صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

سبکـــــــــ زندگــــــــــــی

1392/6/28 17:42
347 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم سلام.چند روزیه برات ننوشتم.میدونی چرا؟چون کسی کامپیوترو به من نمیده.صبح تا ظهر که مدرسه ام عصر ها هم که شما دوتا خودتون سر کامپیوتر دعوا دارین! حالا منم بیام وسط چه شود؟در هر صورت گل پسرم اگه اجازه بدی می خوام گاهی اوقات مطالبیو برای مامانا بنویسم.میدونم تو هم موافقی.اخه بعضی مطالبو که آدم می خونه دوست داره برای دوستاشم بنویسه خب پس می نویسم برای مامانا:

رابطه کفش ها و شادی

ورودی خانه همان جایی است که فرد پس از گذشتن از در اصلی خانه، در آن جا کفش هایش را

در می آورد تا برای ورود به خانه آماده شود.براساس دیدگاه حکمای چینی، اگر ورودی خانه

فضایی شلوغ و بی نظم داشته باشد،امکان برقراری نشاط و حفظ سلامت در آن خانه نا ممکن

است.زیرا در صورتی که کفش ها و دمپایی های اعضای خانواده در این محل و به صورت درهم و

برهم تلنبار شده باشد،موجب می شود اعضای خانواده هر بار با منظره ای نامناسب و نا آرام

روبه رو شوند و این به مرور زمان بر میزان نشاط و شادابی آنان تاثیر می گذارد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ناناز
29 شهریور 92 9:52
سلام عزیزم امیدوارم همیشه زندگیتون غرق شادی باشه با و جود دو تا دسته گل خدا حفظشون کنه


تشکر فراوان.منم امیدوارم هر چه زودتر خبرای خوب ازتون بگیرم.ضمنا لینک شدین.
فریبا
29 شهریور 92 13:53
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگم سر زدی و همچنین بابت اسمای قشنگی که معرفی کردی.انشاالله خداوند حافظ همیشگی کوچولوهات باشه.التماس دعای مخصوص
فریبا
29 شهریور 92 13:54
در ضمن بنده شمارو لینکیدم.خوشحال میشم بازم بهم سر بزنید
مامان ریحان
29 شهریور 92 20:18
سلام عزیزم مرسی بخاطر اطلاعات مفیدت ان شالله همیشه در کنار خانواده شاد باشی


سلام گلم.خواهش می کنم.چند وقتیه نیستی!نگرانت شدم.
مامان نسترن
30 شهریور 92 2:25
بازآمد بوی ماه مهر
قدم گذاشتن به حال وهوای مدرسه مبارک.
منکه عاشق این بو هستم .توچی دوست خوبم

سلام دوست خوبم.من همیشه با این حال و هوا سرو کار دارم.الانم می خوام برم مدرسه.اولین فرصت بهت سر می زنم.