صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

صدرای ما....

1392/10/30 18:14
468 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به همه.و سلام به شما پسر شیطون کوچولوی من.ببین پسر جان آخه ما همه چیمون تا قبل از اینکه جنابعالی دست به آچارت خوب بشه، درست و درمون بود.همین توپو ببین این بدبخت چه گناهی کرده که به این روز افتاده و شده کلاه جنابعالی؟؟؟

صدرا

صدرا

ای پسرجان! من نصف شب تو خواب یه دفعه میبینم تق.... دست و پام خورد به یه چیزی!!!میدونی چی؟نمونه اش همین وسایلی که تو عکسه.جنابعالی هر شب یه چیزایی که البته اکثرا اسباب بازی نیستن رو میاری تو تخت زیر دست و بالمون.همین دمپایی ها تا سه شب پیش ما میخوابیدن.این اسبه که بلاخره پاشو شکوندی و دستش از دنیا کوتاه شد.این تلفنم که دیگه نا نداره حرف بزنه.از باتری و ماشیناتو و موبایل و چراغ قوه و وسایل آشپزخونه میگذریم.چیکار کنیم دیگه ؟؟!!اونام خواب دارن مگه نه؟؟؟عینک

ص

بازی

ص

و اما .....در عکس اول که رفتی سراغ مخلوط کن که مخصوص شیر موزه و بیچاره هفته ای چند روز تو دست و بال جنابعالیه...متر رو دیگه میخوای چیکار نمیدونم؟؟؟عکس دوم که من خواب بودم و بعد از اینکه بیدار شدم دیدم خونه رو برام این جوری کردی که خب زیاد مهم نیست دیگه!!!اینا بلا استفاده مونده و شده مال جناب.عکس سومم که دیگه چی بگم؟؟؟خلاقیت تا این حد!!!گیتار گرونه!!! بچم خودش گیتار ساختهقهقههمبارکه پسرم.کنسرتشم که با بک سیلور اجرا میشهخندهنیشخندخندهاینجا پشت در اتاق کیاناست.وقتی در رو به روی بچمون ببندیم این میشه دیگه......

پسندها (1)

نظرات (13)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 9:08
گاه یاد کردنت دیر میشود.... اما.... یادم نمیرود دوستت دارم...
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
دوستی ساقه ی ترد ظریفی دارد....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 9:09
خواهر متاسفانه دو تا عكس اول براي من باز نشد و من فقط تونستم عكس هاي ادامه مطلب رو ببينم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خودمم نمیدونم چرا؟درستشون میکنم.آخه واسه من باز میشه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 9:11
خواهر خيلي باحال نوشتي واقعاً چرا نسل جديد انقدر وروجك اند؟؟؟؟ خونه رو چه كرده هاااااااااا...... قربونت برم من با اون گيتارت.... خواهر آخر مخترع ميشه حالا ببين..... بك سيلور و توپ اومديييييي
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
هنوز عکسهای بدتری داره از به هم ریختگیهاش خواهرروم به دیفال نذاشتمشون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 9:13
نميدونم چرا اما خواهر اوا هم علاقه ي زيادي به متر داره
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
این نسلی هستن دیگه
مامی رها
30 دی 92 14:41
ماشاالله صدراجون شیطون شده ها چرا عکسا واسه من باز نمیشه؟؟؟؟؟؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.نمیدونم لی لی جونم نوشته دو تا عکس اول باز نمیشه.برا خودم با فایر فاکس باز شده
شوهری
30 دی 92 18:23
این بچه در آینده حتما فنی کار میشه.می گی نه نگاه کن.
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
به امید اینده همسری جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 18:40
خواهري عكس ها باز شدحالا بايد بگم صدرا اينجا اونجا همه جا
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
میدونی صبح از لینک استفاده کردم.الان رفتم آپلودی کار کردم
مامان ریحان
30 دی 92 18:42
سلام مامان عزیز خوبی؟ دلم واست تنگ شده بود الانم اینترنت گیرم اومد گفتم بیام پیشتماشالله به صدرای خاله قربونش برم چقد خلاقه مخصوصا با گیتارششاد باشید عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.ممنونم که اومدیفدات شم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 18:42
صدرا جونم تو يه فرق جديد تو پاستوري ها به اسم تك صدرا..... به به ميبينم كه كمپاني آپل هم مفتخر شدن و شمارو زيارت كردن عشقم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
میبینی خواهر؟؟؟؟راستی تازگی پاسوربازی میکنمرایانه ای البته
fariba
30 دی 92 23:06
الهی بگردمم این پسره شیطونومن عاااااااااشق بچه فضولم بخصوص از نوع صدراییشخدا واست حفظش کنه مامانی و از چشم بد دورالهی آمین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
باآرزوی بهترینها برای تو مهربونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 22:05
اي دوست ماهمانیم كه بایاد تو مستیم هنوز/ازدوري توجام به دستیم هنوز/درخلوت خود بیاد ما باش كه ما/درخلوت خود یاد تو هستیم هنوز
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
گفتند از دوست چه دیدی که چنین مسروری؟؟؟ گفتم از دوست همین بس که زما یاد کند....
مریم مامان آیدین
3 آذر 93 19:39
من اینو خصوصی زدم؟؟؟؟ زده به سرم به خدا بی زحمت عمومیش کن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
الهی!!!نه بابا.خودمم تعجبیدم
مریم مامان آیدین
4 آذر 93 18:15
واااااااااااااااااااااااااااای من هلاک این خلاقیت هاااااااااااام قربون گیتار درست کردنش برم من خیییلی باحال بود....راسنی آیدین هم هرشب با یه ماشین و قطار و پاک کن عکس قطار و ببعی و بوق میخوابه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونـــــــــــــــــــــت برم من مریمی جونم