صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

من پچلم....

1393/3/8 19:19
956 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز و دوست داشتنی منآرامامید که خوب و خوش و سلامت باشیدمحبتو اما از صدرایی جون بگم که با بلند شدن موهاش شده بود یه نمونه ی دیدنی و قابل توجه که بعضی از افرادی که برای اولین بار میدیدنش میگفتن:سلام دخترم!!!!چطوری دخترم!!!!من و کیانا هم با شنیدن این کلمه اینجوری می شدیمتعجببعله البته هنر آرایشگریه بنده رو که دوستان کاملا درک تصویری نموده اند اما اینبار فرصت به هنر مندی من نرسید و جناب همسر بعد از اینکه یکی از دوستانش نیز صدرایی را دختر خانم خطاب نمود و باز مخصوصا این روزهای آخر که هوا بس نا جوانمردانه گرم شده و مدام از موهای صدرا خان عرق شرره میکرد،در یک اقدام ناگهانی امروز ظهر از خود هنرمندی در وکردن و صدرا جان را تبدیل به آواتار نمودند.عینکوقتی بعد از هنرنمایی جناب پدر، پسرمان را شستم و لباس پوشاندم و جلوی آینه بردم...فرزندم لبخند از روی لبانش محو گشت و گفت:منو زود ببرین از اینجاگریهپسرکم با دیدن تصویرش در آینه دچار شوک شد و هنوز هم که چند ساعتی از کچل شدنش میگذرد نتوانسته واژه ی کچل را یاد بگیرد و میگوید:من پچلم.....من ششلم....(هر دو بر وزن کچل خوانده شودخندونک)...دیگه پرحرفی نمینمایم و توجه شما را به دیدن تصویری واقعی از پسرمان جلب مینمایمخوشمزه

موهای صدرا یه هفته پیش

بچم مشغول کمک در امر پاک کردن نخود سبز بود و نمیدونم چرا نور اینطوری افتاده تو چشم پسرکم؟؟؟؟!!!!!

صدرا

عکس هنر نمایی پدرجان

صدرا

الهی بمیرمگریهبچم الان داره میگه:من همون موهای خودمو میخواستم موهای صدرا رو...بابا موهای منو عوض کرده.....!!!!!!!

آرامدوستان اگه دوست داشتین بفرمایید ادامه مطلبآرام

بله دوستان عزیزم...حالا چندتایی از عکسهای اولین باری که بچمو چچل کردیم براتون میذارم.خندونک6 ماهگی صدراییمحبتمحبتمحبت

صدرا

صدرایی

صدرا

صدرا

صدرا

صدرا

بوسبگو ماشا......محبتبچم اون موقع تپلو ی مامان بودبوس

پسندها (7)

نظرات (16)

مهرتابان
8 خرداد 93 19:22
الهی فداش بشم نیگاش کن چرا پچل کرین عزیز منو من پسر داشته باشم میخام مثل دخترا موهاش رو بلند کنم.. پسر باس مو داشته باشه شونه توش گیر کنه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
همینو بگو به خداهمش تقصیر باباشه....ولی سرش بعد از حموم چنان زود خشک شدبرای تولدش باز موهاش بلند میشه....قول بهش دادم....
مهرتابان
8 خرداد 93 19:25
سلاممممممممممم شعرت فوق العاده بود اما من با ررررررررررررررررر راست می گویی تو ای همکار خوب و مهربان من نیز باید فکر خود باشـــــــــــــــــــم از الان گر بخواهـــــــــــــــــــــــم یک پیر چالاک شوم بایـــــــــــــــــــد کفش پیاده روی تن تاک خرم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خب باز حالا من پیر ناچالاکماتفاقا به دکتره گفتم:آقای دکتر پیاده روی خوب نیست؟؟؟؟دکتر هم که فکر کرد من یه ورزشکار پیاده روی هستم...گفت فعلا بذارش کنارمنم گفتم آقای دکتر در کل میگم چون من اصلا اهلش نیستم...خخخخخخخخخخخخخخخخخخ...اونم دیگه چیزی نگفت
خواهرفرناز
8 خرداد 93 22:04
چراموهاشو کوتاه کردین؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
بابا چیکار کنممنم نمیخواستم که
مهرتابان
9 خرداد 93 1:14
نه عزیزم کی گفته شما پیری و ناچالاک؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
میدونم چی گفتی
زهرا
9 خرداد 93 1:52
ای جانمممم عزیزم دلم برا پسری سوخت راست میگه بچه خووو ولی بگردم شیطونی بازم از چشاش میباره
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت زهرا جونم.دلم براش کبابهولی بلند میشه دوبارهممنونم عزیزم
مهرتابان
9 خرداد 93 15:46
سلام عزیزم..خوبی؟صدرایی جونم چطوره؟موهاش هنوز درنیامده؟ من صدرای مو بلندم رو میخام اما با میم اومدم.... می خواهم در ایام تعطیلات تابستــــان روم با دوستان وبلاگی ام به کوهستان تو نیز بیا و با من و گروهمان همراه شو ز غم و درد و رنج این زانو درد رها شـــو
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خانمیاتفاقا صبح پاشده میگه فکر کنم موهام دیده(دیگه) در اومدهواقعا جریان این کوهنوردی چیه؟؟؟؟؟ممنونم از شعرت
مهرتابان
9 خرداد 93 23:07
سلام خواهری گلم... بدو بیا آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم خخخخ
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهری جونم.اومدم و کامنتیدم
مامان ریحان
9 خرداد 93 23:32
سلام دوست جونی خوبی؟ آخی صدرایی رو چرا کچل کردید؟موهاش خیلی ناز بودماشالله بچگی های صدرا توپولو بوده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.آره دیگه بچم کچلهنوزادیش ماشا....دوساعت شیر خوردنش طول میکشید و من آب میرفتمایشا...نی نی خودت که تپلو و ناز نازیه
مــن و آوايي قــلــمــبــه
10 خرداد 93 4:39
سلام خواهر جون خوبي ؟؟؟ گل هاي من خوبن ؟؟؟ ببوسشون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام الی جونم.ممنونم تو و آوایی جونم خوبین؟؟
مــن و آوايي قــلــمــبــه
10 خرداد 93 4:44
اي جونم تچل تردين پسمل ام رو... مباركه انشالله به سلامتي
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم خواهریچاره ای نبود خیلی عرق میکرد
مــن و آوايي قــلــمــبــه
10 خرداد 93 4:45
ببخش دير دير ميام گرفتارم اما هميشه به فكرتونم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت گلم.میدونم عزیزم.ایشا....سلامت باشی
مامی کیانا
10 خرداد 93 11:28
چرا كچل كردين؟ از ديدن بچه هاي كچل خيلي ناراحت ميشم حس بدي بهم دست ميده يه بار كه خواهرم بچه شو كچل كرده بود اونقدر گريه كردم كه تا چندماه نميتونستم خواهرزاده مو ببينم حيف شد ولي عكسهاي بچگيش خيلي نازن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ای خواهر منم خوشم نمیاد...وقتی آقایون فکر میکنن واردن همین میشه دیگهحستو نو درک میکنم...تو این دوروزه چند بار اینطوری شدم...ممنونم از محبتتون
مهرتابان
10 خرداد 93 19:44
ای جونم چه تپلههههههههههههههه سلام بر شاعر توانا من آمده ام، با ی ، من آمده ام...خخخخخخخخخخ یک نفس شعر می گویــــــــــــــــــــی و من جرعه جرعه دیر بــــه دیر و کـــــم به کــــــم تو فراوان داری طبــــــــــــــــــــــع شعر و من قد موری قطر مویی خیلی کــــــــــــــــــــــم عزیزمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
وای زهرایی جونمشوخی کرده بودم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
11 خرداد 93 5:25
دکتر گفت: برایت آرامبخش نوشتم! اما هر چه داخل نسخه ام نگاه کردم، نام تو نبود...!!!
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خب عزیزم من شفا بخشم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 خرداد 93 3:04
ای فدای سر پچلت بشم وااااای صدرا خوت هم کاملآ عوض شدی آخه عزیزم این چه هنرنمایی بود که کردید بیچاره حق داره شکه بشه موهای به این خوشگلی اول کلی خندیدم از تعریفهای جنابعالی بعد هم بغضم گرفت فداش بشم چقدر الان دوست داشتم پیشش بودم بغلش می کردم کلی می بوسیدمش قربونت بشم صدرا جونم خودت خوشگلی با سر پچل هم بازم خوشگلی چقدر کوچکیات تپل مپل بودی دلم می خواد بخورمت
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
وای خواهر این دسته گل من نیستباور کن دیروز بردمش پارک فکر میکردم همه دارن به بچم نیگاه میکننقربون محبتت دوست گلم
مامان هستي
13 خرداد 93 11:06
سلام الهي بگردم پسرمون مثل.... شده حيفت نيومد از موهاي قشنگش. هستي ميگه صدرايي بانمك شده كلي ام خنديد بهش ببوس صدرا كچل روهمه خبرارو ميدي نميگي بچه رو كچل كردي قهر قهر قهر
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خوبه...چشمم روشنچشه مگه بچمموهاش در میاد دوبارهآفرین هستی خانم...حالا به صدرا میخندی؟؟؟؟قهر نکن دیگه