صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

سلام...هستم ولی ....

1393/12/21 7:50
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان خوشگل و عزیز خودمبغلدوست جونیهای من!شرمنده که مدتیه نتونستم بیام پیشتونخجالتخیلی درگیر کارهام هستم. آخه امسال نمیخواستم خیلی خودمو درگیر کنم و دیر به فکر انجام کارهای عقب مونده افتادمزبانواسه همینم نمیدونم به کدومش برسم و این وسط خب مدرسه رفتن کماکان ادامه داره و روزهام نصف میشه و اوضاع به هم ریخته ترخطابه هر حال هدفم از گذاشتن این پست فقط یه تجدید دیدار با شما عزیزانم بود و بسمحبتامیدوارم سالی سرشار از خوبیها پیش رو داشته باشید و با دلی شاد و لبی خندون به استقبال سال جدید برینجشندوستتون دارم و به یکتا خالق هستی میسپارمتونمحبتمحبتمحبت

صدرا

هلیا جون و هستی جونم اومدن پیشمونمحبتاینم هلیای خاله که تازه دندونم درآوردهبوسماشاءا....آرام

هلیا

پسندها (2)

نظرات (8)

فراخوان گروه انسانهای سبز GPG
21 اسفند 93 10:58
بنام خداوند جهان آفرین درود بر حماسه سازان ایران زمین بخوانید این جمله در گوش باد چو ایران مباشد تن ما مباد با عرض ادب، احترام حضور هم میهنان گرامی پیرامون پایان دوچرخه سواری به کلیه استانها "رکاب زدن 51 استان" در سال 1393 بدینوسیله به اطلاع شما بزرگواران میرساند در راستای گسترش هر چه بیشتر فعالیتهای انساندوستانه، زیست محیطی و بهره وری صحیح از منابع ملی در جامعه، تصمیم برآن است دور دوم دوچرخه سواری به 31 استان ایران را آغاز نماییم و از فروردین 1394 بمناسبت روز ملی خلیج پارس تعدادی از اعضای گروه از استانهای مختلف ایران دوچرخه سواری بسمت استان بوشهر را آغاز نمایند تا در تاریخ دهم اردیبهشت در این جشن فراملی شرکت نمایید. امید است با هم اندیشی بیشتر گامهای موثر در راستای گسترش فعالیتهای انساندوستانه و بهره وری صحیح از منابع ملی در این مرز و بوم کهن برداریم. بحران آب و محیط زیست جدیست، اهدای خون و اهدای عضو نجات انسانهاست. نام طرح: حامیان سرزمین سبز پیام: منابع ملی، تاریخی و حماسی یک کشور نشانگر فرهنگ، افتخار و ایثار یک ملت است هدف: دوچرخه سواری تا خلیج پارس جاویدان www.GPG.ir شما هم با ارسال این پیام بدوستان ما را یاری نمایید. با سپاس گروه انسانهای سبز با بازدید روزانه بالا آماده تبادل لینک با کلیه سایت ها و وبلاگ ها میباشد. جهت تبادل لینک به این آدرس مراجعه نمایید. http://gpg.ir/LINC
مامان ریحانه
21 اسفند 93 11:07
سلام عزززززززززززیزم حالا کارها تموم شدن یانه کار خونه که تمومی نداره خواهر پس ما خودمون باید یه جوری تمومش کنیم خوشحال شدم مرضیه جون اومدی چقدر ماشالله صدرا جون با کلاه پلیس ناز شده مرضیه جون چه دختر خواهر نازی داری چقدر خواستنیه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ریحان جونم.ای خواهر مگه تموم میشه این ورو میگیری اونور میمونه ممنونم عزیزمفدات شم لطف شماست
مریم مامان آیدین
21 اسفند 93 16:27
سلااااااااااااام مرضیه بااااااااااااانو میبینم که بلاخره رفتی تو فاز خونه تکونی و دلایل قانع کننده ات رو یه جوری باهاشون کنار اومدی حق داری ....با وجود شاغل بودن و خستگی بعدش یه غذا ردیف کنی هنره وای به حال خونه تکوندن....باید اساســــــــــــی از مستر همسر کار بکشی ایام به کامت دوستم این هلیا دندون موشی رو هم ببوس و پسرک پلیسمونو
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام مریمی جونم.چیکار کنم خواهر!!!مجبور شدم بتکونمبه خدا هلاکمهمسر؟؟؟؟؟؟باور کن اصلا کار به کار این چیزها ندارهانگار این همسر ما میونه ی خوبی با خونه تکونی نداره که ندارهمرسی عزیزم و ممنونم دوستم
طراح نو
21 اسفند 93 19:07
باعرض سلام وتبریک به خاطروبلاگ قشگتون اگه میخواد خونه تکونی کنید به طراح نو سربزنید طراحی /قالب/.تقوبم.//.صحفه ورودی.اسلایدشو عکس /برای وبلاگ شما فقط با10هزارتومان تخفیف ویژه تا عید. فرصت رو از دست ندهید
✿ مه آ سا✿
22 اسفند 93 3:00
ماشاالله به این گل پسر و گل دختر خیلی نازن خدا حفظشون کنه من آپم خوشحال میشم بهم سر بزنی و برام نظر بدی
اقازاده
22 اسفند 93 15:59
مامان ریحانه
22 اسفند 93 23:09
سلام مرضیه جون خواهر هستی اما درا رو بستی چونکه خسته ای درست گفتم دوست جونم کامنتاد و تایید کن هنوز درگیر خونه تکونی هستی نه بیخیال منم هستم خیلیم خستم خدایا تموم نمیشه به دعای خیر شما محتاجم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزمذقیقا گل گفتی آبجیمحتاجیم به دعاحتما گلم
الهام مامان علیرضا
23 اسفند 93 18:22
سلام مرضیه جون خوبی؟ سردردت بهتر شد عزیزم خستۀ خونه تکونی نباشی عزیزم خیلی این مدت به یادت بودم ولی متاسفانه نمی دونم چرا اصلا این روزها رغبت نمی کنم بیام نت کلی پست عقب مونده دارم که نتونستم ارسال کنم و از همه مهم تر این مدت نتونستم به دوستان سر بزنم صدرا جون با این کلاه واقعا زیبا شده هلیا جون هم که خیلی خوردنیه روزهای خوبی رو براتون آرزو می کنم دوستم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام الهام جونممرسی عزیزم به خاطر کم خونی بود و خوب حالمو گرفت ولی بالاخره رفتمنم همین طور شده بودم و یه دلیلش کارهام بود که تلنبار شده بود و اعصابمو خراب نموده بودعزیزمی الهام جونم و میدونم که میدونی که دوستت دارم و به یادتم.لطف داری گلم