صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

تولد هلیا جون...

1393/6/27 7:44
409 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گلم سلام.چند روز میشه که منتظر دنیا اومدن نی نی کوچولوی خواهر کوچیکه جان بودیم و بلاخره نی نی مون روز سه شنبه ساعت 2.15 بعد ازظهر به وقت ایران،(خخخخخخخ)مورخ 1393.6.25به دنیا اومد و اسمشم شد هلیا.بله هلیا خانم خواهر هستی جونه و از روابط خیلی خوب هستی و صدرا هم که همه مون مطلعیم....حالا ما موندیم و جواب به سوالات صدرایی که نی نی خاله چطوری دنیا اومده؟چرا چشماشو باز نمیکنه؟و هزاران سوال و جوابی که بعضیهاشو نمیشه گفت.خخخخخخخخخ میگم پسرم تو هم همین طوری بودی ها....حالا بزرگ شدی...میگه:نخیر من این قدی نبودم و بزرگم...خلاصه دوست جونیا فعلا معرکه ای داریم با حضور ما در خونه ی خاله و جیغهای بنفش هستی جون و اذیتهای خاموش صدرا و نی نی بیچاره که میگه چه کاری کردیم دنیا اومدیم اینجا دیگه کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از کیانا بگم که بچم انگار تا حالا نی نی ندیده و دوست داره بغلش کنه و یهو همه شون هستی و کیانا و صدرا و امیرعلی میان دورش جمع میشن و هرچقدر ما به زبان خوش بگوییم بچه ها یه کم اونورتر این بچه اکسیزن میخواد....فایده نداره که نداره....چیکار کنیم خواهر؟اینم شده تیکه کلام ما....فقط  مثل همیشه  آرزوی سلامتی و نشاط واسه همه ی شما دوستان و نی نی های دنیا و مامان و باباها دارم.ایشا...دوستان منتظرمونم هر چه زودتر طعم شیرین مادر شدنو حس کنن. و اما اولین عکس هلیا جونو در 5 ساعتگیشخندهمیذارم براتون.سلامت باشید و روزتون خوش.محبت

هلیا

محبتخاله جونی تولدت مبارک...خوش اومدی گلم.ایشا...همیشه سالم باشی و سلامت.محبت

پسندها (3)

نظرات (23)

مامان سمیه
27 شهریور 93 9:21
مبارک مبارک چشم همگی روشن ایشالله خوش قدم باشه .الهی فداش بشم چه نازه..... هستی ام نوزادیش همین شکلی بود .دلم میخواد هرچی زودتر بیام بغلش کنم
مامان سمیه
27 شهریور 93 9:22
راستی دوسمم چرا کلاس نمیاین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
به چند دلیل که یکیش درگیریه عزیزم
زندگی از آ...تا...ی
27 شهریور 93 9:23
از آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، شیرینی پزی، خانه داری، درمان های خانگی،هنرهای دستی، بیماری های زنان و مشاوره ی خانواده و ازدواج در سایت زندگی از آ...تا...ی. با لینک کردن سایت برای همیشه به مفیدترین لازم برای زندگی دسترسی داشته باشید.
مامان ریحان
27 شهریور 93 13:45
ای جان چه جیگریه ماشالله خدا حفظش کنه تولد هلیای عزیز مبارک ان شالله خوش قدم باشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت ایشا....تولد نازگل خودت
مریم مامان آیدین
27 شهریور 93 14:26
ای جوووونم نی نی زمینی شدنت مبارک فرشته خانووووم ایشالا به سلامتی دوستم....تندرست و نامدار باشه هلیا خانوم واااای کی میخواد پروسه بارداری و زایمان رو واسه این کنجکاو کوچولوهای مشتاق باز کنه موفق باشین تو این آموزش دوستم ببوس کوچولوهارو
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات عزیزم.همینو بگو کی میتونه
مامان ناهید
27 شهریور 93 17:30
سلام گلم خوبید خانم سحر خیز خوش به حالت کار شما درسته نه کار ما از صبح تا حالا نه تونستم درست بخوابم ونه کاری انجام دادم که نتیجه ش مطلوب باشه هروقت اینطوری میشه از خودم بدم میاد به هر حال همش را باید انداخت تقصیر بچه ها خخخخخخخخ خوبه که بچه هست وگرنه این همه ندامتکاری را به گردن کی می انداختیم دیواری کوتاهتر از اینا پیدا نمیشه دیگهعزیزم هروقت بیاین قدمتون بر چشم وااای نی نی نو هم مبارک انشالله به سلامتی روزی خوت باشهخدا مرگم بده یعنی اینقدر مطمئن بودم که کدرا گذاشتم شیطونه میگه یکی یواشی اومده پاکش کرده عزیزم دوباره برات می فرستم دیگه اون کد را ندارم دوباره می سازمشرمنده چیه خجالتم نده وظیف هست من دوستتون دارم بدون هیچ چشم داشتی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم ناهید جونمبه خدا شرمندم که اذیت شدین
مامان ناهید
27 شهریور 93 17:32
مبارک مبارک تولد هلیا جون مبارک چقدر ریزه میزه ونازه بعدآ میام با دقت مطالعه می فرمایم چونکه بچه هادوروبرمغر می زنن ومنم حساااااااااس داغ کردم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی آب یخ بدم خدمتتون
مامان ناهید
27 شهریور 93 17:57
سلامی مجدد رفته بود دنبال کد اینباردیگه مطمئنم که می ذارم اگه ناپدید شددیگه یه اشکالی در کار هست بذار همونجا که گفتم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهر نیست یکی خوردش
لاکوی
27 شهریور 93 19:42
اگر دنبال ِ دست ساز های خاص و با کیفیت با قیمتی مناسب هستید،از اتاق ِ رنگی ِ ما دیدن کنید
مامان ناهید
28 شهریور 93 8:18
سلام گلم صبح به خیر خیلی برام عجیبه یعنی چه ؟این که بد نبود اتفاقآ خیلیم زیبا وبه نظر من دیدنی بود شاید چون از سایت خارجی درستیدم کامنت نشه ویا شاید مدیریت که بازم بعید بدونم گیج شدمیعنی الان من مثل این شکلکام وبعد هم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
نه خواهر این معلوم نیست چرا اینجوری میشه؟؟؟؟خدا داند و بس
مامان ناهید
28 شهریور 93 8:21
عزیزم خاله شدن مجددت مبارک الهی انشالله بازم وبازو وبازم وخیلی بازم خاله بشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم ولی دیگه فکر نکنم خاله شم...همه سهمشونو آوردن
مامان ناهید
28 شهریور 93 8:22
هلیا هم خودش نازه وهم اسمش الهی 200 ساله شه زیر سایه پدر ومادر وخاله وکل طایفه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ناهیدی جونم خیلی مهربونی گلم
مامان ناهید
28 شهریور 93 8:23
فدای بچه ها وهستی جون بشم که از بس نی نی ها شدن انگشت شمار که باید برای در آغوش کشیدنشون جیغ بنفش کشیدمبارک هستی جونم باشه
مامان ناهید
28 شهریور 93 8:48
عزیزم برو تو وبم سمت راست پایین را ببین اینو برات گذاشته بودم بعد حذفش می کنم ویه پیشنهاد اگر ازش خوشت اومد چون نمیشه کدشو برات بفرستم یعنی دزدیده میشه از بس که خوشگله .......................... این این بالا زیر نقطه چین گذاشتم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم من و بقیه شم خودت میدونیعجب موفقیتی داشتیم امروز
مامان ناهید
28 شهریور 93 8:50
فدای صدرا با اون سوالات خوشگلش وکیانا بشم که چقدر بچه دوستن عزیزم نمی خوای یکی دیگه براشون بیاری گناه دارن بذار سرگرم بشن وبا این کار اکسیژن را از بچه های مردم نمی گیرن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
یعنی اگه نزدیکم بودی میدونستم چیکارت کنممن دیگه نمیتونم خواهر از پس یکی دیگه بر بیامبذار اونایی که میگن خوبه خودشون بیارن
مامان ناهید
28 شهریور 93 8:51
آفرین به خواهر وظیفه شناس که حق خواهری را تمام وکمال به جا میاره خسته نباشی انشالله همیشه سالم وسرزنده باشی نوه های خودتو تو آغوشت بگیری
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
وای ناهیدی فکر کن بریم پشت در منتظر وایستیم نوه هامون دنیا بیان
مامان ناهید
28 شهریور 93 8:55
راستی امروز که من سحر خیز شدم شما نیستید ببین روز جمعه من برعکس مردمم همسری امروز خونه هست منم به خاطر اینکه پیشش کم نیارم کله سحر بلند شدم رفتم آش ونون گرفتم اومدم صبحونه مم خوردم کامنتامم زدم هنوز آقا خواب ناز تشریف دارن الان دیگه باید برم تو کارگاه فرم مدارس هنوز تمام نشدهپس فعلآ تا بعد انشالله که بیام ببینم تا کد به دستت رسیده فقط خدا کنه زود بیای تا دزده ندزدیدش
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آفرین به سحر خیزیت خواهر.چه جالب آش سر صبح؟؟؟دلم خواستخواهر بازم دزدیدنش
مامان ناهید
28 شهریور 93 12:41
سلام راستش من زیاد با ایمیل سرو کار ندارم بلد هم نیستم اگه میشه راهنمایی کنید با تمام جزئیات چه جور بفرستم براتون بفرستم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
د یگه نمیخواد خخخخخخخخخخخ فداتم
مامان ناهید
28 شهریور 93 14:32
سلام پس کو کامنت آخری من؟ زود باش تشریف ببرید کدرا بردارید تا محونشده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی خواهر جون موفق شدیم
مامان ناهید
28 شهریور 93 14:33
خصوصی
مامان ناهید
28 شهریور 93 14:40
عزیزم کد راست کلیک را برداشتم زود برو بردار بهم خبر بدهه تادوباره برم کدجلوگیری از راست کلیک را بذارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
جشم عزیزم برش داشتم
زهرا
28 شهریور 93 14:53
ای جانمممممم مبارک باشهههه چه بامزه صدرا قبول نداره انقدی بوده انشاالله خوش قدمو سالم باشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی گلم.حالا واقعا ما هم اینقدی بودیم...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان ناهید
28 شهریور 93 19:52
سلام خدارا شکر می دونی قبل از اینکه بیام تو وب داشتم می گفتم اگه اینبار هم نشد می ذارم تو تنظیمات وبلاگ خودم رمزکاربریمو بهت می دم بیای ازم بدزدی وببری که دیگه خدارا شکر موفق شدیمکاری نکردم عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی گلم