صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

صدرا جون مریض شده...

1392/11/7 18:12
382 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان الان خوابیده.. چون دیشب هم نتونست خوب بخوابه و پریشب هم همین طور.امروز ظهر بعد از مدرسه پسریو بردم پیش دکتر.پسرم وقتی بابایی بهت گفته که مامان میخواد ببردت دکتر  برگشتی گفتی:من نمیرم دکتک.دکتک بچه گونه ست.حالا یعنی چی؟ ما نمیدونیم؟؟خلاصه رفتیم پیش آقای دکتر و جنابعالی به سوالات دکتر جواب نمیدادی و من سوالو تکرار میکردم و شما جواب منو میدادی.به هر حال دکتر گفت چیزی نیست و خوشبختانه عفونتی در کار نبود.همون داروهایی رو داد که خودم بهت میدادم...بابا منم یه پا دکترم...ها وا....باور کن پسری.اما پریشب که حالت خوب نبود بعد از سرفه و کلی غلت و اینور اونور انداختن دست و پات یه دفعه چشاتو باز کردی و رفتی پایین تخت نشستی!!!گفتم صدرا جون میخوای چیکار کنی؟گفتی:مامان تو بخواب...میخوام فت(فکر)کنم.گفتم پسرم من نگرانت میشم..باز گفتی:نه تو بخواب من فت کنم زود میام...بعد دو دقیقه اومدی و ازت پرسیدم:پسرم به چی فکر کردی؟جواب دادی فت کردم دیده(دیگه)ومن متعجب که بچم ساعت سه صبح به چی فکر میکرده؟؟؟؟؟پسر گلم وقتی سرفه میکنی واقعا ناراحت میشم و میگم کاش من سرما میخوردم...آخه تا به حال سابقه سرفه های اینجوریو نداشتی.کیانا هم یه بار تو یکسال و سه ماهگی بدجور سرما خورد و واقعا حالش بد بود.دیدن بیماریه شما گلهای من خیلی سخته....ما مامانا دوست داریم خودمون مریض شیم ولی شما سالم و سلامت باشید و از در و دیوار برین بالا.به امید سلامتی همه بچه های گل این دنیا.

 

صدرا

این مربوط به وقتیه که صدرا جونم حالش خوبه و مشغول فعالیتهای خلاقانه خودشهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خواهر فرناز
7 بهمن 92 18:23
ایشالا زود خوب بشی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
منونم گلم
مامان سهند و سپهر
8 بهمن 92 8:42
ایشالا زود خوب بشه امان از این سرماخوردگی ها در این فصل مراقبش باش مامانی بخور بذار اگر سرفه میزنه گرم نگهدارش که زود خوب بشه فت کردنش کشته منو این جوجه!
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون عزیزم.یه سرفه های پیرمردی میکنه که جیگرم کباب میشهآره بچم خیلی فت میکنه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 بهمن 92 17:19
الاهي بميرم خواهر واقعاً گناه دارن اين طفل هاي معصومانشالله زودتر خوب ميشه.... خواهري واقعاً اون وقت شبي به چي فكر ميكرده؟؟؟؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خدا نکنه گلمباور کن یه جعبه دستمال کاغذیو چند ساعته تموم کردم.....خوب نمیشن نمدونم چرا؟؟؟؟؟هوای بدیه خواهر خیلی بد
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 بهمن 92 17:19
ببوسشون خواهر جوني
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیز دلم....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 بهمن 92 18:27
الهي مولچه دازت بديله سامپوبله تو تسات مگش بله توغذات اده فلاموسم تني!
زهرا
9 بهمن 92 8:16
سلام عزیزم انشاالله بلا به دور صداریی هم زود زود خوب و پر انرژی بشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان ریحان
10 بهمن 92 9:55
سلام دوست خوبم ایشالله صدرایی تا الان خوب شده باشه من برگشتم دلم واستون تنگ شده بود مرسی که بیادم بودی، چند روز پیش با گوشی اومدم با کلی مکافات نظر گذاشتم اما مثل اینکه بدستت نرسیدهمیشه سلامت باشید
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنون گلم.نه متاسفانه هنوز درگیر صدرا هستم.یه نظرت به دستم رسید.تایید کردم
مامان ریحان
10 بهمن 92 13:30
ایشالله صدرا جون هر چی زودتر خوب بشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
10 بهمن 92 14:48

ﺑﺎ ﺧﻮﻧــﺪﻥ ﻫــﺮ ﻭﺭﻕ ﺍﺯ ﺟــﺰﻭﻩ ﻫﺎﻡ ﺩﺍﺭﻡ ﺑـﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﺘــﯿﺠﻪ ﻣﯿــﺮﺳﻢ
.
.
.
.
.
.
.
ﮐﻠـﺎﺱ ﺳـﻮﻡ ﺩﺑﺴـﺘﺎﻥ ﻫـﻤﻮﻥ ﻣـﻮﻗﻊ ﮐـﻪ ﮐـﺎﺭﺕ ﺻـﺪ ﺁﻓـﺮﯾـﻦ ﮔﺮﻓﺘـﻢ ، ﺗـﻮ ﺍﻭﺝ ﮐـﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺑـﺎﯾﺪ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ ..
ﺍﺷﺘـــﺒـــــﺎﻩ ﮐــــﺮﺩﻡ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
10 بهمن 92 14:49
سلام خواهر جون نگران نباش بيشترش طولاني ميشه به خاطر الودگي هواست...... اوايي هم دوره درمانش طول كشيد البته جون من و گرفت تا دارو خورد هاااااااا..... عزيزم دوسسسست دارم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
نمیدونم وا...باور کن شبا ده دقیقه به ده دقیقه بیدارم میکنهخودمم گرفتممنم دوستتون دارم
مامی رها
13 بهمن 92 11:26
سلام عزیزم................اخیییییییییییییییییییییییی چه سرمایی خورده!!! چقدر اذیت شدید 2تاتون!!! خوشحالم که الان بهتره.........انشاالله سرحال تر بشی صدرا جون ببخشید دیر اومدم پیشت مامان جون مهربون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام خانمی.ممنونم.خواهش میکنم گلم