صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

صدرایی و یه دنیا سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1393/4/4 18:08
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزم که حالا تعدادشون انگشت شمار شده ولی برام دنیایی ارزش دارن.سلام به کیانا جون و صدرای مامان که این روزها بیشتر از قبل همدیگر رو مورد لطف قرار میدن و داغون میکننخندونکو اما امروز دوست دارم از بعضی سوالات عجیب و غریب صدرا بگم...سوالاتی که من حتما باید جوابی براشون داشته باشم وگرنه با جیغهای بنفش صدرایی روبرو میشم.سوالاتی از دنیای کودکانه و خاص پسرمزیباسوالاتی اینجوری متفکرمثلا چند شب پیش که بردمش معذرت میخوام w.cمیپرسه چرا اینجا سوراخه؟؟منظورش سنگ توالتهخندونکبهش میگم پسرم واسه اینکه آبا بره تو چاه...باز میگه خب وقتی اینهمه آب بره تو چاه،پر نمیشه؟؟سبزمیخواد بخوابه میگه مامان برنده ها(پرنده)هم میخوابن؟بله پسرم میخوابن.روی تختشون میخوابن؟نه پسرم تخت ندارن...پس روی زمین میخوابن؟؟آره...پس برای خودشون بالش میذارن؟؟؟؟؟درسخوانیا میپرسه چرا همش شب میشه؟؟؟؟شبا خورشید کجا میره؟؟چرا میره؟؟؟چرا ما غذا میخوریم؟؟چرا من غذا میخورم پس بزرگ نمیشم تا شما رو بزنمخطاو....اما یه سوال خاص دیگه و ختم کلام،در ادامه ی مطلب!!!!

صدرا

آرامدوستان بفرمایید ادامه مطلبآرام

چند وقت پیش از من میپرسه:مامان چرا ما اُنبُل داریم؟؟؟منم اینجوری شدم.....خجالتترسوسوالتعجبهیپنوتیزمحالا خودشم جواب میده...تا بتونیم جیشامونو بکنیمقه قههقه قههالبته باز میپرسه چرا ما جیش میکنیم و وقتی براش توضیح علمی میدم باز میگه:چطوری غذاهامون میره اون پایین؟؟؟سبزعینکببخشید اگه حالتون بد شد...بچه ست دیگه شیطان تازه سانسورم کردمخندونکباور کنین من گاهی در برابر این سوالا واقعا میمونم و میگم بزرگ شی خودت میفهمی...ولی باز روز از نو و روزی از نو....به امید سلامتی و نشاط همه ی کودکان دنیامحبتحالا برای رفع خستگیتون میریم چندتا عکس ببینیمچشمکمحبت

این مبله همیشه روکشش چروکه چون جایگاه فعالیت و بازی جناب صدراست!!!!اینم برج پسرجانهبدبو

صدرا

چشمکاینجا دقیقا ساعت 12 شبه و اتاق تاریکه و صدرایی بالای سر من داره دستگاه درست میکنهچشمکوسایلشو ببینین تو رو خدا!!!!!!

صدرا

اینکه میبینین کیک صدراست که زحمت کشیده و درستیده و تزئینم کردهزبانبا اون دندونای داغونت پسریمحبت

صدرا

تعجباینم یکی از اختراعات جدیدترش که ماهم نمیدونیم چیه؟؟؟؟؟تعجب

صدرا

خندهمن که نمیدونیم نقش سرکه در این اختراع چیه؟؟؟؟شما اگه فهمیدین به منم بگینخنده

مخترع

بغلو ختم کلام هم عکسی از کمک گل پسرم در امر پاک کردن باقالیبغل

باقالی

 ممنونم از شما دوستان مهربونم که وقت گذاشتین و پسریمونو دیدین.به امید سلامتی شما  و عزیزانتانمحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (17)

مامان ریحان
4 تیر 93 19:39
سلام دوست جونی وای از دست صدرایی و این سوالاش بهتره منم برم دنبال جواب سوالا بگردم تا گریبانگیرخودم نشده حسابی با سوالای صدرا خندیدم و دلم شاد شد من که میگم ای صدرای ما آخرش دانشمند میشه راستی من و نی نی جز دوستای انگشت شماریم دیگه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.آره دیگه برو آماده شواین چه سوالیه گلم؟؟؟شما و نی نی جونی عزیزان من هستین.فدات
زهرا
4 تیر 93 21:58
سوال آخری خیییییییلی باحال بود وای مامانی میدونی که من عااااااااااااااااااااااشق اختراعات صدرام
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
فدات زهرا جونم.قربون دخملی نازت
مامان ناهید
4 تیر 93 23:34
سلام عزیز دلم خوبید شما؟ ممنونم ......فدای شما خاله مهربونم..چشم رمزو براتون خصوصی می ذارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی عزیزم.لطف دارین خانمی
مامان ریحان
4 تیر 93 23:35
سوال نی نی ام بود خووووووواونم مثل صدرا سوالایی می پرسه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربون نی نی جون.ولی بگو مطمئن باشهمن اولین نفری بودم که نی نی رو بغل کردم
مامان ناهید
4 تیر 93 23:37
ای جاااااااانم صدرا جون باز دل مارو بردی با این سوالات بامزه ت وصد البته اختراع جدیدتون چقدر من ذوقلو شدم از این اختراعات خوشگلت بلاخره روزی مخترع میش عزیزم اون اختراعش فکر کنم یه دستگاه بخار درستیده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم ناهید جونم.نمیدونم وا...میگم باور کن این اختراع 5-6 ساعت وسط اتاق بوده و من برای رفتن به آشپزخونه هی باید لنگ لنگ میکردم
مهرتابان
5 تیر 93 1:21
خخخخخخخخخخخخخ مُردم از خنده.... سلام خواهر جون خوبی؟ بابا بهتر هستند؟ میگم خوبه نمی پرسه من از کجا اومدم؟چطوری دنیا اومدم؟ خخخخخخخخخخخ اونوقت میخای چه جوابی بدی که قانع بشه؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی خدا رو شکراونم میپرسه دیگه باید یه جواب پیدا کنم خخخخخخخخخخخخخخخخخ
مهرتابان
5 تیر 93 1:22
نازنین مریم.... خیلی آهنگش رو دوست دارم،بهم آرامش میده یادمه دوره راهنمایی مامانم بهم پول داد تا شهریه مدرسه رو پرداخت کنم ،منم زنگ تفریح دادمش به مدیرمون اما چون داشت با تلفن صحبت می کرد حواسش نبود که جایی یاداشت کنه. گذشت و سال شد ،موقع دریافت کارنامه مدیرمون گفت تا شهریه رو پرداخت نکنی کارنامه بهت نمیدم. هر چی گفتم خانوم من شهریه رو اول سال کامل پرداخت کردم ،گفت من که چیزی یادم نیست ،جایی هم یاداشت نکردم. هیچی دیگه مجبور شدیم شهریه رو دوباره پرداخت کنیم... بماند که مامانم کلی دعوام کرد چون فکر میکرد من پولا رو گم کردم و از ترسم گفتم شهریه رو دادم به مدیرمون. هنوزم یادم میاد اعصابم به هم میریزه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره قشنگه.منم هر وقت به کیانا پولی میدم میگم یه وقتی بهشون بدی که جلو چشمت بنویسن...یادشون نره....
مهرتابان
5 تیر 93 1:50
خواهر جون خیلی مراقب صدرایی باش.یه وقت ازت ** نخواد عزیزم در مورد کلیپ: دقیقا مثل گذاشته عکسه هیچ فرقی نمی کنه... عجب توضیح کاملی دادم خخخخخخخخ
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
بله دیگه شایدم بخوادمرسی از توضیحت
مامان ریحان
10 تیر 93 15:51
سلام خوبی دوست جونیم؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم
مهرتابان
10 تیر 93 16:47
ساده میگم...خیلی ساده... خدایا!!خیلیا هستن که چشم امیدشون فقط به خودته. مهربونم.......تو این روزایی که مهمونتیم،هوای هممونو "بیشتر"داشته باش...
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم
مهرتابان
10 تیر 93 16:48
سلام خواهر گلم خوبی؟ بابا بهتر شدن؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم.فعلا منتظریم
مهرتابان
12 تیر 93 1:22
سلام خواهر جون خوبی؟نمازو روزه هاتون قبول
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونمشما هم همین طور
مامان ریحان
13 تیر 93 14:29
سلام دوست جونیم ظهر جمعه ات بخیر خوبی؟ حال پدر چطوره؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم فردا باز نوبت دکتر دارن
مامانی
14 تیر 93 19:52
عجب آقا صدرایی داریم ما چه سوالام میپرسه.حق داری خواهر منم باشم هنگ میکنم مخصوصا سوال صفحه دومش زنده باشه.فقط خانومی مراقب باشا.میگه بزرگ شه قراره دست بزن داشته باشه از همین الان برات صبر جزیل از خدای بزرگ خواستارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام فریبا جونیخوش اومدیای خواهر الانم روزی یکی دوبار کتک میخوریم از دستشحالا میگه ببخشید ولی بازم میزنهمرسی از دعات
مهرتابان
16 تیر 93 2:21
سلااااااااام خواهر جون چرا آپ نمی کنی؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم....بابا نوبت عملش شد چهار شنبه...فعلا فکرم درگیره...امروزم باید برم مدرسه...الانم میخوام برم سامانه ثبت نام...دلایلم ایناست....شاد باشی خواهر جونی
مامان ناهید
20 تیر 93 18:32
آبجی جون بالاخره کشف نکردید این اختراع صدار جون چی بوده ذهن منو بد جوری مشغول خودش کرده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ای خواهر حالشو نداشتم وگرنه اختراعات بعدیش تو راهه هنوز
دنیا
27 تیر 93 11:38
کوچولوهای خیلی نازی دارین خدا حفظشون کنه خوشحال میشم به منم یه سر بزنین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم از لطفتون میام پیشت دنیا جون