صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

خلاقیت!!!!!شماره یک....(بازی با رنگ انگشتی)

1393/6/9 18:01
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان مهربونم و سلام به بچه های گلمآرامچند وقتیه که من و کیانا و صدرا با چند تا از مامانهای دیگه و به سر پرستی دوست خوبمون فاطمه جون دور هم جمع میشیم و بازی میکنیم و هدفمون اینه که بچه هامون از خودشون خلاقیت در وکننخندهخلاصه اولین جلسه ی ما با بازی با رنگ انگشتی شروع شد.صدرا جان ما خودکشی نمودند چون راستشو بخواین تا به حال بهش رنگ انگشتی نداده بودم چون بی جنبه بازی در میارهخندونکحالا خودتون به روایت تصویر ببینید....

بازی

بازی

آرامبفرمایید بریم ادامه مطلبآرام

خندهخب بچم اینقدر از خودش خلاقیت در وکرد که ما موندیم که چه بچه ی خلاقی داشتیم و خبر نداشتیم...خنده

بازی

بازی

بازی

محبتاینم سفره ای از جنس مهربونی با چاشنی خلاقیت....محبت

بازی

چشمککلاس بعدیمون پست بعدیهچشمکخوب بید؟؟؟؟

پسندها (1)

نظرات (6)

مریم مامان آیدین
9 شهریور 93 18:37
چه فکر خوبی دوستم آفرین به مامانای با حوصله و مهربون آیدین هم همه خلاقیتش در همون مشت مشت رنگ رو به دیوار و بدن اینجانب مالیدن خلاصه میشد و منم چند ماهی میشه رنگ انگشتی بهش ندادم منتظر هستیم خانومی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت مریمی جونم.آره دیگه فقط بپاش بپاش ولی اینجا خونمون نبود و همه آزاد بودنمرسی عزیزم از اومدنت
مامان سمیه
10 شهریور 93 15:29
بله که خوب بید !!چرا بد باشه ،حال خوب جای خوب حس خوب ایشالله ادامه دار بشه....
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
موافقم
مامان ریحان
10 شهریور 93 22:09
آفرین که اینقدر به فکر خلاقیت کوچولوهاتون هستین منم حتما باید به فکر خلاقیت نی نی ام باشم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
بله عزیزمشما که حتما خانمی
مامان ناهید
11 شهریور 93 7:31
سلام خواهری خوبید؟ واااای چقدر من از بازی بچه ها با این رنگ انگشتی خوشم میاد البته نه این که خودشونو کثیف می کننا حرصم میاد ولی از اینکه هینقدر ذوق می کنن خوشحال میشم وبرام جالبه مدتی هست که تو فکرمه خودم رنگ انگشتی را درست کنم بچه هاراببرم تو حمام کلی کیف کنن حالا اون فرصت کی برسه خدا داند
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.ممنونم خواهرجونمدوستانم میگفتن که بچه ها رو میبرن حموم و میذارن کیف کنن حسابی با رنگحتما بذار برن خوب خودشونو رنگی کنن خودتم برو یه کم یاد بچگی کن عزیزم
مامان ناهید
11 شهریور 93 7:33
آفرین به مامان خوش ذوق وهنر وخوش خُلق حقا مادر نمونه ای هستی که با مامانای دیگه اینجور شرایط سرگرمی وخلاقیت بچه هاتونو فراهم می کنید چقدر الان من دارم ذوقلو میشم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
وای ناهیدی جونم منو که ذوق مرگ کردی خواهر
مهرتابان
11 شهریور 93 14:38
چه ماماناي خوبي... کاش از اول تابستون اين حرکت خلاقانه رو شروع ميکرديد.
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
بله خواهر ما خیلی خوبیم...خخخخخخخخخخخخخخ اما قراره ادامه بدیم و زمستونم پیش بریم.اما نمیدونم شیفتهای ظهر من مامان خوب و مهربون و خلاق چه کنم؟؟؟؟