صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

گذشته ای نه چندان دور...

1393/7/30 20:11
445 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم و میوه های عمرم فرزندان خوبم،سلام....سلامی گرم از اعماق وجود و از صمیم قلبم در شبی بارانی و سرد.امیدوارم همه سالم و سلامت باشید و از همه مهمتر آرام و شادمان.راستش مشغول گشت زنی در درایوها بودم که برخوردم به عکسهایی از دیروزهایی نه چندان دور.... با دیدن عکسها فهمیدم دلم برای اون روزها تنگ شده واسه سختیهاش نه!!!!واسه شیرینیها و خوشیهاش.واسه قد کشیدنها و بزرگ شدنهای ثمره ها ی وجودم واسه جوونیهای خودم.اعتراف میکنم که تازگیها هر وقت سوار اتوبوس میشم و صندلی واسه نشستن کنار شیشه نصیبم میشه،دستمو زیر چونم میذارم و همین طور که مشغول تماشای خیابونا و مردم هستم میرم به گذشته ها....گذشته هایی  هم دور و هم نزدیک.یاد دوران مجردیم میفتم یاد دوستام و بازیهام.بعد میام اینورتر یاد ازدواج و تشکیل خانواده،یاد نی نی دار شدن و بزرگ کردن...خلاصه کلی میرم تو فکر و خیال و یهو به خودم میام و میبینم رسیدم به ایستگاه مد نظر و از عالم خیال بیرون میام و وارد دنیای واقعی میشم.دنیایی که الان هست و باز چند سال دیگه نه   چند لحظه ی دیگه میشه گذشته....خلاصه دوستان خوبم و بچه های گلم سرتونو درد نمیارم و  دوباره یه سفری میکنیم به گذشته ای نه چندان دور.پس با من همراه باشید و میهمان دنیای ذهن و خیالم باشید.

آرامصدرای من وقتی هنوز موهاش لخت بود و من دوست داشتمآرام

صدرا

آرامکیانای من در سن چهار سالگی و موهای خوشملشآرام

محبتبفرمایید بریم ادامه مطلب....محبت

آراموقتی صدرا از اسباب بازیهایش خسته میشود و خودش اسباب بازی میسازد....آرام

صدرا

جشنوقتی تولد 5 سالگیه کیانا رو جشن گرفتیمجشناول کیکو خوردیم و بعد یادمون اومد عکس نگرفتیم...قه قهه

کیانا

غمگینیاد بامبو مون که خیلی دوسش داشتم و بعد از چند سال از پیشم رفت و خشک شد.غمگین

کیانا

عینکیاد این سوزنی گل که تا به حال 10 بار بیشتر باهاش بازی نکردینعینک

کیانا

خندونکیاد این خرگوش که هنوز دوباره که شستمش چون کسی باهاش بازی نمیکنه که کثیف بشهخندونک

کیانا

زیبایاد جشن پیش دبستانیزیبانفر سوم ایستاده از سمت راستبغل

کیانا

بوسیاد بلز زدن کیانا و آهنگهایی که میخوندنبوساولین نفر از سمت راستبغل

کیانا

آرامسومین نفر از آخر ایستاده در صفآرام

کیانا

خوابیاد تولد شش سالگی که فقط خودمون چهارتا بودیم با مامانی.صدرا یه ماهه هم نبود و خواب تشریف داشتخواب

کیانا

محبتاینجام هنوز از صدرایی خبری نبود و پسری تو دل مامانش بود.شش ماهگیمحبتکیانا کنار هستی جونی خاله که خانمی شده حالا واسه خودشبوس

کیانا

خندهپسر متفکر من حتی در خواب نازخنده

صدرا

تعجبپهلوونم!!!!روح دیدی مادر؟؟؟؟؟؟تعجب

صدرا

قه قههروحه رفت ننه جون؟؟؟؟؟قه قههقربون شمکت بشم منبغل

صدرا

بوسپسرک من وقتی زیر دوماه بودبوس

صدرا

بوسصدرای من در زمستان دوسالگیشبوسهوا ناجوونمردونه سرد بودخطا

صدرا

زیباخواب کودکان من.....آرام و سلامت باشیدزیبا

کیانا و صدرا

چشمکو امیر حسین که اصلا بلد نیست عکسیو خراب کنهچشمک

کیانا

محبتصدرا در پاییز 92محبت

صدرا

آرامصدرا و ساک پتویی که چهار روز تمام تنها اسباب بازیش بودآرام

صدرا

بوسصدرا و بهار 1393بوس

صدرا

بوسکیانا و بهار 1389بوس

کیانا

خب دوستان خوب و مهربونم و بچه جونیهای من،اینم از میهمانی در دنیای ذهن من و سیری در گذشته ای نه چندان دورچشمکفقط بیاین همه مون قدر تک تک لحظاتمونو بدونیم که مبادا بعدا حسرتشو بخوریم.شاد باشید و شب و روزتون همواره باشکوهمحبت

پسندها (4)

نظرات (19)

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 مهر 93 23:32
سلام عزیزم خوبید شما؟خدا نکنهراستش بچه ها نمی ذارن بیام نت همین که اومدم دوتاییشون رو دلم می شینن یا کامپیوترو خاموش می کنن الان محمد رضا خوابه وفاطمه دورم داره می چرخه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.میدونم ناهیدی جونم میدرکمت
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 مهر 93 23:32
به به یه پست جدید میرم وبر می گردم گلم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی گلم
مریم
1 آبان 93 7:33
سلام خاله جونی. دلم برات تنگ شده. چیه یاد قدیما کردی ؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قدیما همه چی بهتر بوده ننه جان
مریم
1 آبان 93 7:35
سلام خاله جونی دلم برات تنگ شده .خبری ازت نیست؟چی شده از حال فرار کردی یاد قدیما افتادی؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
علیک سلام دلت تنگیده بیشتر بهم سر بزن
آجی مهربـــــــــــان
1 آبان 93 9:49
قربونت برم سلام عزیزم چه عکسای نازی گذاشتی خدا برات حفظشون کنه ایشالا ممنون مارا مهمون ذهنتون کردینا راستی اوت عکسه که نوشتی ننه جون روح دیدی چه قدر صدرا شبیه محمدرضای ناهید جون شده میبوسمتون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلمفدات شم لطف داریقابلی ندارهواقعا؟؟؟دوباره ببینم
مامان ریحان
1 آبان 93 10:06
منو هم یاد قدیما انداختی و البته با دیدن عکس های ناز صدرا وقتی نی نی بود یاد آیندم اما به قول خودت خواهری باید قدر لحظاتو بدونیم که همه این روزها یه روزی برامون خاطره میشن و دلتنگشون میشیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
موافقم شدیدا باهات ریحان جونیاز تک تک لحظات نی نی جونی عکس بگیر.
مریم مامان آیدین
1 آبان 93 17:11
به به چقدر خاطره...چه عکسای قشنگی من عااااشق این پسرک تپلیتم که یلی بود واسه خودش...اینو چجوری سیر میکردی خواهر؟؟؟ کیانا جونم هم خیلی جشن تولدای خانومانه ای داشته دوست جونم داریم پیر میشیم...چند سال دیگه که بخوای بین راه به خاطرات از اول تا کنون فکر کنی سر ایستگاه از خیال بیرون نمیای....ته خط راننده باید با اردنگی بیاردت بیرون تو هنوز به نصفش هم نرسیدی الهی صفحات زندگیت پر باشه از خاطرات زیبا و لذت ببری از ورق زدنشون تو ذهن زیبا بینت ببوس دسته گلارو
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم مریمی.خواهر پسرم ماشا....سیر شو که نبود دوساعت شیر میخورد و من از تک و تا میفتادم شبا هم با یه تایم خاص بلند میشد شیر میخورد و بعدم حسابی از خجالتمون در میومد و گلاب به روتون ساعت سه هر شب فیلمی داشتم با تعویض پوشک ایشوناما بعد از دوسالگی که از شیر گرفتمش بادش خالی شدراست میگی خواهر باید مواظب اون روزها باشم که اتوبوس سواریم طولانی نشهمرسی از آرزوهات برای شما هم همین طور گلم
زهرا
1 آبان 93 18:54
عزیزم...................... چه یاد قدیما افتادی............ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی با دوتا فرشته خوشگلت و بابای گلشون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی گلم شما هم همین طور
مامان ناهید
2 آبان 93 0:08
سلام عزیزم خوبید ؟ شب یا همون نیمه شبت به خیر چه رویای شیرینی داری عزیزم کما همه ماروزانه که یه نمه در حالت سکون یه جایی بشینیم تو رویای خیالمون تصوراتی از گذشته وحال داریم که حاضر نیستیم با هیچ چیز عوضش کنیم فدات بشم و به این احساس ورویاهای شیرینت ارج می نهم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام مهربونم و ممنونم از لطف بی نهایتت.خوشحال میشم منم بیام تو دنیای خیالت و مهمون بشم
مامان ناهید
2 آبان 93 0:09
کیانا جون عکسهای خوشگلی داره صورتشم یه کم تپلتر بوده چقدر هم موهای نانازی داره نو همه عکسها شکار لحظه ها داشتی همه مثل پست قبل پراز احساس وخاطره بود
مامان ناهید
2 آبان 93 0:13
عزیزم میگم زود یادتون نیومد که از کیکتون عکس بگیرید نوش جونتون خواهر جون کیک رو دیدم عجب دلم هوای کیک رو کرد کاش یه هواداردرجه یک داشتم تا می گفتم برام تهیه می کرد چه کنم که من همیشه هوادارم وکسی به فکر دل ما نیست منم می خوااااااااااام
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
وقتی شکموییم همینه دیگهخواهر میخوای برات بخرم پست کنم؟؟؟کیکهای خونگیم اینطوری در نمیاد جیگرم
مامان ناهید
2 آبان 93 0:15
صدرا جون عجب تپل مپلی بوده ماشالله لپشو ببین خوردنیه ای گاز گرفتنش می چسبه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهر سایز بچم اون زمونا لباس نبود و باید آستیناشو 5 سانت لا میزدم و حالا هم باید تنگشون کنم که بچم توش لق نزنه....این چه دنیاییه آخه؟؟؟؟؟
مامان ناهید
2 آبان 93 0:16
این هستی جون هم مثل یه عروسک می مونه حیلی خوشگله ماشالله فدای اون بغل دستیش هم یشم که چقدر دوست داشتنی هست
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم از لطف بی نهایتت ناهیدی جونم
مامان ناهید
2 آبان 93 0:17
پس صدرا جون روح هم دیده راست بگید اون که بود شبیه روح که بچه را اینقدر آشفته کرده بود
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
نمیدونم خواهر فکر کنم فلش دوربینم بوده
مامان ناهید
2 آبان 93 0:18
من هرچی این عکسهارا نگاه می کنم سیر نمیشم مخصوصآ اون خوابهای شیرین ورویایی شون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات شم عزیزم
مامان ناهید
2 آبان 93 0:20
شبتون خوش می دونم الان زیر پتو دارید از سرما می لرزید خوش بگذره وما امشب اولین شبیه که کولر این غول عظیم را خاموش کردیم وپنکه روشن کردیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
شب شما هم خوش خواهر یه کم هوا گرمتره ولی گاهی بخاری لازم میشیمخب مبارکه پس هوای شما جون میده واسه مسافرا
مامان ریحان
2 آبان 93 10:37
روز جمعه ات بخیر دوست جونی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی گل من خوشگلم نی نی جونم
اقازاده
3 آبان 93 15:00
انشالله که همیشه از خاطرات خوش زندگیت بنویسی عزیزم و یاد اوریش برات خوشایند باشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی خانمی و ممنونم از محبتت
زهرا مامان محیا
4 آبان 93 14:50
سلام عزیزم.........خوبی؟؟؟ اومدم حالتو بپرسم.......تو هم که مثل من شدی!!! چرا دیر به دیر آپ میکنی؟؟؟ وبلاگ از صفا و معرفت افتاده...انگار هیشکی حال نوشتن نداره...ایشالا همیشه خوش باشی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ممنونم گلم.خواهر دردسرام زیاده و جون ندارم مادرایشا....درست میشه...فدات شم