کدومش عزیزم خیلی خوب گذشت.بودن در کنار تو و پا به پای تو پیر شدن و دور شدن از سالهای جوانی...بودن در کنار تو و فکر کردن به آینده ات...فکر کردن به موفقیتت و روز به روز بزرگ شدنت....این 5سال برای هر دوی ما پر است از خاطرات خوب و شیرین و بعضا و گاه دردناک.دردناک مثل امروز که در بازی با پسر داییت سرت محکم خورد به درب آهنی و اندازه ی یه گردو ورم کرد....البته قضا و بلا بود عزیزم و خدا رو شکر که به خیر گذشت.آره پسرم 5 سال گذشت و تو وارد ششمین سال از زندگیت شدی سال آینده میری مدرسه و میشی کلاس اولی.فدای تو بشم بزرگ شدی ها...بزرگ و مرد.نمیدونی چقدر لذت میبرم وقتی بهم میگی مامان تو ناراحت نباش من بزرگ شدم برات ماشین میخرم.مامان تو ناراحت نباش اگه گوشیت خراب شد خودم برات گوشی میخرم.مامان!!!من حیلی دوستت دارم...مامان رمزتو باز کردم...مامان!دلم برات تنگ شده...مامان!منو ناز کن.....و اینک پسرم در آستانه ششمین سال تولدت و در پایان 5 سالگیت با تمام وجودم فریاد میزنم دوستت دارم و خوشبختی و سلامتی و نشاطت آرزوی قلبی من است.صدرای من!تولدت مبارک.پنج شمع خوشگل میذاریم روی کیکت با نمادهایی همچون سلامتی،موفقیت،خوشبختی،شادی و دلارامی...میلادت مبارک فرزندمبوس

صدرا

قناری

صدرا در انتظار پختن کیکچشمک

ا

صدرا

کیک

صدرا در حال دستگاه سازی با دست پدرخندونکخنده

صدرا

صدرا

صدرا

صدرا

صدرا

صدرا در مهد کودک جدیدآرام

صدرا

صدرا

صدرا

صدرا

صدرا

صدرا

بوسبوسبوسممنونم مهربانم از اینکه با ما بودیبوسبوسبوس

محبتمیلاد چهار سالگیمحبت

بوسمیلاد سه سالگیبوس

محبتتبریک پیشاپیش میلاد سه سالگیتمحبت

پسندها (5)

نظرات (15)

مامان یسنا
18 شهریور 94 13:02
سلام خانمی تولد صدرا جون مبارک ان شالله تولد 120 سالگی آقا زاده گل، من دیشب پیام تبریک فرستاده بیدم اما الان خبری ازش نیست، تو پست قبلی میخواستم اولین نفری باشم که به پسری تبریک میگم اما پیامم نیست در هر صورت دوباره مبارک باشه تولد پسر گل
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام دوست جونیم.عزیزم پیامت رسیده منتها بعد از اینکه من نظرات پست قبلیو تایید کردم.ممنونم عزیزم
الهام
18 شهریور 94 13:09
سلام مرضیه جان دیگه خیلی کم پیدایی رفیق من میگم این شبکه های اجتماعی رو روی گوشی تون نصب نکنید برای همین چیزاست دیگه تولد صدرای عزیزم رو تبریک میگم و دنیا دنیا شادی و آرامش و موفقیت براش آرزو می کنم عجب دستگاهی ساخته از دست بابایی و چه کیک و ژله های خوشمزه ای
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام الهام جونم.بله رفیق کم پیدایم ولی باور کن دلیلش فقط شبکه های مجازی نیست ممنونم رفیق از حضور دوست داشتنیت.موفق و شاد باشید
مامانی
18 شهریور 94 13:51
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککک دست و جیغغغغغ و هورااااااای بلند(بخشید جیغ نداشت گریه گذاشتم) ان شا ا... تولد120 سالگیشو بنویسی
مامانی
18 شهریور 94 13:53
به به چه کرده این کیک و ژله... نوش جان یه تشکر ویژه هم بابت حباب های وبتون یه ربعی میشه که با پسرک مشغول ترکوندنیم تمومی هم نداره که... شده مشتری پرو پاقرص اینجا شاد باشین و همه روزتون پر باشه از این کیکها و ژله ها
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربون محبتت عزیزم.حبابها کار کیاناست خواهر من صبح نبودم ظهر اومدم میبینم حباب بارون شده اینجادست آریا جون درد نکنه و ممنونم ازش که اومده وبمون
مسئول سایت نی نی عکس
18 شهریور 94 16:39
سلام خوشحال میشیم عکس کوچولوتونو برامون بفرستید تا ان شالله برنده این هفته ما ایشون باشه در ضمن برای مامانای خوب و نویسنده کشورمون یه مسابقه داریم به اسم مادران با تجربه که تجربیات مادریتونو برامون ارسال کنید و جایزه بگیرید . اطلاعات بیشتر در لینک زیر http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobe ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید. ممنون
مامان ریحانه
18 شهریور 94 17:10
سلام مرضیه جونم دیشب از بیرون اومدم دیدم به روز شدی ولی پستت نبود برای همین هم من تولدصدرای عزیز و گلمو تو پست قبلی تبریک گفتم و بازم صدرای خوشگلم تولدت مباااااااااااااااااااااااااارکـــــــــــــــــــــــــــــــ
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت
مامان ریحانه
18 شهریور 94 17:29
مرضیه جون چه حس مادرانه ی زیبا و قشنگی تولد گل پسر نازت مبااااااااااااااارک انشالله جشن دامادیش خواهر انشالله 120 سالگیشو جشن بگیری عزیزم انشالله که به تمام آرزوهای قشنگ زندگیش برسه گل پسرمون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم ریحان جونم.البته به پای حس های شما نمیرسه عسیسم تشکر فراوان از لطف و محبت شما
مامان ریحانه
18 شهریور 94 17:36
الهی بمیرم سرش محکم خورده به در لابد طفلی چقدرم درد کشیده چشممون به جمال مرغ حشق صدرا خان هم روشن شد با تمام افتخاراتش که کف قفس ریخنه چه انتظار شیرین و خوشمزه ای می کشیده وروجک بنده خدا باباش به کدامین گناه گرفتار همچین عذابی شده اِ گوشی من اونجا چکار میکنه خود خودشه چه تیپی زده شازده پسر به به بازم ژله رولییو و هنرنمایی های مرضیه بانو چه مهد کودک قشنگی عین خانه کودکای سربسته میمونه فدای همه ی قشنگیاش ببووووووووووس صدرا جونو
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم.آره خواهر پشت سرش بدجور ورم کرد و سرشو نمیتونست رو بالش بذاره ولی خوشبختانه بعد از دو روز خوب شدهمینو بگو خوشمززززهتازه فک کن باباش در حال خواب بودواقعا؟؟؟گوشی شما هم مینی هستش؟سونی؟؟چه تفاهمیالبته این گوشی فعلا دست صدراست و قبلا گوشی باباش بوده و همین حالا که دارم نظرتو تایید میکنم تو کمد مخفی شده تا دست هیشکی بهش نرسه....این مهد امسال باکلاسه خواهر و گررررونمنم ممنونم بابت همه ی محبتهات
مریم مامان آیدین
18 شهریور 94 19:06
سلام.مرضیه جون گللللم تولد 5 سالگی صدرای شیرینم مبااارک خیلی قشنگ توصیف کرده بودی لذت های بزرگ شدن بچه هارو لابلای واژه هاشون واااای.....باورم نمیشه همین دیروز بود انگار 4 سالگی اش رو تبریک گفتم هاااا خیلی ببوس 5 ساله قشنگه رو
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم مریمی جونم.تشکر از لطفت گلمواقعا همینه روزها خیلی زود میگذره خیلی زودددددشما هم ببوس آیدین جونمو
مونا
27 شهریور 94 16:11
سلام تولد پسر گل مبارک . نمیدونم چرا یه غم پنهون تو دلم پا مبگیره وقتی بچه ها بزرگ و بزرگتر میشن .... الهی ک سلامت و شاد باشین . کیک و ژله هم عالی . من هم عموما دیر به دیر آپ میکنم ولی همون عکسها و نوشته های کم هر مادر هم پر از حرف و نکته است . . . . البته باز شما از من تو این زمینه بهتری .
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام مونا جونم.ممنونم عزیزمآره یه حس خاص به آدم دست میدهمرسی گلم.باور کن نمیرسم یعنی اونقدر کارهای مختلف و البته تکراری رو سرم ریخته که وقت نمیکنم.شما که عزیزم کاملا حق داری.تشکر از اومدنت
مامان ناهید
30 شهریور 94 1:19
سلام مرضیه جون خوبین صدارجون وکیانا خانوم خوبن چقدر دلتنگتون شده بودم الان اومدم یه سر بزنم برم بعد بیام چون دلم براتون لک زده بوداما دیدم تولد دارید نشد بدون تبریک بگذرم پسر گلم صدراجون تولدتو با هزاران شاخه گل یاس تبریک میگم انشالله 200ساله شی خاله جون قربونت برم چه آقایی شدی ماشالله شاد باشی می بوسمت
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ناهید جونمممنونم عزیزم.خیلی مهربونی و بدون که منم دلتنگتونمهزاران بار بابت حضور گرمت ممنونم و متشکرم.روز و روزگارتان خوش و سرشار از سلامتی باد
آجی فاطمه
2 مهر 94 11:01
سلام برتک اجی مرضیه دنیا خوبی عزیز دلم من بالاخره اومدم اول از صدرا جونم عذرخواهی میکنم دیر اومدم خاله من نبودم عزیز دیر رسیدم تولدتو تبریک بگم عزیز دلم تولدت مبارک الهی هزار ساله بشی عشقم زیر سایه پدر ومادرت همراه با خواهر گلت زندگی کنی عشقم خوب حالا نوبت مامان مرضیس عزیزم عزیز دلم اول شهریور رفته بودم تهران واسه یه کنگره بین المللی بعدشم که اومدم خانوادگی اومدیم شمال و مشهد در نهایت توی مشهد نتیجه دکتری اومد که شهرکرد قبول شدم وقتیم برگشتیم دنبال ثبت نام وکاراش بودم امروز تازه نشستم پای لپ تاب اومدم به وبلاگ دوستان سر بزنم تو راه مشهد یادت بودم اما چون شهرتونا نمیدونستم نتوانستم بیام بهت سر بزنم (الان میگی چه بهتر) قربونت برم من شاد باشید الهی اغاز سال تحصیلی جدید را به شما تبریک میگم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام بر فاطمه جونم.خوبی عزیزم؟؟وای چقدر خوشحالم که دکترا قبول شدی و این نشون دهنده زرنگیتهفرناز جون چطوره؟؟خوب و خوشه؟؟خب ممنونم از احوال پرسیت و اینکه زحمت کشیدی و اومدی وبممنونم بابت تبریک تولد صدراو ممنونم از اینکه به یادم بودیشاد و پیروز باشی و سلامت
مامان یسنا
10 مهر 94 21:34
سلام مرضیه جون خوبی؟ کم پیدایی خواهر! حتما سرت شلوغه با باز شدن مدارس، تولد کیانای عزیز مبارک
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم گلم.آره خدایی سرم شلوغه و فقط شیفت صبحم امسال و حسابی درگیرمرسی گلم.ممنونم که اومدی و تولدشو تبریک گفتی.فدات
آجی فاطمه
12 مهر 94 14:05
شماره میدی؟چرا تو شبکه مجازی عضوی و به من نگفتی؟خیلی بدی
به نام پدر
30 مهر 94 20:09
درود