صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

مامان! منم می فهمم.

1392/6/23 12:08
256 بازدید
اشتراک گذاری

نوزادی صدراپسر مامان امروز سه سالت کامل شد.انگار همین دیروز بود که در این لحظه فقط چند ساعت از تولدت گذشته بود.سه سال با خاطرات شیرین و گاهی تلخ (زمان هایی که مریض و بی حال بودی)گذشت.عزیزم همین چند روز پیش، فکر کنم صبح جمعه بود ساعت هفت و نیم صبح بیدار شدی و منو صدازدی!گفتم چی شده پسرم؟گفتی:مامان! میدونی چیه ؟منم می فهمم........

آره پسرم تو دیگه خیلی چیزها رو می فهمی.بزرگ شدی و روز به روز هم فهمیده تر و تواناتر میشی.گلم مواظب خودت باش.بازهم آرزوی بهترین ها رو برات دارم و ازت می خوام با دقت عکسهاتو با هم مقایسه کنی.

 

سه سالگی صدرا

پسندها (1)

نظرات (2)

فاطمه
18 شهریور 92 21:03
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید و همچنین یه کتاب از عکساش به من یه سربزنید منتظرم
کیانا
24 شهریور 92 21:52
مامان جون بیشتر برام نظر بده نگاه کن منم نظر می دم برات باشه ؟؟؟؟؟