صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

تب....

1393/6/1 15:23
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم.امیدوارم همه خوب و خوش و سلامت باشیدآرامکیانا جون و صدرایی جون  هر دو از دیروز به این ویروس جدیده که با تب و گلو درد و دل درد و تهوع همراهه مبتلا شدینگریهاول از همه هستی جون این بیماریو گرفت....بعد از چند روز دخمل یکی از دوستان و حالا شما دوتاترسوچه تبهای وحشتناکی که حتی لباساتونم داغ داغ میشه و یا سردتونه یا گرمتونه و یا میلرزینگریهنمیدونین چقدر واسه یه مادر سخته بچه هاشو تو این حال و روز ببینه...پریشب که کیانایی جونم  تب داشتی و تا صبح نتونستی بخوابی چی به من گذشت فقط خدا میدونه.....از نزدیک صبح امروزم که، صدرایی جونم هی از خواب بلند می شدی و فهمیدم که حالت خوش نیست و تو هم ویروس لعنتیو گرفتیغمگینساعت 11 بعد از مدرسه دوتایی تونو بردم پیش دکتر و کلی دارو و شربت...ایشا...زودتر همه ی بچه های مریض و همین طور شما خوب خوب بشینبغلو اما یه نکته دوستان:میوه ها ی این فصل حتی خربزه و هندوانه رو خوب بشورین و ضد عفونی کنین.یکی از دلایل انتشار این ویروسهای عجیب و غریب سمومی هستش که به منظور زود رسیدن میوه ها بهشون میزننعصبانیراستی تو مطب دکتر،آقای دکتر میگه:بچه ها فعلا نوشابه و چیپس و شکلات و بستنی خوب نیست.صدرا:مامان من همه ی اینارو دوست دارم آقای دکتر میگه بخرین براشقه قههمنم اینجوریتعجبسلامت باشیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدمحبت

صدرا

چشمکحالا بعدا قضیه ی این عکسها رو مینویسم براتونچشمک

پسندها (4)

نظرات (13)

زندگی از آ...تا...ی
1 شهریور 93 16:00
آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی وبسایت جامع آشپزی، شیرینی پزی، خانه داری، زناشویی، مشاوره خانواده،هنری، کودک داری و ....
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره میدونم لینکم هستین
آجی مهربـــــــــــان
1 شهریور 93 19:38
ایشالا زود زود زود خوب بشن براشون فقط میتوانیم دعا کنیم ببین کاراتو ......رفتی پشت سرامکانات اموزش پرورش حرف زدی........چه بلایی سرت اومد........ (چشمک) شوخی کردم حدستون درسته فقط چه طوری این حدسو زدین؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی عزیزمممنونم از لطفتمیبینی تو رو خدا....زد تو کله امفکر کنم یه بار تو یه پستی یا پرسش و پاسخی خودت یه اشاره ای کرده بودی
مامان ریحان
1 شهریور 93 22:00
آخی عزیزم ان شالله خیلی زود گلهای نازنینت خوب بشناین نی نی ما دیشب دلش پفک خواست ببین هنوز نیومده چه چیزا دلش میکشه منم مجبور میکنه بخورم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم گلی خانمبه به پفک خوردی!!!!آفرینفقط زیاد به حرفش گوش نکنی هر شب شور شوری بخوری
مامان سمیه
2 شهریور 93 8:02
سلامم دوسمم واااای طفلکی کیانا وصدرایی........من که الان داغ به داغ درکت میکنم آخه منو ثمین تو ماه رمضون با این ویروس ماجرا داشتیم دوتامونو هلاک کرد این روزام که ثمین تو تب ودندون دراوردنه واقعا مامان دردی همه مامانایی که بچه ناخوش احوال دارن رو میفهمم،امیدوارم هرچه زودتر خبر سلامتی شونو واسمون بذاری......
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت سمیه جونخودمم از کله صبح سردرد دارم فکر کنم ویروسی شدمکیانا که تو دفترچه باهامون حرف میزنه بس که گلوش اذیتش میکنهمرسی گلم.
مامان ریحان
2 شهریور 93 11:05
حال و احوال دوست خوبم و صدرایی و کیانا جون چطوره؟ بهترید ان شالله؟خودت که ویروسی نشدی ؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی خواهر جونمبیا بغلم تا ویروسیت کنمالبته کله درد که دارم خواهر
زهرا
2 شهریور 93 14:26
انشاالله زودتر خوب بشن فرشته های نازت وااااااااییی منم باید مواظب باشم پس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی عزیزمنه گلم مامانها مریض نمیشن.... به خاطر نی نی جونها
مریم مامان آیدین
3 شهریور 93 15:13
الهـــــــــــــــــــــی خیلی ناراحت شدم دوستم میفهممت....خیلی سخته بچه مریض باشه اونم دو تا دسنه گل با هم واقعا که هیچی تو این مملکت رو حساب نیست اون از شیر این میوه هامون.....بچه بیچاره چی بخوره سالم باشه اخه؟؟؟!!! ببوس فرشته هاتو...ایشالا زود زود دوزه اش تموم بشه و عسلی ها خوب بشن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم مریم جونمممنونم از لطفتواقعا هیچی درست درمون نیست و بزرگترها نمیدونن چی بخورن چه برسه به بچه هابازم ممنونم عزیزم خدا رو شکر صدرا بهتره ولی گلودرد کیانا اذیتش میکنه
مامان ریحان
3 شهریور 93 22:24
اوه فکر کنم تیک خصوصی نزدم حالتون چطوره؟ بهترید ان شالله؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
اوه گرفتم چی شدقربونت گلم....اوضاع بدک نیست
لي لي
4 شهریور 93 3:05
سلام خواهر خوبي ببخش نيومدم پيشت اين هفته رو خيلي گرفتارم قول ميدم جمعه نهايت شنبه مفصل بيام پيشت بووووووووس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات شم عزیزم.کاملا درکت میکنم
ف. کریمی
4 شهریور 93 18:24
با سلام امیدوارم حال دختر و پسر خوبم بهبود پیدا کرده باشد روند یادگیری دخترم بسیار خوب می باشد عطش دانستن داره و این فوق العاده است ولی در رقابت گاهی شکننده می شه که باید روش کار کرد .
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم و ممنونم از توجه شما
مامان ناهید
5 شهریور 93 3:08
آخی الهی فداتون بشم خاله جون خدا نکنه تب کرده باشین الهی زود خوب بشین می دونم چقدر سخته
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی ناهیدی خانملطف کردی مثل همیشه گلم
مامان ناهید
5 شهریور 93 3:09
فدایتون بشم خواهر جون الان حالشون چطوره بهترن؟ الهی باز بوی پاییز اومد وشروع بیماری خدا این ویروسهارا لعنت کنه عزیزم از هشدار به جاتون ممنونم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهش میکنم ناهید جونمخدایی کیانا مثل تنور داغ بود و خوشبختانه الان هر دو بهترن.بازم مرسی عزیزم
مامان ناهید
5 شهریور 93 3:10
الهی فدای صدرا جون بشم حرفهاش چه با مزه ست