صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

دنیای احساس.....

1393/6/5 7:00
691 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی چو بوی خوش آشنایی

دوستان!با دل نوشته ای به مناسبت تولد یک سالگی وبلاگمان منتظر حضور گرمتان هستم.البته لازم به ذکر است که ایده ی نوشتن مطلب به این شکل را از دوست عزیزم مدیر وبلاگ مهر تابان گرفته ام.پس به امید بهروزی و کامیابی شما خوبان،بفرمایید بریم ادامه مطلب.........آرام

عکس

دوستان خوبم سلام.سلامی از اعماق وجودم به تک تک شما مهربانان.عزیزانی که با شادیهایتان شاد می شوم و با غمهایتان غمگین.گلهای دوست داشتنی من یکسال از آشنایی من با سایت نی نی وبلاگ گذشت.یکسال پر از خاطره،یکسال پر از لحظات شیرین و دلچسب و گاه حوادثی تلخ و غمناک.آری دوستان عزیزم شما خوبان هدیه هایی هستید از جانب خداوند بزرگ که همچون معجزه ای در آبی آسمان زندگیم پدیدار گشتید.مهربانی و لطفتان مهر تابان و فروزنده ای است در قلبم.آوای دلنشین سخنانتان هستی و دنیای مرا زیباتر می سازد.آجی های فرشته ام دوستتان دارم و دوست دارم که شادیهایم را با شما قسمت کنم..... آری ستاره درخشانم ناهید مهربانم که عاشقانه پرنسس و شاهزاده  کوچکت را می ستایی و وجودت در وجودشان خلاصه می شود.فریبایم که همواره شکر گذار الله یکتا و بی همتا هستی و حس مادری را با تمام وجودت لمس میکنی.رهای عزیزم که مدتهاست از تو و مادر مهربانت بی خبر مانده ایم و نگرانت هستیم،گل همیشه بهارم مریم خوبم که نفست به نفس پسر دوست داشتنیت آیدین عزیز بسته است و سیندرلای نازنین و زیبا،بدانید که همه ی شما برایم ارزشمند هستید و عزیز و مطمئن باشید همیشه و در همه جا از خداوند یکتا برایتان بهترینها را می خواهم و تا زمانی که هستم به یادتان خواهم بود.مهرتان پایدار و پویا باد.

محبتوبلاگ دوست داشتنی من،آبی آسمانم تولدت مبارکمحبت

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان سمیه
5 شهریور 93 10:23
سلام به یکسالگی همه قشنگیای خاطراتت ،تولدت یکسالگی آبی آسمون من مبارک .باآرزوی بهترینها برای این آسمون آبی زندگیون ایشالله این دو تا ستاره قشنگتون تا ابد پایینده وپر تلالو باشن واین کلبه خاطره نویسی همیشه سبز سبز... درپناه خدای مهربونی ها مستدام باشید.
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم سمیه جونمچقدر قشنگ نوشتی...عزیزمی
دنیا
5 شهریور 93 15:31
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
چشم عزیزم
مامان ناهید
5 شهریور 93 15:33
سلام آبجی جونم به به وبلاگتون یک ساله شد الهی مبارک باشد این تولد یک ساله وپاینده الهی همیشه باشید وتا ابد ابدیت این وبلاگ را برای آبی آسمان فرزندانت ادامه بدید ومثل این دست قلمهای زیبا بنگاری خیلی قشنگ توصیف کردید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزمقربونت برم آبجی جونم
مامان ناهید
5 شهریور 93 15:37
عزیزم خیلی شرمنده کردید که مارا هم جزء دوستان خوبتون قرار دادید وما هم در این پست این افتخاررا داشتیم که شاهدثبت اسم ویادمون باشیم ممنونم گلم شما خیلی مهربونید که مارا به این صفت خوب توصیف کردید دوستتون دارم انشالله خداوند فرزندانت را سالم وسربلند همیشه زیر سایه پدر ومادر مهربانشان نگه دارد
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
این حرفها چیه خانمیشما از دوستان خوب و مهربون منیدایشا...شما و همسر گرامی هم کنار فاطمه و محمدرضا جون همیشه ایام سلامت و شاداب باشید
مامان ناهید
5 شهریور 93 15:38
خواهر عجب دست به قلم خوبی دارید خیلی نیکو نگاشتید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهر به قلم شما نمیرسهمرسی گلم
مامان ریحان
6 شهریور 93 10:12
یکسالگی وبلاگت مبارک، دوستی ما هم یکسال شدمنم شهریور با نی نی وبلاگ آشنا شدم و وب زدم، دوست عزیزم من دست قلم خوبی ندارم اما از این خیلی خوشحالم که تو این دنیای مجازی یه دوست خوب و همیشه همراه مثل تو داشتم امیدوارم همیشه شاد باشی و در کنار فرزندان عزیزت صحیح و سلامت باشی گلم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی مامان ریحانم یا هدیه جونم یا مامان مهربونمنم دوستت دارم و بهترین ها رو برای خودت و نی نی جونت میخوام.ضمنا منم دست قلمی ندارم خواهر شرمندم نکن
مهرتابان
8 شهریور 93 12:40
سلاممممممممممممممممم من برگشتم.خوبی؟ به به مبارکههههههههههه. چه متن زیبایی،عالی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام چه عجب
زهرا
9 شهریور 93 0:23
سلام خانمی تولد یکسالگی وبلاگ مبارک واااااااااااااایی چه جالب و زیبا نوشتین بسیار با احساس ممنون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات شم عزیزم
مریم مامان آیدین
9 شهریور 93 19:04
تولد یک سالگی وبت مبــــــــــــــــــــــــارکــــــــــــــــــــــ باشه دوستــــــــــــــــــــــــــــم خیلی خیلی قشنگ نوشتی و مارو هم خجالت دادی عزیــــــــــــــــــــــــزم ممنونم از این همه محبت و توجه ات و امیدوارم تو این وب فقط و فقط خاطرات قشنگ و شاد و خوشحالی باشه و سلامتی و شادابی دسته گل هات ببوس فرشته هی معصوم و مهربونت رو مهربووووووووووووووونم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی گلملطف داری شما عزیزم.این حرفها چیه!!!!من واقعا از دوستی با شما خوشحالم و بهترینها رو براتون میخوامهمچنین برای شما عزیزم