صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

برای ریحان جونم

1393/3/18 15:50
261 بازدید
اشتراک گذاری

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید.......سلام دوستان گلم و سلام مامان ریحان خوشگلمآراماین پستو فقط به خاطر تبریک گفتن به اولین دوست دنیای مجازیم، مامان ریحان عزیزم میذارممحبتبه خاطر مادر شدنش و به خاطر صبری که برای چشیدن طعم مادری متحمل شد و به خاطر عشقش به نی نی کوچولوش و به خاطر اینکه الان یه نی نی ناز و خوشمل تو دلش دارهخوابریحان جون! من از صمیم قلب مادر شدنتو بهت تبریک میگم و از خدای مهربون میخوام یه نی نی ناز و سلامت بهت عطا کنهبوسعزیزم مبارکه مبارک...جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

نی نی

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان ریحان
18 خرداد 93 17:28
خواهری عزیزم مرسی یعنی من واقعا نی نی دارم، تا سونو نرم و صدای قلبشو نشنوم باورم نمی شه، ممنون از اینکه تو وبت برامن و نی نی ام پست گذاشتیعزیزم ممنون که همیشه همراهم هستی ، فعلا فقط همسری و یکی از خاله های نی نی و شما دوستای عزیز که همیشه همراهم هستید خبر دارید،دوست جونیم بازم برام دعا کن بازم بخاطر تبریکت مرسی مرسی مرسی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم...معلومه که نی نی داری گلم.بازم برات دعا میکنیم..اما مطمئن باش که مامانی شدی
مهرتابان
18 خرداد 93 18:26
سلام... به به مبارکه مامان ریحانه جون ایشاالله به سلامتی... نه عزیزم شاعری رو کنار نذاشتم ..این مدت حس شاعری نداشتم..همش تست و سوال و کلاس . می سرایم برایت ... چه بانمکه صدرایی ،خاله فداش بشههههههههههههههههه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی دوست جونیممیگم ها این پسر ما تا دیروز پریروز که مو داشت،نمیومد حرفی بزنه...حالا که کچله اومده یه سنجاق سر برداشته و گیر میده بزن به موهام...خب بابا من چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامی کیانا
19 خرداد 93 9:42
مباركه مامان ريحان جون امروز چقدر خبرهاي خوب ميشنوم خدايا شكرت ايشالا در پناه ايزدمنان باشه و يه فرزند صالح و سالم براي پدر و مادر عزيزش باشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مهرتابان
19 خرداد 93 12:04
سلاممممممممممممم بر تو ای شاعر جوان روز جوان بر شما مبارک ،خواهر جان خوبی؟پسرکوچولوی بانمکم خوبه ؟کیانا جونم چطوره؟ چه خبرا؟ با اندکی تاخیر سرودیم آسمان چشمانم این روزها ابریســـــــــت چون شور و شوق تعطیلات در من نیست هر روز با ششمی هایم میروم به دبستان نمی دانم کی روزهایمان خواهد شد گلستان
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزممگه تو بهم بگی جوانمرسی گلم.خوبیم...میسرایم برایت ای جوانتر از من
مامانی
20 خرداد 93 11:07
مبارکش باشه ان شائ الله الهی که دوران بارداری خوبی داشته باشه و بسلامتی بیاد به آغوشش
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم از دعای قشنگت
مهرتابان
21 خرداد 93 21:14
سلامممممممممممممممممممممم بر خواهر خوبم خوبی عزیزم؟آقای همسر ،کیانا جون و صدرا جون خوبند؟ ببخش نگرانت کردم... با نهایت تاسف و تاثر ترکیدن لپ تاپم رو اعلام میکنم... داشتم چایی می خوردم ریخت رو صفحه کلیدش بعدشم بوووووووووووووووم ترکید.... هیچی دیگه تنها پل ارتباطیم با شما دوستان خوبم از بین رفت.
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزمواقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متاسفم...ولی یکی دیگه بخر خوووووووووووووالهی پس الان با چی اومدی؟؟؟
مهرتابان
21 خرداد 93 21:16
شعری با ش اندر احوالات ما به هنگام اعلام نتایج شاهد سعی و تلاش دختران بودم ولـی موسم اعلام نتيجه دل شود قیلی ویلی هرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهر
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
یادم آید روز مشق و امتحان یادم آید روز بگذشتن زجانموفق باشین عزیزم
مهرتابان
21 خرداد 93 21:18
عصر انتظار، ولادتت را به جشن گرفته است، ای گل نرگس چشمان منتظر ما، خیس از اشک شوق میلاد توست، مهدی زهرا ولادت امام زمان(ع) مبارک باد