صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

برای دختر یکی یکدانه مان.....

1393/7/10 7:36
1,467 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد توست،تولد دختر مهربان من.تولد دردانه ام که ده سال از به دنیا آمدنش گذشته....تولد کیانای ما.پس سلام.سلام به دخترک ده ساله ی من.سلام به کیانایی که ده سال پیش در چنین روزی،دهم مهر سال 1383ساعت 2.45بعدازظهر چشمانش را به روی این دنیا باز کرد و دستان کوچکش را،ضربان تند قلبش را،صورت گرد و خوشگلش را به من و پدرش هدیه داد و دنیایی شد برای ما.کیانا جان!امروز و در سالروز میلادت میخواهم برای هزارمین بار بگویم و فریاد بزنم که همواره عاشقانه دوستت داشته ام و خواهم داشت.میخواهم بدانی که مهر مادری با هیچ چیز قابل قیاس نیست و این را تنها روزی درک خواهی کرد که مادر شوی.عزیزم هنوز نگاه معصومانه ی دوران کودکیت،خنده ها و گریه هایت،حرف زدنها و شیرین زبانیهایت،اولین قدم برداشتنهایت همه و همه در یادم هست و خواهد ماند تا ابد.دخترکم میدانم که بارها و بارها با حرفی یا عملی ناخواسته باعث رنجاندنت شده ام و چه بسا دل کوچکت را به درد آورده ام اما گل مامان!این را هم به خاطر بسپار که هیچ گاه دوست نداشته ام که لحظه ای غبار غم را بر چهره ات ببینم و همواره و همیشه از خداوند هستی میخواهم که شادترین لحظات را در زندگیت داشته باشی و گل زیبای سلامتی زیبنده ی وجودت باشد.بهترینم دوستت دارم و تولدت را از صمیم قلبم با هزاران شاخه  گل عشق و محبت تبریک میگویم.عزیز من،گل من،تولدت مبارک....

و اما در ادامه دل نوشته ای که پدر مهربانت برایت نوشته را میگذارم تا بدانی که چقدر برایمان عزیز هستی و دوست داشتنی.و این نیز بماند برایت به یادگاری.....

.....دخترم،همیشه روزهایی در زندگی پیدا میشود که از مدتها پیش انتظارشان را می کشیدیم...روزهایی که برای تجدیدکردنشان و برای درکشان لحظه شماری کرده ایم.امروز یکی از آن روزهای زندگی من است که دوست داشتم حسش کنم،ببویمش،لمسش کنم و در زیر آفتاب امروز،مغرورانه قدم بزنم و با صدایی بلند بگویم:امروز،روز من است.چرا که در این روز جهانی پا به هستی می گذارد که من اراده اش کرده ام.گلم،امروز،روز توست.پاگذاریت به هستی مبارک باد.

پی نوشت پدر:ضمایر من در این متن،در حقیقت ما ست.اما چون بنا شد مادرت نیز متنی جداگانه بنویسد،ما،من شد...

محبتبا عکسهایی خاطره انگیز در ادامه مطلب منتظرتان هستیممحبت

دخترم و دوستان گلم چون از دوران کودکی کیانایم عکسهایی در کامپیوتر نداشتم و اسکنر نیز دچار مشکل بود به ناچار از عکسهای قدیمی با گوشی عکس گرفتم که متاسفانه کیفیت بالایی ندارد و فقط برای یادمانی ست از آن دوران....شاد باشید و پایدار.

محبتکیانا ی ما در شش روزگی...محبت

کیانا

محبتکیانای ما در یک و نیم ماهگی...محبت

کیانا

محبتکیانای ما در دو ماه و ده روزگی...اینجا چون تازه گوشهای دخملیو سوراخ کردیم روسری سرش کردم گوشهاشو نکشهمحبت

کیانا

محبتکیانای ما در شش ماهگی...محبت

کیانا

محبتکیانای ما در هشت ماهگی...محبت

کیانا

محبتکیانای ما در یکسالگی...محبت

کیانا

محبتکیانای ما در یکسال و سه ماهگی...محبت

کیانا

محبتکیانای ما نزدیک دوسالگی....محبت

کیانا

محبتکیانای ما در دوسال و نیمگی...محبت

کیانا

محبتکیانای ما در سه سالگی....محبت

کیانا

بغلو کیانای ما در ده سالگی....بغل

کیانا

جشندخترم گلم عزیزم تولدت مبارک بادجشن

پی نوشت:و اما کیانا خانم!زمان تولد صدرا یعنی 18 شهریور ما به درخواست خودت هدایایی که برات تهیه کرده بودیمو تقدیمتون کردیم.10 مهرم باز بنده تشریف بردم و دو تا کتاب دیگه واست خریدم.شبم که رفتیم (جای دوستان سبز)رستوران و پیتزا خوردیم و این شد جشن دوم شما.هر سال کلاه سرمون میذاری و ما هم دل گنده کلاهو میپذیریمشیطانخندونکبغلشاد باشی عزیزممحبت

پسندها (4)

نظرات (24)

مامان ریحان
10 مهر 93 11:42
آخ جون دوباره تولد تولد کیانای عزیز تولدت مبارک ان شالله تولد 120 سالگیت ، چه ناناز بوده دختر مثل الانش ، وقتی نی نی بود دلم برا دخترم تنگ شد میخوام بیاد این روزها چرا نمیگذرن
به نام پدر
10 مهر 93 13:12
دوستتان دارم
مهرتابان
10 مهر 93 13:34
سلام عزیزم..باور کن وقت نمیکنم.[قلب شکسته] اتفاقا فعلا از تغییر پایه بسیــــــــــــــــــــــار خوشحالم.بچه های دوم خیلی بانمکَن برم پستت رو بخونم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.خب خوبه که راضی هستی
مهرتابان
10 مهر 93 13:38
تولد تولد تولدت مبارک سلام خانومی این سلام مخصوص کیانای عزیزم الهی خاله قربونت بره چقده با نمک و خوشگلههههههی مخصوصا اونی که با شال سیاه گرفتی من برم دست پر بیام
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فداتم گلم
مهرتابان
10 مهر 93 13:45
قابل نداره خانومی http://s5.picofile.com/file/8143772218/11111111.wmv.html
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم عزیزم.خیلی قشنگه خوشش اومد کیانامون
زهرا
10 مهر 93 14:29
سلام خاله جون تولدت مبارک انشاالله در همه ی مراحل زندگیت موفق باشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی زهرا جونم.ایشا...شما و دخملی جون و خونواده هم همیشه سلامت و شاد باشید
زهرا
10 مهر 93 15:13
عزیزم...................ایشالا عروسش کنی خانوم خوشگله رو.........بازم میگم تولدت مبارک کیاناخانومی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم زهرا جونم.ایشا...عروسی محیا جون نانازی
مریم مامان آیدین
10 مهر 93 17:46
تولدت مبارک کیانای عزیــــــــــــــــــــزم الهی 120 ساله بشی خانومی....چه متن قشنگی بابا و مامان گلت برات نوشتن...الهی که به همه آروزهات برسی کیانا خانووووووووووووووووم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم مریم عزیزم از لطف بی شمارت
مریم مامان آیدین
10 مهر 93 17:47
ای جووووووووووووونم چه نی نی نانازی هم بوده عروسک خانوم روز به روزت پر از موفقیت و شادی و عشق
آجی مهربـــــــــــان
10 مهر 93 20:19
وای عززم ایشالا تولد 120سالگیت بیایم تولدت مبارک خاله جونم دوست دارم عزیزم عاشق عکس 2سال نیمگیش شدم خیلی ناز افتاده توش ولی صورتش باالانش خیلی فرق داره از راه دور میبوسمت
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات گلممرسی خانمی.منم اون عکسو خیلی دوست دارم بچم دیگه لاغر شده
مامان ناهید
11 مهر 93 20:43
سلام عزیزم امروز چه روز خوبی بود برامون دوخبر تو وبلاگتون برام بهترین خبر بود یکی خودتون ویکی هم تولد کیانا جان
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلــــــــــــــــــــــــــام گلم.
مهرتابان
11 مهر 93 22:17
سلام خواهر خوبی؟کیانا جون و صدرا جونم خوبن؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام معلم کوچولو جونممرسی خواهر زنده ایم
مامان ناهید
11 مهر 93 22:46
کیانا جان عزیزم روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو به تو تبریک میگویم . . . گل من تولدت مبارک http://www.beytoote.com/images/stories/fun/fu1728.jpg
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم بی نهایت
مامان ناهید
11 مهر 93 22:48
هم خودت وهم همسری چه دست به قلمی داریدمرحبا به شمابا این همه عشق به دخترپاییزی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
وایفدات شم
مامان ناهید
11 مهر 93 22:50
به به چه عکسهایی خیلی ماهه اون عکس 6 ماهگی یه طور خاص هست
مامان ناهید
11 مهر 93 22:52
انشالله 120 سال عمر داشته باشی عزیزم وزیر سایه پدر ومادر خوبتون موفق وپیروز باشید بازم منو ببخشید که دیر اومدم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم از محبتتون.شما هم همین طور.به موقع اومدی گلم
زهرا
12 مهر 93 16:44
آقا زاده
13 مهر 93 8:26
تولدت مبارک انشالله 120 سالگیشو جشن بگیری
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
زندگی از آ...تا...ی
13 مهر 93 12:51
سلام دوست عزیز عید قربان بر شما مبارک باد از آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، شیرینی پزی، خانه داری، درمان های خانگی،هنرهای دستی، بیماری های زنان و مشاوره ی خانواده و ازدواج در سایت زندگی از آ...تا...ی. با لینک کردن سایت برای همیشه به مفیدترین مطالب لازم برای زندگی دسترسی داشته باشید.
مامان ناهید
15 مهر 93 10:00
سلام عزیزم صبح شما هم به خیر وروز خوبی را شروع کرده باشید
مامان ناهید
15 مهر 93 10:04
صدرا جون هم که خدارا شکر روبه راه شده دیگه عادت کرده به مهدش الهی
مامان ناهید
15 مهر 93 17:25
سلام خواهر جان عصرتون به خیر آخی عزیزم من نبودم یعنی کاربریم همینطور خودنمایی می کرد ولی فاطمه پای سیستم بود ومن مشغول تدراک نهار بودم شرمنده
مامان ناهید
15 مهر 93 17:26
خوب حالا پلوتونو درست کردید خواهر بزرگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟من خیر سرم الان که ساعت 5/11 دقیقه هست این کامنتاتونو دیدم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
دیگه خواهر 11.5 پلوهه حاضر حاضر بودزحمت کشیدی
مامان سمیه
15 مهر 93 18:11
تولدت مبارک خانومی ،رنگارنگ ترین آرزوها در این پاییز هزاز رنگ تقدیم نگاه مهربونت
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات عزیزم