صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

تولد سه سالگی نی نی وبلاگ

1392/10/9 16:30
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی وبلاگ عزیز امروز فهمیدم سه ساله شده ای.همیشه دوست داشتم قدیمی ترین وبلاگو در نی نی وبلاگ بشناسم و بهش سر بزنم.حالا فهمیدم که قدمت اولین وب میشه سه سال.زمانی که صدرا فقط سه ماه و نیمه بود و کیانا هم شش سال داشت. چند ماه بیشتر نیست که  با این سرویس آشنا شده ام.نی نی وبلاگ عزیز تو به من این امکان را دادی که برای خودم دوستانی چون گل نیلوفر در دنیای مجازی داشته باشم.دوستانی که با شادیهایشان شاد میشوم و با غمهایشان دلم می گیرد.دوستانی که میتوانم بدون اینکه ببینمشان حسشان کنم و مهر و علاقه شان را با تمام وجودم درک کنم.اینجا فضایی کاملا اختصاصی برای ما مادرهاست،تا از خودمان و میوه های جانمان بگوییم و برای مبارزه با مشکلاتمان از هم کمک بخواهیم و برای آرزوهایمان دعا گو برای یکدیگر باشیم.من و تمام دوستانم از شما دست اندرکاران سرویس نی نی وبلاگ تشکر می کنیم و امیدواریم همواره موفق و پایدار باشید.

نی نی وبلاگ تولد سه سالگیت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک.

 

نی نی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامی رها
9 دی 92 17:29
سلام آبجی گلم.........خوبی؟؟؟گل دخملی و آقا پسری چطورن؟؟؟؟راستی تولد نی نی وبلاگ مبارک نی نی وبلاگ ازت ممنونم که باعث شدی تا دوستای خوبی پیدا کنم مثل مامان جون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.شما خوبی؟رها جونی خاله چطوره؟منم ممنونم که دوست گلی مثل زهرا جون دارم
مامان ریحان
10 دی 92 1:42
سلام عزیزم خوبی؟ تولد نی نی وبلاگمون مبارک من که خیلی دوسش دارم چون دوستای خوبی مثل شما رو بهم داد همیشه به یاد تک تک دوستان وبلاگیم هستم الخصوص دوست مهربانم مامان صدراجون و کیانا جون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.منم از نی نی وبلاگ ممنونم که باعث شد خواهران خوبی مثل شماها داشته باشم.راستی ریحان جونی نمیدونم بهت گفتم یا نه؟؟!!شما اولین دوست مجازی منیبیا
مامان لي لي
11 دی 92 1:57
دلم تنگ است...
پرواز ميخواهم؛ 
تا كجايش را نميدانم؟ 
از زمين بيزارم...
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
من اینجا دلم بس تنگ است و هر سازی که می بینم بد آهنگ است......
مامان لي لي
11 دی 92 1:59
سلام عزيزم خوبين؟؟ گلاي من خوبن؟؟ تولد سه سالگي نئ نئ وبلاگ مبارك خيلي خوشحالم كه اين دنياي مجازي دوستاي حقيقي بهم داده مثل شما
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
منم خوشحالم که دوستی از خود گذشته مانند شما دارم.
مامان لي لي
11 دی 92 5:39
گلم شرمنده من فراموش كرده بودم لينك أتون كنم با افتخار لينك أتون كردم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.ممنونم.مهم به یاد هم بودنه.شاد باشید.
مامان لي لي
11 دی 92 20:01
برف سنگین زمستون همه چی رو کرده پنهون ادمای شهر برفی خوابیدن تو خونه هاشون .... اولین برفتون پر از شادی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
برای ما برف نیومدهما امسال افتادیم تو خشکی
مامان لي لي
12 دی 92 2:39
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
مهرتابان
12 دی 92 9:39
سلام بر تو ای امام مهربانی‌ها! ای امام دل‌های بی‌کس و تنها، ای پناه دل‌های بی‌پناه. سلام آقاجان! غبار غفلت از دلم کنار بزن و پنجره عطوفت به رویم بگشای که روح و دلم چون آهوی رمیده‌ای در این دنیای تنهایی، شوق یک لحظه آغوش و پناهت را دارد. آقاجان! این دنیا شکارچی دل من است و دل من شکار گناهانم، که در دام دنیا اسیر شده. دستم بگیر و پنجره دلم را روی گنبد طلایی‌ات بگشای و اجازه پر زدن در آسمان مهربانی‌ات را به من بده که آسمان مهربانی تو برای همه‌ی دل‌های رمیده باران رحمت هدیه می‌دهد و همیشه شفای دل‌های عاشق است. کاش هرجا پنجره‌ای بود، رو به گنبد طلایی‌ات باز می‌شد و نسیم عطر حرمت را برایم هدیه می‌آورد، ای نزدیک‌ترین به هر دور! السلام علیک یا علی بن موسی الرضا «علیه السلام»
مامان آیدا
12 دی 92 14:52
اندکی آن سوتر دوستی دارم همرنگ بهار؟هرکجا هست به هرحال به هرکار به هرفکرعزیز است خدایا توخودت غرق سعادت دارش/
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون که اومدی
مامان لي لي
12 دی 92 15:34
عزيزم حسابي گلاي من و بؤسه بارون كن ...... دوستتون دارم
مامان ریحان
12 دی 92 16:48
سلام دوست خوبم خوبی؟ مرسی که همیشه جویای احوالم هستیشما هم جز اولین دوستان وبلاگیم هستیصدرا و کیانا رو ببوووووووووووسسسسسسسس
مامان سهند و سپهر
15 دی 92 12:59
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.کم کم نگرانتون شدم.گفتم حتما خیلی درگیر پروژه هستینممنون که سرزدین