صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

سیزده بدر 1393

1393/1/13 21:46
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم.سلام فرزندان گلم.دیدید چقدر زود گذشت.....انگار همین دیروز بود که تو فکر سفره ی هفت سین و لباس عید و شیرینی و میوه و آجیل و تعطیلات و از همه مهمتر خونــــــــــــــــــــــه تکونی بودیم و بدو بدو....حالا عید 93 هم تموم شد و رسیدیم به 13بدر.روز طبیعت و خوش گذرونی.همین جا یه آرزو برای همه مون میکنم.امیدوارم همزمان با سیزده بدر 93 غمها و خستگیها و دل گرفتنها و بیماریها از وجودمون به در بشه و بره و جای خودشو به سلامتی و نشاط و آرزوهای خوشگل و دوست داشتنی بده.عزیزانم سیزده تون به در و دشمناتون در به در.....و اما راستشو بخواین من از اون تیپ افرادی که همیشه علاقه مند به گشت و گذار در طبیعت و غذا بردن و تفریحات طولانی در دشت و دمن هستند،نیستم.نمیگم خوبه اخلاقم اما چیکار کنم...منم دیگه.اما تا دلتون بخواد این دوتا وروجک و جناب همسر علاقه مند به این نوع گردشها هستند و من یک در برابر سه هستم.همین امروزم با مکافات و جنجالی در درون خودم حاضر به رفتن شدم.مخصوصا از جاهای شلوغ فوق العاده بدم میاد...خب دیگه هی نگین نچ نچ نچ.....خوووو من اینجوریم..خخخخخخخخ ولی وقتی میرم خودمو کنترل میکنم و خیلی غر نمیزنم.کمی چرا...خیلی نه!!!!امروزم رفتیم یه جایی در100کیلومتریه شهرمون.یه روستای خوشگل که البته به خاطر خشکسالی امسال، خیلی سر سبز نبود اما هوای پاک و تمیزی داشت.همراه با مامان و بابای خودم.جاتون خالی خوش گذشت.به بچه ها بیشتر..صدرا از وقتی که اومدیم خوابه و هنوز توان تکون خوردن و پا شدن نداره.قربونش برم من.ولی کیانا جون که از نوزادیشونم ما ندیدیم که بخوابن همچنان بیدار تشریف دارن و مشغول تماشای تلویزیون.به هر حال این عید هم تموم شد.نمیدونم تا عید سال بعد چی پیش میاد ولی مثل همیشه آرزو میکنیم بهترینها برامون اتفاق بیفته.همه تونو دوست دارم و دعوتتون میکنم به دیدن عکسهای سیزده بدر ما در بهار 1393.

کیانا

بچه ها

کیانا

قلبلبخنددوست داشتین تشریف ببرین ادامه مطلبلبخندقلب

کیانا و صدرا

کیانا

آبشار

ورودی یه باغ قدیمی

لبخندعکسهای از اینجا به بعد مربوط به گردشی در روزهای میانی عیدهلبخند

چادر

صدرا

ص

تعجبصدرا در حال نگاه به استخوان!!!!!!!!تعجب

ص

نیشخندراه حل صدرایی جهت جلوگیری از خورشید زدگینیشخند

ص

خندهعشق صدرا:پرت کردن سنگ در آبخنده

پسندها (2)

نظرات (23)

مهرتابان
14 فروردین 93 16:58
صدرا در حال نگاه کردن به استخوان سلام خوبید؟ پس شما هم مثل من هستین منم زیاد میل به گشت و گذار ندارم اما وقتی برم به آغوش طبیعت دیگه ول کنش نیستم ماشالله به کیاناجان خوبه تحمل بی خوابی رو داره منم عکسامو گذاشتم بیاین ببینید چه کرده استاد زهرا
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
الان میام.....
مامان خانمی
14 فروردین 93 17:06
با سلام و تبریک سال نو به شما و خانواده ی گرامی بسیار عالی نوشته اید به امید سالی خوب و خوش برای شما
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان الینا
15 فروردین 93 17:56
انشاالله همیشه یه شادی و خوشگذرونی. صدرا در حال نگاه کردن به استخوان جالب بود . روشو ببوسین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم.ایشا...برای همه مونقربونت
آوايي ... ( لي لي )
15 فروردین 93 22:11
سلام خوبي خواهر جون.... يكم ناخوش بودم ببخش شرمنده نگرانت كردم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزمالهی...الان بهترین؟؟؟؟
آوايي ... ( لي لي )
15 فروردین 93 22:13
اي جانم ..... سيزده بدرتون به در هميشه به گردش و شادي .... تمام عكس ها عالي بود
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
قربونت گلم
آوايي ... ( لي لي )
15 فروردین 93 22:16
خيلي خيلي دوسسسسسسسسسسسسستون دارم دلم براتون تنگ شده بود
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
منم همیــــــــــــــــــــــــــــــــن طورهی میومدم وبت میدیدم نیستی.آوا جونمو ببوس
مامان ریحان
16 فروردین 93 0:15
سلام دوست جونی سیزده تون بدر ، خدا رو شکر که روز خوبی داشتید ایشالله که همیشه خوش باشید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.تشکر ویژهممنون
مامان سهند و سپهر
16 فروردین 93 9:02
سلام عزیزم به به همیشه به گردش سیزده تون هم بدر خیلی بانمک بود کارهای این وروجک های بامزه ببوسشون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.خوشحالم که سر زدین.مممممممنونم
زهرا
17 فروردین 93 15:39
سلام سال نو مبارک ببخشید چند وقتی درگیرم کمتر میام ان شاء الله همیشه در کنار فرزندانتون شاد باشید واااااای من بر عکس شما عاشق گشت و گذارم ولی دوست دارم غذا و ظروف آماده شده یکی بیاره و ببره من چیزی از خونه نبرم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.ممنونم.منم عاشق طبیعتم اما برم نیگاه کنم برگردم.بشینم و غذا ببرم و جمع کنم و .......نننننننه
مامان ریحان
17 فروردین 93 20:21
سلام دوست جونی اومدم حال و احوالی بپرسم امیدوارم همیشه در کنار صدراجون و کیانای عزیزو آقای همسر ،خوب و شاد باشی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزمممنونم ازت مهربونم.شما هم لحظات شادی داشته باشید انشاء.....
کیانا
18 فروردین 93 19:41
خوش به حالت مامان کلی نظر داری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 فروردین 93 23:43
سلام آبجی گلم خوبید ؟ کیانا وصدرا جون خوبن؟ فداشون بشم چه دعای قشنگی کردید ممنونم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خواهر جون.ممنونم.شما چطورین؟قربانت
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 فروردین 93 23:48
ای وااااااای شما عکس من هستید عاشق گشت وگذارو تفریحم ولی شوشو حوصله شلوغی ومسافرت رو نداره چقدر من بیچاره حرص می خورم بازم شما مجبورید به خاطر بقیه بلند شید برید دنبالشون ولی من بیچاره که نمی تونم همسرم رو به زور جایی ببرم بیشتر وقتها تو کفش می مونم خخخخخخخخخخخخخایشالله همیشه شاد باشید وچقدر خوشحالم که بهتون مخصوصآ وروجکها خوش گذشت
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
باور کنین من گردشو دوست دارم اما کوتاه و نه موندنیآره اگه آقایون همراهی نکنن سخته.درکت میکنم عزیزم.ممنونم که اینقدر مهربونی
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 فروردین 93 23:51
چه جاهای قشنگی وچه عکسهای نازی فدای کیانا وصدرا بشم راستی شما از کدوم شهر هستید؟ البته ببخشیدااااااااااااا
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
لطف داری عزیزم.شما هم طبیعت زیبایی دارین.اصلا همه جای ایران سرای من استمیگم بهتون
مامان ریحان
19 فروردین 93 13:18
آوايي ( لي لي )
20 فروردین 93 0:34
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
مطمئن باش که به دل جا گرفته ای
مامان ریحان
20 فروردین 93 11:32
سلام دوست جونی خوبی؟ کم پیدایی
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزم.آره درگیر مدرسه ام.ممنونم که به فکرمی
مامان ریحان
20 فروردین 93 18:23
خانم معلم عزیز دوستت دارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
اولین باره اینطوری صدام میکنی!!!!!ما بیشتر
مامان ریحان
20 فروردین 93 21:31
خوب دیگه خانم معلمیاولین باره بهم میگی دخترمفکر نمی کنم خیلی اختلاف سنی داشته باشیم ها حدس میزنم زیر... باشی درست بید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
هه هه ههخب من 5ساله کلاس نمیرم و جزو کادرم.ای مادر دست رو دلم نذار که خونهتو همون مایه هادیدی پاکش کردم
مهرتابان
23 فروردین 93 16:32
ه به،بـــــــــــــــــــــــــــــه بـــــــــــــــــــــــــــــــــه. شعر فوق العاده زیبا بود سلام مامان صدرا جووووووون مشاعره است! خوش باش و مگو ز دی،که امروز خوش اســـــــــــــــــــت.....از ت بگم تـــــــــــــــــو ای باران شبهای بهاری! دریچه را به رویم می گشایـــــــــــی؟ و از آغـــــــــــــــــــــوش باز این دریچه سلامم را به گل ها می رسانــــــی؟ می رسانـــــــــــــــــی...... ی بده خانوم معلم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام.الان از مدرسه رسیدم.میام مشاعره
مهرتابان
23 فروردین 93 18:17
چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــمممممممم مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد دال....! آقا این مشاعره کار باحالیه ادامه داشته باشه جالب میشه.....
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آقا ما اومدیم.با دال...
خواهر فرناز
7 اردیبهشت 93 7:39
سلام به مامان صدرا جون وکیانا جونم شرمنده به خدا باید زودتر خدمت میرسیدم ولی واقعا از بعد عید این قدر سرم شلوغه که نمیدونم کی شب میشه کی روز قربونتون برم خوشحالم که عید خوبی داشتین وخوش گذروندین همیشه به شادی باشین ایشالا برم برای بقیه پستا هم نظر بذارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم.ممنونم از لطفت که با اینکه سرت شلوغه اومدیخیلی مهربونی گلم
الهام مامان علیرضا
23 فروردین 94 10:50
خیلی هم عالی بود! مخصوصا راه حل صدرا برای آفتاب زدگی و همین طور عشق پرت کردن سنگ در آب که علیرضا هم با این کار گویی آپلو هوا کرده
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
الهی!خسته نباشی دوست جونممرسی عزیزمببوس پسری خوشگلمونو