صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

تا بعد....

1393/5/15 9:36
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حضور محترم دوستان عزیزممحبتمهربانان من،اگه خدا بخواد و مشکلی پیش نیاد،قصد داریم چند روزی بریم گشت و گذارچشمکروزهای خوب و آروم و سرشار از سلامتی و نشاط برای همه تون آرزو دارمآرامیادتون بمونه که دلم براتون تنگ میشه...پس فراموشمون نکنین...خداوند بزرگ پشتیبان و نگاهبانتان بادزیبابه امید دیداربای بای

سفر

پسندها (2)

نظرات (7)

آجی مهربـــــــــــان
15 مرداد 93 11:19
خوش بگذره به سلامت برین وبرگردین جاتونم سبز
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم آجی جونم
مهرتابان
15 مرداد 93 12:10
سلام خواهر جون خووووووووووش بگذره
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی مهر تابان من
مامان ریحان
15 مرداد 93 12:54
عزیزم دلم تنگ میشه واست تو نیای وبم هیچکس دوسم نداره اما ان شالله سفرخوبی داشته باشید و حسابی بهتون خوش بگذره ، منم خیلی دلم سفر میخواد اما بخاطر نی نی بی خیال سفر شدم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات گلمکی گفته؟؟؟همه وب ریحان جونیو دوست دارنمرسی گلمایشا...سال آینده با نی نی جون میریبعدم از دست اذیتهاش این جوری میشی
مامان ناهید
16 مرداد 93 4:29
سلام عزیزم فداتون بشم الهی به سلامتی برید وبرگردید مواظب خودتون باشید سفرتون بی خطر عزیزم خوش بگذره ما هم دلمون براتون تنگ میشه منتظرتون هستیم تا به سلامتی برگردید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ناهید جونم مرسی گلم لطف داری
مهرتابان
18 مرداد 93 13:18
سلاممممم.هنوز برنگشتی؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلاممممممممن اومدم
مریم مامان آیدین
18 مرداد 93 15:22
حوش بگذره بهتون عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی مریم جونم
مامان سوده
24 مرداد 93 16:08
سلام عزیزم ممنون از راهنماییتان و خوشحالم از اشنایی با شما..
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام مامان سوده عزیزخواهش میکنم...منم همین طور