صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

مادر.....

1393/1/30 16:58
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

مادر

مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است چرا  که

تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد

و تنها حقوقی که بابت آن طلب می شود اندکی عشق است،

مادرم تو را عاشقانه دوست دارم

ماچقلبو با تمام وجودم به تو عشق می ورزمماچقلب

آن هنگام که مادرت پیرتر میشود؛
و چشمهای گرانبها و با ایمان او،
زندگی را آنگونه که [زمانی میدید ] نمیبینند؛
زمانیکه پاهایش فرسوده میگردند،
و برای گام برداشتن نمیتوانند او را یاری دهند؛

در آن هنگام بازوانت را برای یاری او به کار گیر،
با خوشی و سرمستی از او نگاهبانی کن،
زمانی که اندوهگین است،
بر توست که تا آخرین گام او را همراهی کنی،

اگر از تو چیزی میپرسد،
او را پاسخگو باش،
و اگر دوباره پرسید،
باز هم پاسخگو باش،
و اگر دگربار پرسید، دگربار پاسخش گو،
نه از روی ناشکیبایی، بلکه با آرامشی مهربانانه،

واگر تو را به درستی درنمی یابد،
شادمانه همه چیز را برای او بازگو،
ساعتی فرا میرسد، ساعتی تلخ،
که دهان او دیگر هیچ درخواستی را بیان نمیکند .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

آوايي ( لي لي )
29 فروردین 93 20:24
سلام سلام قالب و درستيدمممم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام اومدم...مبارکه
آوايي ( لي لي )
29 فروردین 93 20:25
روزت پيش پيش مبارك
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزمروز خودت مبارک
مامان ریحان
29 فروردین 93 22:16
روز مادر مبارک عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مهرتابان
29 فروردین 93 22:55
سلام عزیزم با شعر مادر از فریدون مشیری اومدم ،از تبیان پیداش کردم یکـــــــــــــــــــــــــــــم طولانیه اما فوق العاده ست. تاج از فرق فلک برداشتن جاودان آن تاج بر سرداشتن در بهشت آرزو ره یافتن هر نفس شهدی به ساغر داشتن روز، در انواع نعمت ها و ناز، شب بتی چون ماه در بر داشتن. صبح از بام جهان چون آفتاب ، روی گیتی را منور داشتن شامگه چون ماه رویا آفرین، ناز بر افلاک و اختر داشتن! چون صبا در (مزرع سبز فلک) بال در بال کبوتر داشتن حشمت و جاه سلیمان یافتن، شوکت و فر سکندر داشتن . تا ابد در اوج قدرت زیستن ملک هستی را مسخر داشتن، بر تو ارزانی، که ما را خوش تر است لذت یک لحظه: مادر داشتن !
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلامشعری که برام اونطوری نوشته بودین در اثر مشکلات سایت پاک شد و خودم اینو جایگزینش کردم.ولی شکل اون نیستدر هر حال ممنونم عزیزم.زیبا و فوق العاده ست.
مهرتابان
29 فروردین 93 22:56
عشق یعنی مادر صبر یعنی یک زن مهر یعنی دختر نور یعنی خواهر هر چه هستی،عشق یا صبر،مهر یا نور روزت مبارک
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
روز خودتم مبارک نور من
مهرتابان
30 فروردین 93 18:42
فدای سرتون که پاک شد.... تقدیم به شما هر انسانی عطری خاص دارد ! گاهی … برخی ؛ عجیب بوی خدا می دهند … مثل مـــــــــادر
مهرتابان
30 فروردین 93 22:59
سلام عزیزم هر دو عالی بودن، حالا من با ه بیام یا با ت ؟ با ه بگم؟ ok... همه روز روزه بودن، همه شب نماز کردن همه ساله حج نمودن، سفر حجـاز کردن بخدا که هیچ کس را، ثمـــــر آنقدر نباشد که به روی نا امیدی ، در بسته بــاز کردن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونممن این شعرو خیلی دوست دارم.مرسی
آوايي ( لي لي )
31 فروردین 93 3:14
حس قشنگیه یکی نگرانت باشه سعی کنه ناراحتت نکنه،حس قشنگیه... وقتی ازش جدا میشی: اس ام اس بده:عزیز دلم رسید؟ یهو بغلت کنه یهو...تو جمع....در گوشت بگه:دوست دارم حس قشنگیه ازت حمایت کنه، وقتی حق با تو نیست.... اره ....دوست داشتن زیباست......... روزت مبارك عزيزم❤
مامان ریحان
31 فروردین 93 10:43
سلام دوست جونیم روز مادر مبارک عزیزم ان شالله که همیشه در کنار عزیزانت سلامت باشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.ممنونم
مامان ریحان
31 فروردین 93 21:21
سلام اومدم حال و احوالی بپرسم وبرم امیدوارم همیشه شاد و خوب باشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.الان میام پیشت
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 1:49
توتکراریترین و مهربانترین تکرارى هستى که هر لحظه هواى تکرارت را دارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدای قلمت
فریبا
1 اردیبهشت 93 10:13
سلام خانومی روزت مبارک ان شاء الله کنار وروجکات زندگی خوبی داشته باشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.ممنونم قشنگم
مامان ریحان
1 اردیبهشت 93 11:25
امروز صبح غیبت داشتی نیومدی وب گردی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
بله خواهر مدرسه بودم
مامان ریحان
1 اردیبهشت 93 13:39
بفرما خصوصی خواهری جون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
چششششم
مهرتابان
1 اردیبهشت 93 17:56
سلام همکار گل خوبین؟ اما با دال بشنو خواهر دوست مشمار آن که در نعمــــــــت زند لاف یاری و برادر خواندگـــــــــــــــــــــــی دوست آن باشد که گیرد دست دوست در پریشــــــــــــان حالی و درماندگـــــی از کتاب مطالعات بچه ها دزدیدمش
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم.چه جالبشمام یاد گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟میرسم خدمتتون
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 18:36
خيلي خيلي دوسسسسست دارم بازم ميخوام برم يه ديدار وبلاگي حالا يا امروز يا فردا
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم.دل به دل راه داره.خوش به حالتون.شاید یه روزم قسمت شه همدیگرو ببینیم
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 18:37
دوسسسسسست دارم شديداً ميدوني كه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
دقیقا عزیزم
مامان ریحان
1 اردیبهشت 93 18:52
سلام من فکر کردم همیشه شیفت عصر هستیخسته نباشی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.نه گلم یه هفته صبح و یه هفته عصرم
مهرتابان
1 اردیبهشت 93 21:01
من که محاله خلاف کنم .... با میم میام مــــــــــــــیازار موری که دانه کش است که جان دارد و جان شیرین خوش است واقعا چه خوش گفت فردوسی پاکزاد.....
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
حالا جون من ...فقط یه بارمیام با ت....
زهرا
2 اردیبهشت 93 12:17
چرا پیامای من نمیاااااااااااااااااااااااااااااااد؟؟؟؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
باور کن زهرا جون نمیدونمخودمم وقتی برات پیام میذارم خیلی دیر ثبت میشه.نمیدونم تقصیر بلاگفاست یا نی نی وبلاگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ریحان
2 اردیبهشت 93 13:20
سلام و ظهر بخیر من تازگیا سحر خیز شدم هاامروز ساعت 8 بیدار شدم خوب بید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.آفرین...آفرین
مهرتابان
2 اردیبهشت 93 17:42
سلام گزینه مورد نظر سر جاشه .نظر قبلی رو برا پست بی اسمم گذاشته بودی همکار جاااااااان. اما بشنو از فارسی ششم........................... هر آن کس که با تو نگوید درســـت چنان دان که او دشمن جان توست مکن دوستـــــــــــــی با دروغ آزمای همان نیز با مــــــــــــــــرد ناپاک رای حفظ بودمااااااااااااااااا....
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ای بابا!حدس زدم شاید یه جای دیگه گذاشتمشبابا ماشا...از بس مخاطب داری ما هی خودمونو گم میکنیم خخخخخخخخخخخخخخ
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 0:42
فرشته هاهميشه وجوددارن، امابعضي وقتهاچون بال ندارند بهشون ميگيم "دوست" تقديم به فرشته بي بالم كه به داشتنش ميبالم...
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 20:55
بیادتم!حتی اگرقرار باشد شبی بی چراغ تمام دنیارا درحسرت یافتنت قدم بزنم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم از حضورت در لحظه های زندگیم
لـــي لـــي
4 اردیبهشت 93 17:40
سلام خواهر خوبي ؟؟؟ والله من قفل نكردم نظرام و خود ني ني وبلاگ اين كار و كرده نميدونم چراااااا ... وب چند تا از دوستام كه رفتم ديدم پست هاي رمزيشون نظراتشون هم رمزي شده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره منم فهمیدم...کار نی نی وبلاگهراستی سلام.ممنونم
با قلم مامان ناهید
5 اردیبهشت 93 14:38
زیباترین واژه، اسم مادر هست وهیچ چیز رو نمیشه با اون مقایسه کرد انشالله 200 سال مادر بالای سر بچه ها باقی بمانی وخدا مادر مهربانت رو برات حفظ کنه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت عزیزم
خواهر فرناز
7 اردیبهشت 93 7:50
روتون مبارک
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
روز خودتم مبارک خواهر جونم