صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

هنر نمایی...... من!!!

1392/11/30 18:08
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام.راستش دوستان گلم پسری ما از آرایشگاه رفتن خوشش نمیاد و در این سه سال و اندی که از تولدش گذشته دو سه بار آرایشگر واقعی موهاشو کوتاه کرده و بقیه موارد آرایشگرش من بودم در ورژنهای مختلف{#emotions_dlg.e28}حالا خدایی بد کوتاه نمیکنم ها ولی یه ذره کج میشه.خب چیکار کنم میترسم خدای ناکرده قیچی بره تو چشم بچه و از طرفی موهای صدرا لخته و سخته مرتب کردن موهای جلو{#emotions_dlg.e19}حالا عکس قبل و بعد از آرایشگریمو میذارم شما قضاوت کنین{#emotions_dlg.e22}پسرم نمیدونم وقتی این پستو بخونی با خودت چی فکر میکنی و چی میگی؟؟!!!اما بدون همه جوره دوستت دارم و میبوسمت از صمیم قلب{#emotions_dlg.e38}واما هنرنمایی من در ادامه مطلب{#emotions_dlg.e49}این طوری جالبتر بید. بازم{#emotions_dlg.e22}{#emotions_dlg.e22}{#emotions_dlg.e22}{#emotions_dlg.e22}

آلبالو

در این عکس، ما به پسر جان آلبالو دادیم بخوره و از اون جایی که صدرا خان ماهیهایی که در این مثلا حوضچه میچرخیدند رو به دیار باقی فرستاده آلبالوهاشو جایگزین کرده{#emotions_dlg.e1}{#emotions_dlg.e30}{#emotions_dlg.e1}

خب این عکس پسری قبل از آرایشگریه منه{#emotions_dlg.e19}البته قبلا هم خودم کوتاه کرده بودما!!!!!

صدرا

این عکس پسرم بعد از عملیات آرایشگری در حمام است{#emotions_dlg.e28}جان من بد شده؟؟؟؟؟؟{#emotions_dlg.e20}

صدرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 0:54
هستی به دلم ، به دل که نه ، در “ جانی”
در جان منی و در “دلم” می مانی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
لی لی جونم نمیدونی از آشنایی با تو چقدر خوشحالم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 0:57
خواهر كوتاهي موش عالييييييي.... ترشي نخوري يه چيزي ميشي خواهر ... عزيزمي جداً خوب بود
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
چیکار کنم بابا فکر کن تو حموم اون مشغول آب بازی و منم مشغول هنر نمایی بعد که میایم بیرون سشوار میکشم عیباش دیده میشهممنون از دلگرمیت
مامان سهند و سپهر
1 اسفند 92 8:35
نه بابا خیلی خوب شده ایول داری والا مبارک باشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم
زهرا
1 اسفند 92 12:13
نه عزیزم چرا بد شده ، خیلیم خوبه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم زهرا جونی.تشکر... که بهم روحیه میدین
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 17:32
مدتهاست چتر منطق را بر سر گرفته ام! تا باران عشق را تجربه نکنم! دیگر توان مقابله با تب و لرز برایم باقی نمانده است!!!
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها.....
مامان ریحان
1 اسفند 92 23:32
سلام عزیزم نه عالی بود آفرین مامان هنرمند خسته نباشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عسلم.مرسی خجالتم ندین
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 اسفند 92 11:09
خصوصي داري عزيزم
فریبا
2 اسفند 92 16:28
پس بگو خلاقیت و هنرمندی صدرا خان به کی رفته اما از حق نگذریم خوب شده ایشاالله سری های بعد بهترم میشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خب پس جای امیدواریهممنونم گلم
مامی رها
2 اسفند 92 22:57
چه مامان با استعدادی.........خیلیم خوب شده!! آفرین راستی بدو بیا کارت دارم!!!!
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم و اومدم
مامان سميه
5 اسفند 92 16:33
سلام خانومي ادرس وبم zendegiamhasti.niniweblog.com
ابجي جون
8 اسفند 92 9:39
سلام اين خاطره كپسولاتو تا حالا تعريف نكرده بودي بابا از اول سر داداشو كلاه ميذاشتي الوهام نوش جونتون ولي بي انصافا چرا منو خبردار نكردين[وحشتناک
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهر اونموقع تو خیلی کوچیک بودی اگه آلو بهت میدادیم خدای ناکرده می مردیشوخی بید
زهرا عمه سروش
10 اسفند 92 19:20
واقعا قشنگ کوتاه کردین موهاشو راست میگفتی،پسرت خیلی همتیپ سروشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
حالا وجدانا من بهتر زدم یا آقای آرایشگر؟؟