صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

برای هستی جونم

1393/3/27 18:36
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان گلمآرام29 خرداد تولد خوشگل خاله هستی جون منهمحبتهستی ناز و کوچولوی خاله تولدت مبارک عزیزمجشنجشنجشنقربونت برم منبغلایشا...همیشه سالم و سلامت و خوشحال باشیبوسدوست جونیام اگه دوست دارین تولد هستی جونو بهش تبریک بگین روی عکس کلیک کنیدمحبت

هستی

بوسآراماینم کیک و بادکنکهای تولدت خاله جونیآرامبوس

کیک

بادکنک

پسندها (4)

نظرات (14)

مهرتابان
27 خرداد 93 21:12
به به مبارکههههههههههههههه تولد مبارک هستی خانوم... چه نازه ماشاالله اومدم که بگم: قربونت برم خواهر خوبم.. به محض اینکه حس شعریم برگرده حتما برات شعر میگم .. فعلا حس فوتبالیم اوج گرفته خخخخخخخخخخخ
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی عزیزم.ممنونمقربونت برمفدات...تو هم با اون فوتبالت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان ریحان
27 خرداد 93 23:23
سلام دوست عزیزم امیدوارم این پیامم برسه، عزیزم نبینم خسته باشی گلم ان شالله آرامش نصیب همه بشه ان شالله ظلم تموم بشه و همه مردم دنیا در آرامش کنار هم زندگی کنن برایت بهترین ها رو میخوام این یک هفته انقد دلتنگت بودم که یه شب تو خواب دیدمت دوستدار تو خواهر کوچیکه و فسقلش
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزممرسی گلم...خیلی زیاد دوست دارمتاینم واسه نی نی فسقل
مامان ریحان
27 خرداد 93 23:24
تولد هستی جون مبارک
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم گلم
مامان هستي
28 خرداد 93 14:42
سلام ابجي جون مرسي بابت همه زحمتات خيلي خوب شده عزيزم فقط اهنگ رو برام پخش نميكنه ممنون بابت تبريكات و پستت عزيزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.خواهش میکنم عزیزمواقعا؟؟؟برای ما پخش میکنه
مهرتابان
28 خرداد 93 15:39
اومدم که جدیدترین شعرم رو بگم با میم این شعر تلفیقی از حس فوتبالی و طبح شعری گفته شده خخخخخخخخ به زبون ساده مثل اینه که کلاس ورزش و هنر رو با هم تلفیق کنند ما همه می دانیم قهرمانــی از کیست مثل روزِ روشن، بر کسی مخفی نیست لیک آرزو داریـــــم ،دعا خوانیــــــم کاش ببریم از آرژانتین و گوییم ایران پاینده باش
مامان ریحان
28 خرداد 93 23:42
شب خوش الان حتما دوست جونیم خوابه اما من و فسقلم بیداریم اومدیم شب بخیر بگیم خوابهای رنگی ببینی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم عزیزم.شب شما هم همیشه بخیر...خواب نیستم ولی اون موقع دیگه نت نمیام
سحر
29 خرداد 93 12:41
سلام دوستم : وب زیبایی داری خوش حال میشم بهم سربزنی[بوسه] تبادل عایا؟؟؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ممنونمالان وبت بودم...موفق باشی خواهر جون
سحر
29 خرداد 93 12:59
حال دختراتون خوبه؟ چه مادر مهربونی...
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
عزیزم من فقط یه دختر دارم
مهرتابان
29 خرداد 93 20:02
سلامممممممممممممممم مامان صدرا خوبی؟ چه خبرا؟روبه راهی؟ با لام میام ، اما باید با آهنگ و شاد بخونیش خخخخخخخ لالالای لای ، لالالای لای تیم ما برد حالا لای لای لالالای لای ، لالالای لای ما گل میخایم،حالا لای لای اگه گل خورد ،وای وای وای اگه گل زد ،دو رو دو دو خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ یعنی شاعر به این سرخوشی به عمرت دیده بودی؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
علیک سلام.مرسی بد نیستماینم شد شعر؟؟؟بابا بدجوری جوگیر شدی ها!!!!!!!!!!!!!!!تب فوتبال اینطوریت کرده:
مهرتابان
29 خرداد 93 20:03
آقا کو پرسش و پاسخ ها؟فوتبالیه؟یا بحث بچه و نی نی دارین؟ بحث بچه باشه من نمیام هاااااااا
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
نه بابا بحث بچه مچه نیستباید بری تو خود سایت نی نی وبلاگ
مهرتابان
30 خرداد 93 17:50
سلام خواهر خوبی؟ از صبح وبلاگت باز نمیشد.بیا وبم یه خبر خوش دارم بعدشم اون شعر یکی از بهترین سروده های منه..باور کن.فقط ریتم شاد و تندی داره باید با آهنگ بخونیش وگر نه حس شعر به خوبی منتقل نمیشه رفتم نی نی سایت..عضویت میخاد خواهر .یه دفعه دیدی جَو منو گرفت واقعا نی نی سایتی شدم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
عزیزم مگه من گفتم برو نی نی سایتنی نی وبلاگ بروبعدم قبول دارم شعرتومبارک دخترای گلت باشه
مهرتابان
30 خرداد 93 18:46
تشکر خواهر جونی هدیه خوشگلی بود مرسییییییییییییییییییییی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قابلتو نداشت
مهرتابان
30 خرداد 93 19:16
بازم ممنون از محبتت.ایشاالله نتیجه خوب باشه. حالا خواهر زاده بله ، ولی......؟!!!
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات عزیزم.ما اینیم دیگه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 تیر 93 14:15
سلااااااااااااام به به تولد داریم تولدت مبارک هستی جون البته با تاخیر فدات بشم که چقدر ماهی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم عزیزم