صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

به بهانه ی......

1393/1/7 12:20
297 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستان گلم.من یه عادتی دارم و اونم اینه که همیشه صبح که از خواب بلند میشم باید یه زنگ به مامانم بزنم و حال هر دوشونو (مامان و بابا)بپرسم.ولی امروز مامانم پیش دستی کرد و خودش زنگ زد.فهمیدم دیشب حالش خوب نبوده و فشارش رفته بالا و با قرص زیر زبونی و کلی مکافات فشارش نرمال شده و صبح بهتر بود.یهو دلم گرفت و یاد اتفاقاتی افتادم که بالاخره در زندگی انسانی پیش میاد و اونم از دست دادن عزیزانه.واقعا دردناک و غیر قابل قبوله.اما اتفاقی هست که رخ میده و همه مون باهاش دست به گریبانیم......در همین احوال، به طور اتفاقی به وب مامان آنیسا جون سر زدم و این مطلبو دیدم.خوندنش خالی از لطف نیست،براتون میذارم با اجازه ی مامان آنیسا جون.

مادرم! مادرم! ‏ مادرم! ‏ مادرم...... 

بزرگ شديم ‏ ... و فهميديم كه دارو آبميوه نبود ..

بزرگ شديم ... و فهميديم بابابزرگ ديگر هيچگاه باز نخواهد گشت همانطور كه مادر گفته بود ..

بزرگ شديم ... و فهميديم چيزهايي ترسناك تر از تاريكي هم هست ... 

بزرگ شديم ... به اندازه اي كه فهميديم پشت هرخنده مادرم هزار گريه بود .. و پشت هر قدرت

پدرم يك بيماري نهفته بود ...

بزرگ شديم ... ويافتيم كه مشكلاتمان ديگر با يك شكلات،يك لباس يا كيف حل نمي شود ... 

و اينكه والديمان ديگر دستهايمان را براي عبور از جاده نخواهند گرفت ، ويا حتي براي عبور از پيج و

خم هاي زندگي ... 

بزرگ شديم ... و فهميديم كه اين تنها ما نبوديم كه بزرگ شديم،بلكه والدين ماهم همراه با ما

بزرگ شده اند ، و چيزي نمانده كه بروند

ويا هم اكنون رفته اند ...   

خيلي بزرگ شديم ...

وفهميديم سخت گيري مادرم عشقش بود،

وغضبش عشق بود  وتنبيه اش عشق بود 

عجب دنيايي است ، و عجيب تر از دنيا چيست؟ و چه كوتاه است عمرمان!

معذرت ميخواهم - فيثاغورس

مادر من سخت ترين معادلات است!

معذرت ميخواهم - نيوتن

راز جاذبه مادر من است! 

معذرت ميخواهم - أديسون

چراكه مادر من اولين چراغ زندگي من است! 

معذرت ميخواهم- أفلاطون

چراكه اين مادر من است كه شهر فاضله قلب من است!  

معذرت ميخواهم - روميو

چرا كه همه راه ها به عشق مادر من ختم مي شود! 

معذرت ميخواهم - ژولييت

چرا كه مادرم عشق من است!

از همه معذرت ميخواهم ؛

چرا كه هر چقدر دوستتان داشته باشم،هرگز و هيچگاه آن گونه كه مادرم را دوست داشتم

دوستتان نخواهم داشت ، زيرا او زني است كه وجودش ديگر هيچ گاه تكرار نخواهد شد ...

ممنونم مادرم از اينكه مادر مني.

‏بخاطر سلامتي چشمان مادرت براي هرآنكس كه دوستش داري بخوان!

لبخندمبارك باشد بر هر آن كس كه مادرش هنوز در قيد حيات استلبخند

فرشتهقدر اين جواهر را بدان قبل از آنكه از دستش بدهي و بسيار پشيمان شويفرشته

براي مادرت اين دعا را بخوان: الهي مادرم رااز آن كساني قرار بده كه آتش به آنها خواهد گفت : 

گذر كن! همانا نور تو نور مرا خاموش كرد.  و بهشت به او خواهد گفت... :  وارد شو كه همانا دل

تنگ تو بودم قبل از آنكه حتي ببينمت.

ماچبه امید سلامتی و طول عمر برای همه ی مامانای مهربونمون هر جایی که هستنماچ

و اما برای مامانای گل و عزیزی که بین ما نیستند:

به پاس اولین بوسه ای که مادر، به رسم مهر،در اولین ساعت تولد به گونه ام زد و من

نفهمیدم!و به یاد

سوزنده ترین بوسه ی آخر که من، به رسم داغ، به صورتش زدم و او نفهمید!یادش را

گرامی میداریم و نثار

روح پاکش فاتحه ای میخوانیم.خدایش بیامرزد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهرتابان
7 فروردین 93 13:27
سلام مهربونم. خوبید؟ متن تاثیرگذاری بود. واقعا مادرا جواهرن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم.دقیقا
مامان ریحان
7 فروردین 93 14:36
خدا همه مادرا رو حفظ کنه و سایه پر از عشقشون رو از ما نگیره
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
موافقم
خواهر فرناز
7 فروردین 93 21:17
حس خیلی بدیه اشکم داره در میاد وقتی میبینم چه قدر زود دیر میشه دعا میکنم فقط دعا میکنم به خاطر فرناز مامان وبابام سایشون بالای سرش باشه منظورم اینه خدا اونا را به فرناز ببخشه نه به من گناهکار انشالا مامانی هم چیزیشون نیست زود خوب میشن
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مرسی مهربونم
آوايي ... ( لي لي )
8 فروردین 93 23:48
واي چقدر زيبا بود....داشتن مادر خوب نعمتِ ... چون من معتقدم اگر همه ي مادرها خوب بودند اين همه طفل معصوم اواره ي شيرخوارگاه ها نبودند........ انشالله خدا مادراي عزيزي كه لباس عافيت پوشيدن رو بيامرزه و روحشون رو شاد و قرين رحمت الاهي بكنه و سايه ي مادراي گلي كه هستن و تا ابد بالاي سر عزيزاشون مستدام كنه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
منم عزیزم با همه حرفهات موافقم.مادر بودن فقط به زادن نیست و بس
آوايي ... ( لي لي )
8 فروردین 93 23:49
خصوصيييييي
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
میریم میبینیم
فریبا
9 فروردین 93 13:54
خانومی با خوندن متنت اشک تو چشام جمع شد خیلی قشنگ بود خدایا سایه هیچ پدر و مادری رو از سر بچه هاش کم نکن اونایی هم که از میونمون پر کشیدنو قرین رحمت کن دوستت دارم مامانی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
این گلها هم تقدیم به مامانا
آوايي ... ( لي لي )
9 فروردین 93 16:08
خصوووووووووصي خواهر مهربونم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
بله عزیزم
آوايي ... ( لي لي )
9 فروردین 93 19:19
يه دونه اي و بسسسسسسسسسسس
مامان ریحان
10 فروردین 93 10:20
سلام عزیزم احوالاتت چطوره؟ خوبی؟ خوشی؟ ممنون که جویای احوالاتم هستی، دوستت دارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام ممنونم.خواهش میکنم