صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

دخترم... چون فرشته شده ای....

1392/11/3 9:39
545 بازدید
اشتراک گذاری

کیانای گلم  عصر سه شنبه در مراسم جشن تکلیف تو و دوستانت همراه دیگر مادران شرکت کردم.احساس می کردم چون فرشته ای بال و پر گرفته ای و با معبودت راز و نیاز می کنی.دخترم،گاه با دیدنت در چادر صورتی رنگ قطره اشکی گوشه ی چشمانم خودنمایی میکرد و بغضی در گلویم می شکست.با شکوه شده ای و بزرگ.باور نمیکنم دختر کوچک من اکنون برای خودش خانمی شده است و بر سجاده ی عشق نشسته....دخترم آرزوی بهترینها و خوبترینها را برایت دارم.بر پیشانیت بوسه میزنم و عطر ملکوتی شدنت را در سینه ام حبس میکنم و با تمام وجودم به خاطر میسپارم، لحظه ای را که سر سجاده ات دستانت را رو به آسمان بلند کرده ای و زیر لب دعا میکنی.دوستت دارم گل نازم...ماچقلبماچ

کیانا

کیانا

کیانا

هوراهوراهوراجشن عبادت باشد مبارکهوراهوراهورا

جشن تکلیف

جشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

حامده(مامان امیرمحمد)
3 بهمن 92 10:42
سلام خاله جون جشن عبادت مبارک برای خودت خانم شدی عزیز
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم.خوش اومدین به کلبه مجازی ما...حتما بهتون سر میزنم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 11:35
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 11:36
عزيزم رسيدنت به سن تكليف و جشن عبادتت رو تبريك ميگم ياد خودم افتادم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
حالا خوبه لی لی جونم تو یه خاطره برات موندهوقت ما از این خبرا نبود به جان خودم...میگم من ننه بزرگم میگی نه
مامان سهند و سپهر
3 بهمن 92 12:32
مباااااااااااااااااااااااارکه به به عزیزم چقدر زیبا شده بود . منم احساساتی شدم ببوسش
مامان ریحان
3 بهمن 92 14:32
سلام دوست عزیز خوبی؟جشن عبادت کیاناجون مبارک، چرا نارحت بشم گلم بالاخره تجربه نداشتم وممنون که گفتی الان باگوشیم اومدم چه مکافاتی کشیدم تا نظرگذاشتم،فعلامنزل پدرمحترمم،
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم که سر زدیمن که اصلا با گوشیم نمیتونم...تشکر ویژه از تو دوست مهربونم
مامان خانم و مائده
5 بهمن 92 18:02
سلام ممنو ن كه به من سر زديد بسيار زيبا ادبي و عرفاني نوشته ايد احسنت به شما و كياناي گل از اين نوشته ي شما رفتم به دل نوشته هاي ادبي كيانا جون واقعا هر دو زيبا مي نويسيد با اجازتون متن را با كمي تغيير من هم بنويسم و 2عكس نماز خانه را هم كپي كردم با ارزوي بهترينها براي شما و خانواده ي گرامي
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
شما لطف دارین گلم.خواهش میکنم صاحب اختیارین
fariba
11 بهمن 92 18:38
سلام کیانا جون.عزیزم جشن عبادت مبارک.انشاالله همیشه جزء فرشته های پاک الهی باشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم خاله جونم