صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

دخترم

1393/6/5 21:24
885 بازدید
اشتراک گذاری

کیانای مامان،دخترنازنین من که احساس میکنم از دنیای کودکیت فاصله گرفته ای و روز به روز بزرگتر و بزرگتر میشوی و همچون همدمی گشته ای برای من،عاشقانه دوستت دارم و در بغل میفشارمت و از صمیم قلبم میگویم روزت مبارک فرشته ی دوست داشتنیمآرامبوسآرام

کیانا

کیانا

چشمکدوستان گلم پست دنیای احساسو فراموش نکنید به خاطر شما نوشتمچشمک

پسندها (6)

نظرات (15)

صدف و صبا
5 شهریور 93 22:32
سلام تولد وبلاگتون مبارک!
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی ممنونم از حضورتون
مامان جون
6 شهریور 93 10:07
روز دختر و کیانایی جون مبارک
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مریم مامان آیدین
6 شهریور 93 12:51
سلام کیانا خانوووووووووووووومی روزت مبارک باشه خانوم گل الهی صاحب این روز نگه دارت باشه عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم مریم جون گلم
شوهری
6 شهریور 93 13:00
من هم در بغلم می فشارمت کیانای عزیزم
مامان ناهید
6 شهریور 93 13:02
عرضی ندارم بانو فقط یادت باشد امروز که دختری در آینده مادر دختر دیگری هستی و روزی می آید که مادر بزرگ میشوی پس جدا از همه ی ناپاکیها ، تو پاک بمان ! کیانای ناز خوشگل روزت مبارک عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ناهید جونم مثل همیشه زیبا و با احساس آمدی
مامان سمیه
6 شهریور 93 15:09
سلام کیانا جون روز قشنگت مبارک شادباشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ریحان
7 شهریور 93 23:07
نظر من نیومده بود؟پس با تاخیر روز دخترو به کیانایی تبریک میگم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان ناهید
8 شهریور 93 11:32
سلام عزیزم صبح شما به خیر خوبید خوشید؟ ممنون عزیزم مهربونم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم
مامی کیانا
8 شهریور 93 11:41
اي جانم چقدر كيانا جون خانوم شده يعني كياناي من هم اينقدر بزرگ ميشه روز تماما دخترهاي گل ايروني مبارك ايشالا تو زندگي موفق باشن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت عزیزم.بله صد در صد
مامان ناهید
8 شهریور 93 11:45
خانمی در مورد سوالتون درست متوجه نشدم ولی اگه منظورتون کپی پرسش وپاسخ هست که چه جور گذاشتم تو پست همه اونایی که گذاشته بودم دوباره ویرایش را زدم وهمه را پاک کردم دوباره از اول تا آخر را کپی کردم گذاشتم به جای قبلیا نمی دونم منظورتون این بود یا نه اگه نه دوباره لطفآ واضح تر توضیح بدید راستی نت من احتمالآ امروز قطع بشه اگه وقت نکردم برم وصلش کنم ونیومدم دلیلش این بوده اگه کاری با من داشتید من امروز هستم در ضمن یه سوال در پرسش وپاسخ گذاشتم دیروز تا حالا تایید نشده اگه شد شما هم شرکت کنید وبهم کمک کنید ممنون میشم راستش دلم نمی خواد تایید بشه چون بعضیها ظرفیت ندارن یه چیزی می گی فکر می کنن مشکل دنیارا دارید یا فرهنگ وتربیت تو خانواده نیست یه جورایی بد جواب می دن پشیمون شدم سوالمو طرح کردم چون واقعا به راهنمایی در مورد حساسیت و زود رنج شدن فاطمه نیاز داشتم انشالله اگه تایید شد کسی زیاد بد برداشت نکنه دوست خوب وگلمو می بوسم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم ناهید جونم.قبلا نمیتونستم کپی کنم و وقتی هم کپی میشد بدون لینک میومد این بود که ازتون پرسیدم ولی الان حل شده مشکلمراستی گلم نت رو زود وصل کنی که دلم برات تنگ میشهخودم دربست در اختیارتم و بدون که نظرات منفی دیگران هیچ اهمیتی ندارهشبت خوش خواهر جونم
مامان ناهید
8 شهریور 93 11:55
خواهر جونم نی نی گپ را فعال کن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
بلد نیستم فعال نمیشه
مهرتابان
8 شهریور 93 12:41
کیانا جونم روزت مبارکــــــــــــــــــــــ
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی گلم
آجی مهربـــــــــــان
8 شهریور 93 14:10
خصوصی عزیزم
مامان ناهید
10 شهریور 93 16:46
سلام عزیزم نت را شارژ کردم واومدم پیشتون باور کن شدید جزء خانواده مون بدون شما نمی تونم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ناهیدی جونم.خوشحال شدم زود نتو شارژ کردیباور کن منم بدون نت و دوستای گلم مثل شما انگار یه چیزی گم کردمفدات شم
مامان ناهید
10 شهریور 93 16:48
دیدم پست جدید گذاشتید الان وقت ندارم بعدآ میام با حوصله می خونم گلم خوشحالم که مشکل کپیتون حل شده در مورد نی نی گپ برید تو قسمت نی نی گپ من در خواست دوستی دادم برید تاییدش کنید یا قبول دوستی بفرمایید عزیزم چیزی نداره گفتم شاید گاهی با هم آنلاین باشیم گپی بزنیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
رفتم درستیدمش خواهر جونم