صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

برف بی برف

1392/10/14 16:50
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم.نمیدونم چرا امسال هوا اینطوری شده؟؟خشکتر و سردتر از سالهای پیش.دو شبه فقط در حد نیم ساعت تا یک ساعت یک کوچولو برف میاد و صبح نشده خبری از برفها نیست.فکر میکنم با ندونم کاریهامون روز به روز بیشتر داریم به محیط زیستمون آسیب می رسونیم و همه چیو داغون میکنیم.اکثر شهرهای بزرگ هوای آلوده دارن و میدونید که تنفس در این هوا چقدر زیان بار و خطرناکه!!دریاچه هامون هم که تبدیل به شوره زار شدن و خبری از صدای دلنشین موجها به گوشمون نمیرسه.حالا من تجربه شهرهای بزرگو ندارم ولی فکر میکنم  حتی پرنده ها هم اون جا آواز نمی خونند.تا کجا میخوایم پیش بریم، نمیدونم؟؟!!!!به هر حال چند روز پیش که شهر گردی میکردیم با صحنه ی زیر روبه رو شدیم.عکسشو میذارم که ببینید.خبری از برف و بارون نیست ولی یخ بندون عالیهلبخند

کیانا

یخ

یخی

باید از بلوار رد میشدیم تا بریم داخل این میدون.صدرا رو هم بردیم ولی میترسید رو یخها راه بره یا وایسته.این شد که کیانایی تنهایی  زحمتشو کشیدماچ

پسندها (1)

نظرات (10)

nice.design
14 دی 92 17:02
سلام مامان صدرا و کیانا دوس دارین عکس فرزندانتون رو براتون طراحی کنم؟ اجازه دارم سیوش کنمو براتون طراحیش کنم؟ من طراح عکس و پوستر و کارت پستال و... هستم برای کارام تخفیف گذاشتم، هر عکس 3000 تومان می تونین بعد از طراحی، روی شاسی چاپ کنید قیمتش خیلی کمتر از اتلیه درمیاد اگه پسند نشد، شما هزینه ای پرداخت نمی کنین پس امتحانش بی ضرره موافقین براتون طرح بزنم؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم.میدونم کاراتون قشنگه.ولی فعلا تصمیمی نگرفتم.موفق باشید
مامان ریحان
14 دی 92 22:25
سلام مامان مهربون ، وای سردم شد از این یخ بندون معلومه که شهر سردی دارین منم دلم واسه برف تنگیده اینجا که نه خبری از برفه نه یخبندونکجایی زمستون عزیز
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.باید همه مون بسیج بشیم و فکری به حال این خشکسالی کنیم
مامان سهند و سپهر
15 دی 92 13:01
واااااااااای چه یخی کدوم شهر هستین شما ؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
یخسارانیم
مهرتابان
17 دی 92 18:02
لیز خوردن بهونه ایست تا دست هایی رو که دوست داری محکمتر فشار بدی, روز زمستونیت قشنگ!
مامان لي لي
18 دی 92 8:36
ﺭﻓﯿﻖ!......ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻓﺴﺦ ﺷﺪ........ﺩﺭ ﻗﺒﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ...ﯾﮏ ﺗﺎﺭ ﻣﻮﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ........ﻧﺪﺍﺩﻡ....... تا أبد تو قلب لي لي موندگاري
مامان لي لي
18 دی 92 8:37
واي چه يخي بستن.... ولي چقدر عكس قشنگ شده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان لي لي
18 دی 92 9:07
خواهري دلم براتون تنگ شده بود..... گل هاي من و ببوس.... اگر پست قبلي خصوصي نيست رمز لطفاً؟؟؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
دل منم برای شما و اوایی تنگ شده بودواقعا اگه نی نی وبلاگ قطع بشه خیییییلی بدهمیذارم براتون
مامان سهند و سپهر
19 دی 92 8:09
سلام عزیزمممممم چه اسم باحالی حسابی به شهرتون میاد اسمش
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
چیکار کنیم گلم؟؟سر میکنیم با این سرمای جانسوز
fariba
26 دی 92 9:02
وای مامانی چه برفیخوش بحالتون ما که هنوز برف ندیدیمانشاالله همیشه همین قدر شاد باشید و سلامت
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
به خدا برف نیست فریبا جونییخه فقط یخممنونم
آجی فاطمه
16 آبان 93 14:16
همین پستو گفتم ولی اسم شهرتونا توش ننوشته بودین ضایع شدم رفت