صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

از نگاه دوربین من...

1395/2/7 16:15
713 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه.خوبید؟خوش و سلامت و بانشاط هستید؟مدتهاست که میخواستم بیام وبلاگ و از روزهایی که گذشته بنویسم ولی میسر نشد و الان هم فقط جهت آشنایی با محیط جدید نی نی وبلاگ و تست کردن امکانات اومدم.حتما و در اولین فرصت که امیدوارم خیلی دیر نباشه میام و یه پست پر و پیمون میذارم.با آرزوی اردیبهشتی شاد برای تک تک شما خوبانمحبت

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان ناهید
10 اردیبهشت 95 21:38
سلام عزیزم خوبید خوشید بچه ها خوبه خواهر جون پس حضور شما هم کمرنگتر شده مثل من اما نه به اندازه من منم انشالله سالم وسربلند باشید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.قربونت.چه کنیم ناهیدی جان یه زمانی فک میکردم عمرا نمیتونم نیام وب ولی حالا میبینم خیلی تنبلم....خیلی
مامان ریحانه
11 اردیبهشت 95 11:50
سلام مرضیه گلم خوبی عزیزم کیانا و صدرای گلم خوبن میگم بازم خدا خیر بده به نی نی وبلاگ به خاطر امکانات جدیدش که باعث شد تو بیای وگرنه حالا حالاها نمیومدی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام و صد سلام.فدات شم گلمراست میگی به خداقبول دارم شدیدا
مامان ریحانه
11 اردیبهشت 95 11:53
هزار بار ماشالله چه بزرگ و آقا شده صدرا جون خیلی دلم واسه شیطنتاشو و شیرین زبونیاش تنگ شده زودتر یه پست پر و پیمان بذار
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خواهر به خدا نمیدونم چمه اصلا نمیتونم بیام و.ب.راستش این ماههای بعد عیدی خیلی این ور اون ور رفتمسرم شلوغ بیداینم بگم اعتیادم به تلگرام از بین رفته و بدم میاد از تلگرام گردی
مامان یسنا
12 اردیبهشت 95 15:22
سلام دوست عزیز روز معلم مبارک خوشحالم که پست گذاشتی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.متشکرم
الهام
16 اردیبهشت 95 18:53
ایشالا که هرجا هستید و مشغول به هر کاری خوب و خوش باشید روزتون با تأخیر مبارک
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سپاسگزارم
همیلا
21 اردیبهشت 95 20:11
سلام مامای خووبید؟؟؟وب زیبایی دارید... خوووشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم؟
مامان ریحانه
28 اردیبهشت 95 14:51
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خدایییییییییییییییییییییییییییییییییییش خیللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی تنبلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام....خدایی راست میگی قبول دارم بدجور تنبلم