صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

مامان راست نگو!!!

1393/5/3 10:56
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه...دوستان گل خودم.کیانا و صدرا و همه ی اونایی که یواشکی میان و یواشکی میرن و به قول گفتنی خوانندگان خاموشند.امیدوارم همه شاد و سلامت باشید.و اما در حال حاضر که مشغول تایپ این مطلب هستم،کیانا خانم رفته خونه ی مامانی و صدرا هم مشغول تماشای تلویزیونه و منم در حال تایپ و شنیدن آهنگ نگران منی مرتضی پاشایی هستم.اما دلیل گذاشتن این پست:امروز از صبح که کیانا بیدار شد،گفت مامان من برم امروز خونه ی مامانی؟ پیش بابا جون و به مامانی کمک کنم و...منم موافقت کردم و قرار شد بابا کیانایی رو  ببره اونجا.صدرا هم که مشغول بازی با کامپیوتر بود وقتی دید کیانا لباس پوشیده،گفت:کیانا کامپیوترو تو خاموش کن.و اومد پیش من.پرسیدم تو کجا میخوای بری پسرم؟گفت:همونجا که شما میخواین برین!گفتم من که جایی نمیرم..کیانا میخواد بره کلاسش...صدرا هم برگشت رفت پشت میز کامپیوتر و یه دفعه گفت:مامان!راست نگو!من میدونم کیانا میخواد بره خونه مامانی پس دیده(دیگه) راست نگو!!!!!تعجبقه قههبغل

صدرا

خندونکتفنگ صدرا که با کش موی کیانا و دو عدد چوب بستنی تزئین شدهخندونک

پسندها (3)

نظرات (9)

مهرتابان
3 مرداد 93 12:53
سلام اول،ممنونممممممممممم دوم،شما عزیزی خواهر جون سوم،بازم ممنومممممممممممم چهارم،منم همین فکرو می کنم.اما تا اول مهر سعی می کنم بله رو ازش بگیر به به مامان راست نگو
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.قربونت برم منموفق باشی
زهرا
3 مرداد 93 16:19
از دست این صدرای بلا
مهرتابان
4 مرداد 93 12:40
سلااااااااام خواهر نظر خاص رو بفرست مُردم از کنجکاوی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهر جون بلاگفا باز گرسنشه و هی نظر میخورهمن صبح دوباره فرستادم
مامان ناهید
4 مرداد 93 15:23
سلام عزیزم یعنی من اول این شکلی بودمولی با خواندن مطلب راست نگو منفجر شدم از خنده والان این شکلی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت عزیزم
مامان ناهید
4 مرداد 93 15:24
آبجی جون منو ببخش شرمنده ام بهتون سر نزدم احوالتونو بپرسم اخه محمد رضا سخت بیماره می دونید که عصر میرم سرمشو وصل کنم ومسولیت من سخت تر شده براش دعا کنید انشالله زود که خوب بشه میام پیشتون بچه هارو ببوسین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
عزیزم میدونم چه حالی داری منم انتظار ندارم تو این اوضاع بتونی بیای و سر بزنیدرکت میکنم گلمایشا....زود خوب میشه...طفلی اذیت شد
مامان ناهید
4 مرداد 93 15:25
با خواندن این پست رگهای مغزم باز شد از خنده ممنونم که باعث شعف دوستان شدید انشالله زندگیتون سرشار از شادی وخوشحالی باشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
دوست گلمی ناهید جونم
مهرتابان
5 مرداد 93 11:20
سلام خواهر جون هییییییییییییییییییییییییییچ نظری چه خاص و چه غیر خاص برا نیامد. نکنههههههه سرکارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
نه به خدا
فاطیما
5 مرداد 93 13:04
مهرتابان
6 مرداد 93 11:55
سلااااااااااااام خواهر عیدت پیش پیش مبارکــــــــــــــ http://s5.picofile.com/file/8132148168/%D8%B9%DB%8C%D8%AF_%D9%81%D8%B7%D8%B1.jpg برای هدیه هم ممنونم.. میگم،بد نیست با اینا برم سر کلاس؟!! ح ر ا س ت
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونممیگم اصلا نترسخودم ساپورتت میکنم با همونا برو