صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

گلهای من در بهار 93

1393/1/12 8:34
391 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام حضور محترم دوستان گلم که این روزا سرشون گرمه دید و بازدید و عید دیدنیه و کمتر فرصت میکنن سری هم به کلبه های مجازی بزنند.امیدوارم همه تون سال خوب و خوشیو شروع کرده باشین و همان بهترینها در انتظارتون باشه.واما شما پسر گل مامان از اولین روز عید برات بگم که میخواستیم بریم خونه ی مامانی و تو حاضر نشدی کفشهای نو و جدیدتو بپوشی و با کفشهای کهنه و در حالیکه جعبه ی کفشهای نو تو بغلت بود سوار ماشین شدی و تازه به کیانا میگفتی :ببین کفشامو کثیف نمیشن!!خلاصه خونه ی مامانی که رسیدیم روی فرش کفشهاتو پوشیدی و پز میدادی.البته در راه برگشت بالاخره راضی شدی که کفش کهنه ها رو بذاری تو جعبه و کفش نو بپوشی!!قربون پسرم برم من.نکته بعدی علاقه ی زیادیه که به سفره هفت سین داری و به هفت سین میگی:سفره هم سین!!!با ماهی قرمزمون که هنوز زندست....بزنم به تخته...بازی میکنی و میپرسی که چرا از دستت فرار میکنه؟؟؟این روزا بستنی خوردنت رسیده به حد اعلا و البت یه خوبی داره و اونم اینکه وقتی شروع میکنی به بستنی خوردن یک ساعتی دست از سر من برمیداری و با بستنیت مشغولی!!!که این خیلی خیلی خوبه.واما از برنامه ها ی تلویزیون کلاه قرمزیو دوست داری و روزی چند بار میگی:گفتم ها نگفتم؟گفتم ها نگفتم؟مهمه؟مهمه؟مهمه؟....کیه.........کیه.......درمیزنه؟؟؟؟؟؟؟کیه.........کیه.......درمیزنه؟؟؟؟؟؟؟   پیدر...پیــــــــــــــــــــدر...پیستونک....پیستونک......و کلا با سی دی باب اسفنجی خداحافظی کردیو مدام گجت میبینی که باز به مرحله ی حال به هم زنی رسیدیم از بس گجت دیدیم.امروزم که بیست دقیقه ای نمک بازی کردی و بعد میگی مامان من کرمی شدم.میگم سفید شدی...میگی نه کرمی شدم.حالا جالبه که جنابعالی اصلا رنگها رو درست یاد نداری و ما هم کوششی جهت یادگیری شما نکردیم.از تنبلی...به هر حال پسرم امیدوارم روزهای خوبی در انتظارت باشه و مایه ی سربلندی و افتخار من و بابا باشی.ایشا....و اما شما کیانا خانم،دختر گل مامان که امروز خونه نیستی و رفتی خونه ی خاله جونیت.عید شما هم پر بود از بوی عیدی های نقدی و لبخند رضایتی که با شمردن پولهات رو لبات مینشست و یه شب پولها رو دوبرابر شمرده بودی و کلی ذوق زده شده بودی و بعد که متوجه اشتباهت شدی بازم خودتو از دسته ننداختی....خخخخخخ....و درس خوندنم که به کنار و فقط تفریح کامل از نوع خوش گذرونی....حالا یا با تلویزیون...یا با کامپیوتر و یا بیرون رفتن...عزیزم برای تو هم بهترینها رو ارزو میکنم و امیدوارم امسال هم مثل پارسال در مسابقه چله چارانه بدرخشی و سربلندمون کنی.دوسسسسسستون دارم آبی های آسمان زندگی من.

ماهیمون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 فروردین 93 18:38
سلام آبجی گلم خوبید فدای صدرا جون وکیانا بشم چقدر خندیدم از کار با مزه صدار با اون کفشها نوش فداش بشم فدای بچه گیت که همینا بچگیهاتونو قشنگتر می کنه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.ممنونمخدا نکنه عزیزمواقعا همین طوره
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 فروردین 93 18:38
انشالله همیشه به گشت وگذار وشادی باشید چقدر خوبه که به فیلمهای ایرانی علاقه دار این کوچولوی من
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
بازم ممنون و متشکرم
مامان ریحان
10 فروردین 93 23:43
سلام مامان مهربون امیدوارم که صدرایی و کیانا جان سال پرباری داشته باشن مثل همین اول سالشونبهترین ها رو براتون آرزو دارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی گلمهمچنین برای شما
مامان ریحان
11 فروردین 93 10:10
صبح بخیر خانم سحر خیزایشالله روز خوبی رو داشته باشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره دیگه ما عادت داریم گلم.همیشه کله ی سحر بیداریم
مامان ریحان
11 فروردین 93 10:11
گل بهاری تقدیم بهترین دوستم
مامان ریحان
11 فروردین 93 15:00
آفرین دختر سحر خیزعادت خوبیه عزیزم کاش منم میتونستم
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 17:14
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی عزیزم.ممنونم.ایشا....غمهات بدر و خوشیهات پایدار
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 17:16
اي جونم گل پسرم خو كفشاش نوإ دلش نمي اومده بپوشه خوب مامانش
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
لی لی جون طرفدار حقوق کودکان
خواهر فرناز
12 فروردین 93 12:24
سلام خیلی جالب بود قضیه کفشا را میگم خوب الان فکر گردم میبینم حق با صدرا است کفشاش نو ونمیز میمونه چه قدر کارتون ماهم میدیدیم وای راحت شدیم حالا از صبح شبکه پویا میبینیم جیگرم ....جیگرم......جیگرم........منم عاشقشون شدم قبلا زیاد نمیدیدم ولی امسال بیشتر دیدمشون سالی پر از خوبی برایتان ارزومندم راستی تو پرسش وپاسخ اکثر اونایی که جواب منم میدن یا ناشناسن یا خیلی فعال هستند بقیه انگار نه انگار
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی گلم.ممنونم که اومدیاره همین طوره
مامان ریحان
12 فروردین 93 16:04
_______¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤ منم رفتم دزدی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم.یاد گرفتی؟؟؟؟
مهرتابان
13 فروردین 93 2:17
نمی دانم آرزویت چیست! اما برای رسیدن به آرزویت دستانم به آسمان جاری و سبزه دلم را به نیت تو و آرزوهایت، هر چه که هست، گره می زنم.
مامان سهند و سپهر
16 فروردین 93 8:30
هم سین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره دیگه پسر ما هنوز کلمات قصار زیاد دارن