صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

وب زدگی.....

1393/7/23 12:59
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تک تک دوستان خوب و مهربونم.راستشو بخواین نمیدونستم بیماریهای دنیای مجازیم واگیر داره؟؟؟؟اما همین طوره و من دچار وب زدگی که یکی از این ویروسهای جدیده شدم شدیداگریهپس تا زمانی که خوب شم و تصمیم به نوشتن بگیرم به خدای بزرگ میسپارمتون.اگه به وبهاتونم سر نزدم دلیلش همین بیماریه که گفتم.ولی بدونید به یادتون هستم و حتما پیشتون میام.فعلا خدانگهدار...محبتآراممحبت

من...

پسندها (1)

نظرات (8)

خواهر فرناز
23 مهر 93 23:53
دوساعت احساسات به خرج دادم نوشتم قاطی کرد ابجی وب زدگی چیه؟ ولش کن این حرفا را زود بیا بنویس منتظریم این چند روز که ننوشتی این قدر دلم تنگ شذه بود برات بدو دیر نکنیا
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهر الان بهترم لوس بازیم در نیاوردم
مامان ناهید
24 مهر 93 2:21
سلااااااااااااااااااااان عزیزم خوبید خدا نکنه بیماری به شما سرایت کرده باشه می دونم دلیلش بی صفتی ما هست ولی باور کن مهر که اومده با وجود روزهای کوتاه نمیشه به هیچ کاری رسید نرو عزیزم بی شما وب صفایی نداره می دونم شما خیلی دلگیر شدید ولی اگه یکی من بیام نکته به نکته کارامو بهت بگم می دونی که چقدر بیچاره ودردمندم می دونم این دلیل نمیشه که بهتون سر نزنیم ولی اینطور نیست از یادمون نمیرید خیر سرم قصد کردم بیام بهت سر بزنم اومدم با این پست روبه رو شدم سر ذوقم خورد
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ناهید جونم.قربونت برم این چه حرفیه؟؟؟؟؟عزیز دلم اومدن من به وب به عشق شما دوستامهبه خدا من فقط بی حوصله شده بودم و دیدم همه یه جورایی بی حالن و منم اینجوری شدمحالا هم بهترم و باز تصمیم گرفتم بیام وبفدات شم که اینقدر خوبی
مامان ناهید
24 مهر 93 2:22
عزیزم وجودت آرام بخشه قلب ما دردمندان بیچاره وفلک زده هست بیا ودوباره بگو نذار این سایت سرد ودلزده بشه منم میام
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خیلی خجالتم میدی مهربونم
مامان ریحان
24 مهر 93 10:43
سلام عزیزم خوبی؟ ای بابا چرا وب زدگی؟ اگر تو نیای وبم که منم باید برم در وبمو تخته کنم، دوست جونی نباشی نی نی وبلاگ دیگه صفایی نداره، امیدوارم خ زود از این حالت بیای بیرون که دل من ونی نی براتون تنگ میشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
اومدم ریحان جونم.این ویروسه زودتر از اونی که فکر میکردم خوب شد و از بین رفت
نی نی عکس
24 مهر 93 16:59
ماشاالله چه بچه های نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
مامان ناهید
26 مهر 93 0:33
سلام عزیزم خوب لااقل بیا کامنتهارا تایید کن تا وجودتونو بیشتر حس کنیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
منم الان خوابم میاد
زهرا
26 مهر 93 19:29
سلام عزیزم.....منم چندروزی به این بیماری دچار شده بودم تا جایی که تصمیم گرفتم وبمو حذف کنم!!!!!!!!! بیماریم خیلی حاد بود ولی چندروزه برطرف شد.........ویروس آلوده س اومده تو وبامون......خخخخخخخخخخخ
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
واقعا؟؟؟؟چه تفاهمیخدا رو شکر که وب حذف کنمون از کار افتاد وگرنه الان باز نشسته بودیم عزا گرفته بودیمخب پس ایشا....دیگه این ویروسه بره ناپدید بشه و نیاد سمت هیچ کدوممون
خواهر فرناز
27 مهر 93 0:09
کجای حرف من ابجی معنی لوس شدن میداد؟ قربونت برم که واکسن زدی میگم خصوصی دارین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
اونجوری گفتم که عمق مطلبو درک کنیفدات شم چشم میام مینویسم برات