صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

صدرا و ....

1393/2/4 19:08
650 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان خوب و عزیزم.خوبین؟خوشحال و سلامت و شادابین؟امید که همه، اوقات خوبی داشته باشین و از لحظات زندگی لذت ببرید.سلام بعدی به دخملی و پسری مامان، صدرا و کیانای عزیزم.امیدوارم زمانی که این مطلبو میخونید هردو سالم و سلامت باشید......و اما میریم سر وقت آخرین شیرین کاریهای جناب صدرا خان محترم...بعله چند روز پیش که خاله جان صدرایی اومده بود به آقا پسر ما یه ماشین کنترلی هدیه داد.صدرا هم خیلی این ماشینو دوست داشت و باهاش بازی میکرد و طبق معمول شبها هم پیش خودش میخوابوندش.تا اینکه کم کم باطریهای ماشین ضعیف شد و حرکت ماشین بیچاره کند شد.صدرا به بنده که مشغول کار شریف ظرفشویی بودم اطلاع رسانی لازم را انجام داد و ما هم گفتیم پسر جان بذار کارم تموم بشه برات باطری پیدا میکنم.پسر ما هم که صبوری در خونش نیست با این تفکر که مشکل مربوط به سیم کنترل هست،سیم را تا جایی که امکان دارد می کشد و پیش من می آید و از بنده چسب میخواهد که سیم درآمده را بچسباند..ما هم چیزی نگفتیم و فقط به نگاه اکتفا نمودیم و ادامه ی ظرفشویی...که دیدیم پسر جان در حالی که دستانش را تکان میدهد آمد و گفت:مامان دیده ماشینم به درد نمیخورد...انداختمش سطل آغشال....قیافه ی ما هم که دیدنی بود واقعا...حالا بفرمایید برای دیدن مدارک جرم..

صدرا

ماشین

صحنه ای که من بعد از ظرفشویی باهاش مواجه شدم....

صدرا

ابزار مورد استفاده ی جناب صدرا!!!!!!!!!!!!!

نکته:حالا شما قضاوت کنین من حق دارم واسه ی این پسر جان اسباب بازیهای گران قیمت

نخرم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس با همینا فعلا سر کن تا بزرگ شی پسر خانقهقههقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

لـــي لـــي
4 اردیبهشت 93 18:29
من حق نميدم بايد بخري ....
لـــي لـــي
4 اردیبهشت 93 18:38
عشقول هنوز رمز ميخواد كههههههههه منم پرو نظرت رو كپي ميكنم تو پست پايين خخخخخخخخ
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
صفحه ی اول آره رمز میخواد...بقیش نه..منظورم صفحات بعدیه...2 3 4.....خب بذار
باران
4 اردیبهشت 93 18:59
سلام مامان ماشالله چه بچه های نازي داري خدا حفظشون کنه . عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم از لطفتون.ولی من عضو سایتهایی که حتی کد ملی و شماره ی موبایل هم میخوان نمیشم.شما هم موفق باشین.
لـــي لــــي
4 اردیبهشت 93 23:33
خواهر تو ديگه چرا.... تمام پست هاي رمز دار نظراتشونم رمز دار شده فقط پست هاي باز يا اونايي كه رمز رو نوشتم چهارتا صفر باز ميشن همه رمز دارن خخخخ
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهر خودمو کشتم تا منظورمو بهت برسونم....خوندیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با قلم مامان ناهید
5 اردیبهشت 93 14:46
فدای اون صدرای ناز نازی که چه سیاستمداری هست این شیطون بلا.... بچه ها همینن دیگههههههههههه فکر می کنی می تونی رو حرف خودت وایستی وبراش نخری عمرآ.......خخخخخخخخخخخخ همین فردا رفتی بیرون با دیدن اولین اسباب بازی بهترینشو می خری
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم. آره واقعا...ولی عجیب خرابکاره خواهر...یه موتور باباش واسه تولدش خریده بود...من حتی آهنگشو نتونستم بشنوم چون یه روزه فاتحه اشو خونده بودهنوز دلم میخواد بدونم موتوره چطوری کار میکرده
مهرتابان
5 اردیبهشت 93 16:59
سلام مامان صدرا جوووووووووون آی من خوشم میاد از این بچه ها که اینقدر با اسباب بازی هاشون ور میرن تا بالاخره خرابش می کنن. اسباب بازی سالم و نو جاش تو اسباب بازی فروشیه خانووووووووووم ای جونم نیگا چطوری با دست کوبیده به پیشونیش
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزمخب خواهر من اگه ماشین 60تومنی هم براش بخرم سرنوشتش همینهولی خدایی کیانا هیچیو خراب نمیکرد.هر چی هم که سالم مونده از موقع کیانا این وروجک زده و داغونش کرده....اونجا هنوز ماشینه نو بود اونجوری مثلا خودشو شطرنجی کرده
مهرتابان
5 اردیبهشت 93 17:00
جاتون خالی صبح با مامان اینا رفتیم بیابوووووووووووون با ی از کتاب های قدیم میام ...... یکی روبهی دید بی دســـت و پای فرو ماند در لطف و صنــــــــع خدای که چون زندگانی به سر مــــی‌برد؟ بدین دست و پای از کجا می‌خورد؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
دوستان به جای ماگفتم رفتین پنجم به درراستی من این شعرو خیلی دوست داشتم.مخصوصا اونجا که میگفت:شغال نگون بخت را شیر خورد....بماند آنچه روبه از آن سیر خورد....باز رفتم تو رویا
مامانی آواخانوم
5 اردیبهشت 93 23:49
توجه توجه لطفا به سایت زیر بروید وبه خلیج فارس بودن ایران رای بدهید زود زود. http://www.persianorarabiangulf.com/index.php ابتدا گزینهpersiangulf را انتخاب سپس روی گزینه vote کلیک کنید همت خود را نشان دهید نگذارید این رسوایی را به جان بخریم شما هم کپی کنید وبرای عزیزان دیگه بفرستید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
من رفتم عزیزم.رای هم دادم.ولی متاسفانه نتیجه فعلا که افتضاحه....70-30 هستیم
مامان ریحان
6 اردیبهشت 93 0:42
سلام و شب خوش دوست عزیز،اوضاع جسمیت بهتره خواهرجان؟ امان از دست صدرایی البته پسربچه ها معمولا اسباب بازی نگه نمیدارن از بس کنجکاون خووووومعلومه که این صدرایی ما در آینده مهندس می شه هاشاد باشید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهر.ممنونم.ای بدک نیستم.خدا رو شکرآره دیگه...کاریش نمیشه کرد...من نمیدونم مامانایی که دوقلو پسر دارن چیکار میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟امید که سالم و سلامت باشند همه ی بچه های دنیا
لــــي لــــي
6 اردیبهشت 93 2:22
سلامممممممم ببخش مهموني جات داشتيم جات خالي يه سالاد ماكاروني بتركون درستيدم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.دوستان به جای ماخسته نباشیآفرین به هنرت عزیزم.راستی نیومدی دستور کیک قابلمه ایتو بهم یاد بدیکی میای؟؟؟؟؟؟اگه نیای منم اینجوریمی شم
لــــي لــــي
6 اردیبهشت 93 2:22
عاشششششششقتم اوفتاددددد؟؟؟؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
اکی ...اکی....خودمم افتادم
لــــي لــــي
6 اردیبهشت 93 2:24
منظورت و رسوندي خواهر.... خخخخخ ... حالا زنده هستي
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خب خدا رو شکر که اوفتتتتتتتاداینشم مونده
مامان ریحان
6 اردیبهشت 93 9:11
سلام وصبح بخیر دوست جونی، اتفاقا خواهرم دوقلو پسر داره، ببین ما چی می کشیم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام و عصر بخیر....واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه جالب
مامان ریحان
6 اردیبهشت 93 9:12
خدا رو شکر بهتری عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنوم گلم
خواهر فرناز
7 اردیبهشت 93 7:53
عزیزم درسته از نظر مالی خیلی اذیت میشین ودر حال حاضر همه چیز خیلی گرونه علی الخصوص اسباب بازی اما تا بچه ها تخریب نکنند که نمیتوانند بسازند پسر عمه خودم وقتی کوچیک بودیم باید تمام اساب بازی هامونا اعم از باتری خور و....از دستش جمع میکردیم اگه چیزی دم دستش می اومد دیگه ازش چیزی باقی نمیموندولی الان یه مهندس برق گرایش مخابراته وزندگی موفقیم داره یه کامپوتر را جلوش خرد کن بگو از نو بچین برات میتوانه بچینه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره عزیزم.حرفاتو کاملا قبول دارم.ما هم بهش چیزی نمیگیم که....فقط امیدواریم آینده ی خوبی داشته باشهقربونت که وقت گذاشتی
آجی مهربـــــــــــان
7 اردیبهشت 93 11:51
وای من این خدمات جدید را میکشم 2ساعت نوشتم همش پرید ای خدا............. من همون خواهر فرنازم که به لطف خدمات جدید اسم نویسنده وبلاگیم اینجا ثبت شده صبح تا حالا دارم درست میکنم هر مرورگری عوض کردم دوباره باید مشخصات را درست کنم ماخدمات جدید نخوایم باید کیو ببینیم یادته اون سری خدمات حدیدشون عوض شدن اسم همه بود اونم چه اسمایی شد همه تو کف این حروف نا مربوط بودند برم تایید کنم تا دوباره حذف نشده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره گلم.منم شدم مامان خالیباز خودم کیانا و صدراشو میذارم.ولی هنوز تست نکردم که نظرمم با همین اسم میرسه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی خب ما متشکریم مثل همیشه
آجی مهربـــــــــــان
7 اردیبهشت 93 11:53
قربونت برم ببخشید دیر تومدیم وبت ودیر تبذیک گفتیمابابت گل های زیباهم ممنون تمام خونمون بوی گل رز گرفته به به یه سوال مگه شما فرهنگی نیستین؟پس چرا صبح خونه بودین؟من فکر کردم سرکارین؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم قابلی نداشتآره گلم.ولی امسال شیفت چرخشی هستیم.این هفته شیفت عصرم
مامان سهند و سپهر
16 اردیبهشت 93 8:11
آفرین به مهندس صدرا خان بازم بخرید تجزیه کنه شازده پسر یه پیشنهاد خوب دارم از این ماشین های مکانیک سیار بگیر براش. کمی گرون هست ولی هیچیش نمیشه هر چقدر هم که دلش خواست می تونه باز و بسته کنه اجزاش رو. پیچ هاش رو که باز کنه کل ماشین باز میشه و دوباره میتونه ببنده و یکی یکی پیچ هاش رو هم ببنده . کلی هم ابزار همراهش داره. جنسشم خیلی مرغوبه. آفرین به صدرایی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم از پیشنهاد شما.میخــــــــــــرم براش