صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

به خاطر دوست گلم زهرا جون....(میم مثل مادر)

1392/12/18 18:14
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی گرم و صمیمی به شما دوستان گلملبخندخداوند بزرگ و توانا را شکر میگویم و عظمت و مهربانیش

رامیستایم.زهرای عزیز من،یکی از دوستان دنیای مجازی، طعم مادر شدن را با تمام وجود حس کرده و روح

و جسمش غرق این حس شیرین و دوست داشتنی شده استقلبخدایا از تو میخواهم فرزندی سالم و

سلامت نصیبش گردانی و گل لبخند را بر لبانش بنشانی. و به تمامی مادران منتظر، این هدیه الهی را

ارزانی نمایی.انشاءا.....شکرت... ای خدای مهربانلبخند

مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ریحان
18 اسفند 92 18:19
مامان شدن زهرای عزیز مبارک، خیلی براش خوشحالم خدارو شکر که آخر سالی خبر خوش شنیدم ایشالله تا لحظه سال تحویلی بقیه دوستان هم دونه دونه مامان بشن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره خدایی ایشا...مامان شدن خودت.بزن دست قشنگه رو
مامان ریحان
18 اسفند 92 18:20
بازم اول شدم مثل اینکه دوتامون تو نی نی وبلاگیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره دیگه می بینی ما هردو داریم میچرخیم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
18 اسفند 92 19:27
اي جانم مامان شدن زهرا جون مبارك انشالله به سلامتي نه ماه رو پشت سر بزارن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
خواهر فرناز
19 اسفند 92 12:13
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید برای اینکه وارد سایتشون بشین تشریف بیارین وبلاگمون امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 اسفند 92 22:54
عاششششششششششششششششششششقتونم
زهرا
20 اسفند 92 8:56
ممنون عزیزم انشاالله خداوند نگهدار فرزندانتون باشه حاجت روا بشید التماس دعا
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
کاری نکردم گلم.ایشا....به سلامتی و خوشحالی نی نی جونی بیاد پیشت
فریبا
20 اسفند 92 10:37
خدارو هزاران بار شکر.تبریک میگم زهرا جان.انشاالله بارداری راحتی داشته باشی و نی نی نازت سالم بیاد به آغوشت مامانی مهربون دست شمام درد نکنه بابت این همه مهربونی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
انشاءا.....خواهش میکنم گلم
مامان سهند و سپهر
20 اسفند 92 11:50
مباااااااارکه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم
مامان ریحان
21 اسفند 92 17:07
آخجون نتدلم خیلی براتون تنگ شده بود، مرسی که حالم پرسیدی خدا رو شکر خوبم،صدرا و کیانا رو ببوس و سال تحویل دعا یادت نره دوست جونیراستی این پری قصه ما هنوز نیومده من نمیدونم با ج. آز منفی چشه چرا نمیاد خوب من موقت نت گیرم اومد باید برم گلم سال خوبی داشته باشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم خانم گلمرسی که به یادمونیپراید نخر تا ....ماه دیگه