صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

معرفی وب جدید کیانا جون

1392/9/3 19:32
286 بازدید
اشتراک گذاری

کیانا

عکس مربوط به تولد پنج سالگی کیانا جووون.

سلام دوستان عزیز.قصد دارم وبلاگ جدید دخترمو با عنوان دلنوشته هایی به رنگ ادبیات بهتون معرفی کنم.کیانا دوست داره در این وبلاگ انشاهای خودش و شعرهایی رو که دوست داره بنویسه.اگه دوست داشتین بهش سر بزنین و با نظرات زیبا و دلگرم کننده تان در رسیدن به موفقیتها پشتیبانش باشید.با تشکر از همه شما عزیزان.پس اگر دوست دارید دلنوشته هایی به رنگ ادبیات را مطالعه نمایید به آدرس زیر سری بزنید:

آدرس وبلاگ دوم کیانا

البته این وبلاگ قراربود بشه کودکانه های صدرا و کیانا ولی من با نی نی وبلاگ آشنا شدم و وبلاگ

خودمو در بلاگفا واسه روز مبادا نگه داشتم و حالا شد وب دوم کیانا خانم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحان
3 آذر 92 19:27
حتما به کیانا جون سر میزنم ممنون عزیزم
مامان نسترن
4 آذر 92 9:28
افرین به دختر گل. چقدر فعال. بازهم آفرین به اینهمه ذوق وهنر واستعداد. کیانا جون حتما ادامه بده نوشتن رو . نذار استعدادت فراموش بشه. نویسنده کوچولو ممنون مامان نسترن گل.موفق باشید و سلامت
مامان سهند و سپهر
5 آذر 92 11:32
منم شما رو لینک کردم عزیزم
مهرتابان
6 آذر 92 17:23
گاهی لحظه های سکوت پر هیاهو ترین دقایق زندگی هستند ، مملو از آنچه می خواهیم بگوییم ولی نمی توانیم !