صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

سلام......

1393/5/22 13:11
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیای منبغلبغلبغلخیلی دلم براتون تنگ شده بودمحبتشما چطور؟؟چشمکما به سلامتی و خوشبختانه برگشتیم اما الان چون شدیدا کزت خانم هستم نتونستم نظراتتونو تایید کنم و جواب بدمبوساما یه سر به وبهاتون زدم و در وب  ناهید جون  با دیدن خبر درگذشت خانوادگی یکی از نی نی وبلاگیهای عزیز مامان بابای آوینا و خود آوینا جون در سانحه هواپیمایی خیلی ناراحت شدمغمگینامید که خداوند همه ی درگذشتگان این سانحه رو مورد لطف و رحمت قرار بده و به خانواده های عزیزشون صبر و تحمل این فراق.ضمنا به محض اینکه سیندرلا خانم بشم با یه سفرنامه در خدمتتونمعینکپس فعلا بایمحبت

صدرا

پسندها (4)

نظرات (12)

مامان مريم
22 مرداد 93 13:37
جریان آوینا چطوریه ؟ ناراحت شدم؟ تو حادثه ی اخیر سقوط هواپیما بوده؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره مریم جون گویا با خانواده عازم طبس بودن واسه جشن عروسی عمه آوینا و متاسفانه این اتفاق تلخ میفته
مهرتابان
22 مرداد 93 13:54
سلاااااااااااااااام خواهر جونم خوبی؟صدرا جون و کیانای عزیزم خوبند؟همسر محترمتون چطورن؟ سفر خوش گذشته انشاالله؟ سوغات چی آوردی برامون؟ عزیز خبر سانحه هواپیمایی همه ما رو شدیداً ناراحت کرد.خدا رحمتشون کنه به خانواده هاشون صبر بده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام مهربونمهمه خوبیم ممنونمجاتون سبز و خرممیرسم خدمتتونواقعا غمناکه آخه چرا مرتب از این اتفاقات میفته؟؟؟؟؟؟
مهرتابان
22 مرداد 93 13:55
به به گوشی نو مبارکهههههه آره آبجی یاد میگیری.اگرم جایی اشکال داشتی میتونی از صدرا و کیانا بپرسی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهر هنوز که نخریدمولی باور کن همین صدرا بازی میکنه با گوشی باباش و یه چیزهایی میدونه که من این شکلی میشم
مامان ناهید
22 مرداد 93 19:17
سلام عزیزم خوبید خوش آمدید انشالله که زود سیندرلا بشید وبیاید از خاطراتتون بگید کلی دلمون براتون تنگیده بود
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ناهید جونم.مرسی گلمدل ما هم براتون تنگ شده بود
آجی مهربـــــــــــان
22 مرداد 93 19:42
سلام خوشحالم که سالم رفتین وبرگشتین منتظر سفرنامه هستیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.چشم حتما..ممنونم از حضورت
مامی کیانا
23 مرداد 93 8:47
براي آوينا جون وخانواده ش خيلي ناراحت شدم يعني سرصبحي بهم ريختم اساسي مخصوصا وقتي صداي آوينا جون كه داره شعر ميخونه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
عزیزم واقعا سخته تا جایی که من میدونم آوینا جون و خانواده قصد سفر به طبس برای جشن عروسی عمه ی آوینا رو داشتند....واقعا این وسط مقصر کیه؟؟؟؟؟
مامان
23 مرداد 93 11:41
سلام مامانی مهربون گل های خوشکلت خوبن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همیشه به گشت و گذار عزیزم وای واقعا این بنده خداها فوت کردنچقد وحشتناک دلم یه جوری شد.خدا بیامرزتشون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام مامان جونمرسی خوبن عزیزمممنونم خانمیمتاسفانه بله...تموم شد و رفت....
زهرا
23 مرداد 93 16:05
سلام خانمی سفر خوش گذشت؟خسته نباشید منتظریم زود بیایین راستی خییییلی واسه آوینا ناراحت شدمم واقعا متاسفم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزمممنونم.حتماواقعا همه ناراحت شدیم....سخته بخدا...خیلی سخت...
مامان ناهید
23 مرداد 93 18:16
عزیزم شما محبت داریدچقدر به من انرژی میدید با این تعریفهای قشنگتون شمااینقدر خوب درمورد من ونوشته های من تصور می کنید ممنونم عزیزم از مهربونی شماست که مارا خوب جلوه میدید چشم شما هم نازگلاتونو ببوسید خصوصیتو چک کن نازنینم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت گلم.چششششم الان می چکم
مهرتابان
24 مرداد 93 0:42
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) «`'•.¸.¤ ســــلام ، مهرتابان با انشایی ویژه منتظر حضور شماست¤.¸.•'´» .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) `'•.¸`'•.¸) ¸.•´
مامان ریحان
24 مرداد 93 19:28
سلام عزیزم رسیدن بخیر خوشحالم که بسلامتی برگشتید و بهتون خوش گذشته زودی بیا از سفرتون بگو خانم سیندرلا
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خانمیممنونم عزیزمچشم....قصد دارم بنویسم اگه پسرمون بذاره
مهرتابان
25 مرداد 93 9:19
سلام خواهر خوبی؟تولد وبت پیشاپیش مبارکـــــــــــ ایشاالله وبتون ادامه پیدا کنه تاااااا تولد نوه هاااا راستی همسری منم شهریوریههههههههه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهریمرسی ممنونم.حالا یه تولد واسه یه سالگی بچم میگیرمآخه وبم جونمه...خخخخخخخخخخخخخخخخپس تولد جناب همسری هم مبارک...صدرا هم شهریوریه...18 شهریور