صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

کودکم.....

1393/7/16 7:52
450 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم با تو سخن میگویم با تو که ثمره ی عمر و هستی منی.با تو که وجودم در وجودت خلاصه میشود و لبخندم از دیدن لبخند تو نور میگیرد.با تو سخن میگویم که هر وقت ناراحتی و غم بر چهره ات مینشیند،قلبم در سینه ام فشرده میگردد و وجودم از اندوه تو تیره.کودکم با تو سخن میگویم که وقتی کفشهای مرا جلوی پایم جفت میکنی،قلبم از شادی چنان میتپد که گویی از سینه ام بیرون میزند.کودکم با تو سخن میگویم که وقتی جلوی سینک آشپزخانه می ایستی و با دستان کوچکت ظرفها را برایم میشویی اشکها در چشمانم حلقه میزند و کاملا درک میکنم که کودکم بزرگ شده بزرگ و بزرگتر.کودکم با تو سخن میگویم که از من میخواهی چند لحظه بیشتر بخوابی و من هم کنارت باشم و در آغوش بگیرمت و از بوی تنت و گرمای وجودت سر مست میشوم.آری کودکانم با هر دوی شما سخن میگویم.بدانید که در  این دنیا دلخوشیهای من و پدرتان هستید و نفسمان به نفستان بند است پس کنارمان بمانید و همواره شاد باشید و آرام و به دور از بی مهریهای دنیا.و اکنون...کودکانم روز جهانی کودک را به شما و همه ی کودکان دوست داشتنی دنیا تبریک میگویم.سلامت باشید و در پناه ایزد یکتا.محبتبوسبغلبغل

صدرا

کیانا

محبتشادیتان آرزوی من است.محبت

پی نوشت:الان از صدرا پرسیدم پسرم تو این عکس منظورت از اینکه اینا رو اینجوری گذاشتی چیه؟؟؟میگه اینا قفلن که گذاشتم تا کسی نتونه شعمامو برداره(منظورش چوب کبریتاشه)قه قههبغل

پسندها (5)

نظرات (13)

مریم مامان آیدین
16 مهر 93 11:03
سلام دوستم خیلی قشنگ نوشتی...اشک من همش منتظر بهانه ست روزتون مبارک کیانا گلی و صدرا عسلی ایشالا که بهترین کودکانه هارو داشته باشین و با قشنگ ترین خاطرات برین به استقبال بزرگ شدن اصلا بیخود میخوان بزرگ بشن این جوجوها....به قول همسرم خودم تاکسیدرمیش میکنم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم گلمتاکسیدرمی ایده ی جالبیه
زهرا
16 مهر 93 14:04
خدانگهدارشان انشاالله شاهد خوشیها و موفقیتها و خوشبختیهاشون باشید من که کشته مرده این کارای صدرام
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم زهرا جونم.ایشا...دخملی شما هم مخترع میشه و یه چیزهایی برات درست میکنه که نگو و نپرس
اقازاده
16 مهر 93 17:49
انشالله گلهای باغ زندگیت همیشه سالم و سرحال باشن و هر روز از قبل شادتر
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم خدیجه جون
مامان ریحان
16 مهر 93 18:31
روزتون مبارک صدرایی و کیاناجونیمنم دخمل مخترع میخوام
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
روز نی نی جونم مبارک.فکر کنم همه ی مامانای نی نی دار که عکس های اختراعات بس شگفت انگیز صدرایی رو دیدن بچه هاشون مخترع بشن
مامان ناهید
17 مهر 93 4:04
سلام عزیزم خوبید روز کوچولوهای نازتون هم مبارک
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی گلم.باز کله ی سحر بیخواب شدی مادر...
مامان ناهید
17 مهر 93 4:06
به به چه دلنوشته زیبایی برازنده خوشگلای نازم خواهری یه نگاه به ساعت کامنت من بنداز بازم شد همون آش وهمون کاسه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ناهیدی اینجا اینقـــــــــــــــــــــــــــدر سرد شده که الان دستام یخه لنگامم یخه بچمم صبح ازم پالتوشو میخواست دیروزم صدرا رو با کلاه بردم مهد تازه شال گردنم میخواست...خواهر جون هم واسه هلیا بخاری گذاشته ....خلاصه سردیو درک کردی ننه؟؟؟؟؟؟این وقت صبح که تو بیدار بودی خواهر من زیر پتو در حال لللللللللللللللرززززززززززززززززززززززفدات مهربونم
مامان ناهید
17 مهر 93 4:08
این ابتکار جدید صدرا جون منو سخت تو فکر فرو برده که این یعنی چه ؟چی در مغز خوشگلش می گذره عجب عکسی شده عکس کیانا جون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهر ما هم موندیم این بچه زبونش چیه؟؟؟؟فهمیدی بهم بگو آبجی جون
مامان ریحان
17 مهر 93 10:02
سرما رو نگو خواهری که مثل اینکه بعد یه تابستون گرم یه دفه زمستون اومده فکر کنم پاییز خواب موندهآخه اینجا پاییزش خ هوای خوبی داشت اما امسال سرد بید،باید مراقب بچه هامون باشیم سرما نخورن
مهرتابان
17 مهر 93 11:05
سلام خواهر خوبم احوال شما؟خوبی؟دختر و پسر نازت خوبن؟ روزشون مبارک من باید یه پست در مورد فرم بچه ها بزنم.مدلاش فوق العاده است.
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.تشکر
مهرتابان
17 مهر 93 11:06
میگماااااا فرم کیانا جونم خیلی نازه.یه عکس تکی با فرم ازش بذار شاید سال دیگه تصویب شد این مدلی بدوزیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهر خوبه فرمش ولی ما خسته شدیم دیگهیه فرم دیگه میخوایم
زهرا
17 مهر 93 18:31
سلام عزیزم............... ممنون بابت راهنماییت.....صبح پیاماتو خوندم خدارو شکر مسئله حل شد...میخواستم واست نظر بذارم که کدامنیتی باز نشد....... قربون پسر خلاق......با این ابتکارش چه میخواسته بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
شاد باشینوا....این سوال هنوز بی جواب مونده
آجی مهربـــــــــــان
18 مهر 93 22:46
رووزتون مبارک ابتکارات را ببین ای جانم کیانا جون
مامان ناهید
19 مهر 93 8:38
سلااااااااااااااام صبح به خیر خوب مشغول مدرسه وخواهر وبچه داری شnید زنده وشاد باشید بچه هارا ببوس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ممنونم خواهری جونمشما هم همین طور