صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

آبی آسمان من!!!!!

1393/3/26 17:44
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی چو بوی خوش آشناییآرامسلام بر دوستان عزیزمآرام سلام بر تابستان و گرمای بی سابقه اش...سلام بر تعطیلاتی که برای ما چندان معنایی ندارد و سلام بر شما فرزندانمبوسراستشو بخواین خیلی حوصله ی وب نویسی و وب گردی ندارم...کمی خسته ام...بیشتر از خستگی جسمی روحم خسته و درب و داغونهخطااز این اتفاقاتی که داره تو دنیا میفته...از این وحشی بازیها...از کارهایی که باید انجام بدم و مونده رو دستم و از دعواهای شما دوتا که دیگه گاهی واقعا تحملش سخت میشه و کم میارم...من احتیاج به یه آرامش واقعی دارم...آرامشی که همه داشته باشن نه فقط من!!!اما میدونم که یه آرزوی محاله و دست نیافتنیمتنظرکیانا و صدرا میدونم مامان خیلی خوبی واستون نیستم و در مقابل رفتارهاتون عکس العمل مناسب و شایسته ای انجام نمیدم ولی بدونین که تنها آرزوی من سلامتی و نشاط شماست...بارها اینو گفتم ولی باز هم تکرار میکنم:دوستتون دارم و خواهم داشت اگر چه گاهی این احساسو بهتون منتقل نمیکنم ولی شما دو نفر دنیای من و آبی آسمان زندگی من هستید....دوستتون دارمبوس

کیانا و صدرا

پسندها (8)

نظرات (6)

dpr
26 خرداد 93 17:58
باسلام . وبلاگ ميلسا خانم ، دختر بابا چند روزي مي شه كه با عكسهاي جديدش به روز شده ، خيلي خوشحال مي شيم اگر قدم به كلبه مجازي دخترم بزاريد و با گذاشتن يك يادگاري ، كلبه مجازي دخترم رو نورافشاني كنيد .
مامان ناهید
27 خرداد 93 2:47
سلام عزیزم خوبید فدای شما خواهر مهربون بشم انشالله آرامش همیشگی به کلبه دلتون بیاد وشما مثل همیشه پرانرژی وشاد باشید شاید به خاطر اینه که از محیط مدسه دور شدید شاد باشید وسالم وخدا بچه های نازتون رو همیشه براتون سالم نگه داره
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.عزیزم من هنوز درگیر مدرسه ام...یعنی تابستون آن چنانی ما نداریممرسی بابت آرزوهای قشنگت..ایشا...شما و خانواده هم سالم و سلامت و آرام باشید
مامی کیانا
27 خرداد 93 8:59
دوستم نبينم دلتنگيهاتو چرا خودتو سرزنش ميكني عزيزم تو بهترين مادر دنيايي از وحشي بازي گفتي من كه ديروز وقتي عكسهايي رو از گروه داعش تو نت ديدم داشتم ديوانه ميشدم يعني همش فكر ميكردم اينها ساختگيه آخه به اينها هم ميگن انسان صد رحمت به حيوانات به خدا خوي وحشي گري اين انسانها از حيوانات درنده هم بيشتره به اميد ريشه كن شدن ظلم اللهم عجل لوليك فرج
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت برم عزیزمگاهی بد جور کم میارماین وحشی بازیها واقعا وحشتناکه...آدمیت و انسانیت تو وجود اینا نیس....انشاءا....
مامان ریحان
27 خرداد 93 13:30
مثل اینکه نظرم نیومد کلی نوشتم ها آخرش ارور داد با گوشی هم اصلا نمیشد خوبی دوست جونیم؟نبینم خسته باشی عزیزم امیدوارم خیلی زود پر انرژی و با روحیه بشی ، زندگی فرازو نشیب زیاد داره ظلم که دیگه هیچی بعضی ها انگار هیچ عاطفه ایی ندارن خدا همشون رو ریشه کن کنه باظهور مولاعزیزم یه شب خوابتو دیدم ببین چقد دلتنگ بودم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
الهی ریحان جونیم اومده کامنت گذاشته نرسیدهفدات شم عزیزم.میگم گاهی اونقدر کم میارم که دیگه به هم میریزم و نمیدونم چی بلغور میکنمقربونت برم که خواب منو دیدیباور کن منم همش به یاد تو و نی نی جونیم
مهرتابان
27 خرداد 93 13:33
سلام بر بهترین مامان دنیا خوبی؟چی شده که دیگه حال و حوصله نداری؟ شاد باش و بخند درسته اوضاع دنیا خیلی ناجوره اما هنوز آدم های خوبی مثل من پیدا میشن.. با خانواده برو گردش و تفریح ورزش کن استراحت کن بیا وب من شاد باش نبینم دلت گرفته و خسته ای
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
همه ی حرفهایی که زدی درسته
مهرتابان
27 خرداد 93 13:34
عزیزم فعلا حس شعرم نمیاد اما چششششششم تا شب برات یه شعر شاد می فرستم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
من حالم خرابه تو حسشو نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منتظرم