صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

به من بگو چــــــــــــرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1392/6/25 19:49
281 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام مامان باباهای مهربون.گاهی وقت ها آدم چیزهایی می بینه و می شنوه که قلبشو بد جوری به درد میاره.در حالی که خیلی از ما آدما در تلاش برای داشتن حداقل یه بچه هستیم،بعضیا حاضرن بچه شونو میوه ی تنشونو بفروشن.بچه ای رو که راجع بهش صحبت می کنم یه دختر کوچولوی یه ماهه است که پدرو مادرش نمیدونم به خاطر فقر،مشکلات خاص،بی عاطفگی یا هر دلیلی که ما نمیدونیم فقط به دو میلیون فروختنش.خانواده ای که اول بچه رو برداشتن پشیمون شدن و بازم نمی خوانش و پولشونو می خوان.مگه این طفل معصوم چه گناهی کرده که هیچکی دوسش نداره!این وضعیت تقصیر کیه؟خداجون فقط زورمون به تو میرسه!آخه چرا این خانواده اونقدر بیچاره باشه که فقط با دو میلیون راضی به فروش بشه؟مگه با دو تومن میشه چیکار کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدایا به بززرگیت قسمت میدم خودت کاری کن این کوچولو و امثال اون پیش خونواده هایی برن که دوستشون داشته باشن و بهشون محبت کنن.شمام مامان باباها بیاین قدر این امانت های خدایی رو بدونیم و درست تربیتشون کنیم با آرزوی بهترین ها برای همه مون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ک ی ن ا
24 شهریور 92 21:48
متاسفانه مامان جون بعضی وقت ها دیگه از این جور چیز ها پیش می آد منم یه پست درمورد این بچه ی کوچولو می نویسم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گل ابدی
11 مهر 92 19:56
سلام مامان خانمی بگو بیاره بده تش به خودم من بزرگش می کنم ده میلیون هم می دم به جفت خانواده ها یکی پنج میلیون خوبه؟