صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

غار پلانکتون

1393/5/12 10:53
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان خوب و مهربونم.امیدوارم حالتون خوب باشه و ایام به کامتون،شیرین و گوارا.کیانا خانم و آقا صدرا امیدوارم شما هم همیشه سلامت و شاداب باشید و آرامش در وجودتون پایدار.و اما روز عید فطر تصمیم گرفتیم با بچه ها بریم بیرون و یه هوایی تازه کنیم...وقتی کیانا 4 ساله بود رفتیم به یکی از مناطق دیدنی شهرمون...حالا که کیانا خانم 10 ساله شده یادش نبود اونجا چه شکلیه...از طرفی دیدیم صدرا هم 4 ساله شده پس تصمیم گرفتیم بریم همونجایی که شش سال پیش رفتیم و به صدرا هم گفتم خوب نیگاه کن که تا شیش سال دیگه اینجا نمیایم...خخخخخخخخخخخخخ خودمم نفهمیدم چی گفتم و چی شد...به هر حال راه افتادیم و رفتیم به قول صدرا به غار پلانکتون(کسانی که کارتون باب اسفنجی دیده باشن میدونن منظورم کدوم قسمته و پلانکتون کیه!!!)خلاصه بعد از مقداری نه چندان کم پیاده روی، به غار رسیدیم و جای شما خالی هوا بس ناجوانمردانه خوب بود و داخل غار خنک و انگار کولر درجه ی یک روشن کرده بودی و بعله دیگه خیلی خوب بید.و اما صدرایی ما که کمی تیتیش تشریف دارن از اینکه گلی و خیس میشدن و شن به پاهاشون میچسبید کمی گله مند بودند و آزرده ولی اصرار هم داشت که ادامه بده و همه ی قسمتها رو ببینه...در حال گشت و گذار و لذت بردن از طبیعت بودیم که یه دفعه دیدیم جناب صدرا میگن:مواظب باشین اینجا سوسک ماهی داره!!!!!البته ما که نفهمیدیم سوسک ماهی چیه؟؟؟؟ اگه شما میدونین به ما هم بگین...واما شنیدن کی بود مانند دیدن...پس بفرمایید و از دیدن طبیعت بکر لذت ببرید.

آرامدر حال رفتن به سمت غار که کیانا خانم از ما خیلی جلوتر بودآرام

کیانا

چشمکنزدیک غارچشمک

صدرا

آرامحالا میریم ادامه مطلبآرام

غار

غار

غار

غار

غار

غار

خسته شدین؟؟؟؟ببخشید نمیتونم از عکسهای هنریم بگذرمخندونکخیلی دوستشون دارممحبتبیاین یه کم دیگه غار نوردیمون تموم میشهقه قهه

غار

قه قههدقت کنید من همه جا پشتیبان بودم.چرا؟؟؟ خب اگه خرس بیاد اول بقیه ببینن دیگهقه قهه

غار

غار

وای

زیبابابا ای ول از دست همسری عکس گرفتم در حال خوردن آب گوارایی که از شکاف سنگ و از دل کوه میومدزیبا

هنری

خندونکخب دیگه داریم بر میگردیم و بازم من پشتیبانم...خخخخخخخخخندونک

غار

غار

غار

غار

غار

خب دوستان عزیزم امیدوارم از دیدن عکسها لذت برده باشید و خسته نشده باشینمحبتتا سفر درون شهری بعدی بای بایمحبت

پسندها (3)

نظرات (13)

شیوا
12 مرداد 93 11:13
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 مرداد 93 11:30
سلام عزیزم خوبید بابت همه چیز ممنون عزیزم شما بازم پیشدستی کردید ومنو شرمنده کردید آخه چرا اینطور میشه تا من بیام خودمو به وبتون برسونم شما منو خجالت زده می کنید وزودتر ازمن میاین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.بابا این حرفها چیهمهم به یاد هم بودنه مگه نه؟؟
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 مرداد 93 11:32
عزیزن الان من دارم هنگ می کنم راستیااااااااا !!!!!!!!!!!!!!! ببین من دارم غذا درست می کنم بعد حسابی میام مزاحمتون میشم پس فعلآ تا بعد
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
هنگو بذار واسه بعدهنوزم دارم برات
ریحانه
12 مرداد 93 15:47
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه من ی وب برای خواهرم درست کردم خوشال میشم بهش سر بزنین اینم ادرس وب اصلی خودم اگه دوست داشتین بهش سر بزنین: www.kija-l0ve.blogfa.com
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.بهت سر میزنم خانمی
مهرتابان
12 مرداد 93 19:10
سلاااااااااام خواهر جون خوبی؟می بینم که زدی به کوه و دشت و بیابون از سوسک ماهی هم عکس میذاشتی تا بیشتر با این موجود عجیب آشنا بشیم عکس ها فوق العاده بوووووود
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ماه و مهر تابانمخوبی خانمی؟؟چیکار کنیم خواهر از دست این کیانا موندیم چیکار کنیم و به کجا بزنیمفکر کنم به جلبکها میگفت سوسک ماهی...ما که خودمونم نفهمیدیم...مرسی که از عکسها خوشت اومد
مامان ناهید
13 مرداد 93 2:25
واااااااای چه روز خوبی داشتید وچه منظره های خوشگلی این عکسهای هنریت تو حلقمه دستت درد نکنه همه عکسها عالی هست نمی دونم چه شهری هستید که هم هواتون خوبه وهم منظره به این زیبایی دارید هر جا هستید خیلی جذاب ودیدنی هست منم عاشق غار رفتنم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم ناهید جونمخوشحالم که از عکسها خوشت اومدولی واقعا تفریح خوبه و روی روحیه اثر میذاره
مامان ناهید
13 مرداد 93 2:27
عزیزم شما مادر بسیار فداکاری هستید که خانواده رو سپر خودتون کردید ای فدای صدرا جون بشم با اونسوسک ماهی گفتنش
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خب خواهر اگه خرس میومد یا مار یا موش خب من باید ازش عکس میگرفتم دیگه مگه نه؟؟؟
مامان ناهید
13 مرداد 93 2:29
واییییییییییی می تونم حس کنم چقدر آبش خنگ وگوارا بوده چقدر دلم خواست منم اونجا باشم انشالله همیشه به سلامتی باشه وبهتون خوش بگذره
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
یعنی ناهید جونی واقعا خنک بود و هوای خوبی داشت...ایشا...شما هم بری یه غار خوشگل و خنک ...بگم یکی تو جنوب بسازن؟؟؟
زهرا
13 مرداد 93 13:11
سلام خانمی انشاالله همیشه شاد و سلامت باشید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام زهرا جونمرسی عزیزم.ایشا...شما هم با نی نی و بابای نینی سلامت و شاد باشید
مریم مامان آیدین
13 مرداد 93 14:04
سلام دوست گلم به به عجب جای بکر و قشنگی خوش به حالتون واقعا...من عاشق اینم که برم جاهای بدون هیج بنی بشری و اونم به این زیبایی چه کوچولوهای نانازو مهربونی هم دارین خانومی خدا حفظشون کنه و همیشه جمعتون شاد و خوش و سلامت باشه و در گردش و تفریح
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزمآره واقعاراستش عزیزم من واسه بیرون رفتن یه خورده تنبلم ولی وقتی میرم، میگم خوب کاری کردم اومدمقربونت گلم...همچنین شما خانمی
مامان ریحان
14 مرداد 93 10:28
سلام عزیزم خوبی؟ امروز یه خورده حوصله دار شده بیدم اومدم نت آپ هم کردمچه جای جالبی خوش بحالتون این سوسک ماهی چی بید آقا صدرا؟نی نی ما هم براش جالب بید این موجود جدیدو ببینهامیدوارم همیشه به شادی و تفریح باشید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.آفرین
مهرتابان
14 مرداد 93 18:29
سلام خواهر جونم عکسا عالی بود ممنووووووووونم که به یادم بودی کجاااااااااااا میخای بری؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهریخواهش میکنم گلی جونمشاید چند روزی برم ددر دودوربه یادتم
فایضه مامانِ عسل
14 مرداد 93 23:30
سلام خانومی ! خوبین ؟ بچه ها خوبن ؟ از طرف من ببوسشون ... اموزش گذاشتن کلیپ تو وبلاگم براتون گذاشتن ایشالله بدردتون بخوره
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون و بسیار متشکرم