صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

واما این یک هفته.....

1392/11/11 10:36
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیهای من و یه سلامم به خوانندگان خاموش این وبلاگ.امیدوارم همگی سالم و سلامت باشید.اما هفته ای که گذشت واقعا سخت و سنگین بود.از یه طرف کار مدرسه به خاطر اعلام نتیجه، زیاد بود و از طرف دیگه صدرا که بدجور سرما خورد و حسابی نفسمو گرفت.....آره پسرم نمیدونم چه وقت داری این پستو میخونی؟؟؟ ولی نمیدونی چقدر از بیماریت عذاب کشیدم و لحظه لحظه ی درد و رنجتو با تمام وجودم حس کردم.پریشب اینقدر حالت بد بود که ده دقیقه به ده دقیقه از من آب میخواستی یا میگفتی دماغم ...دماغم...پوست دور بینیت زخم شده بود و دستمال که بهش میخورد دادت در میومد.تا شربتو میدیدی میگفتی بازم بخورم...دوتا ها(یا) سه تا....دیشب خوشبختانه بهتر خوابیدی و فقط دم صبحی از من دوغ میخواستی!!!اما سرفه هات ادامه داره و یه جورایی جگر خراشه.پسر مامان !به این فکر میکنم مامانایی که بچه هاشون حالا به هر دلیلی با یه بیماریه سخت دست و پنجه نرم میکنن، چه زجریو متحمل میشن و با هر ناله جگر گوششون چه به روز دلشون میاد؟؟؟؟آره فرزندانم خدا را هزاران هزار بار شاکرم که از نعمت سلامتی برخوردارید.و هزاران هزار بار از یکتا خالق هستی شفا و سلامتی کودکان مریض را خواهانم....

صدرا

این هم عکسی از لیمو خوردن صدرایی البته قبل از بیماری!!!!چون در دوره بیماری لب به هیچ چیز نمی زد!!!!!!ناراحتنگرانناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ریحان
11 بهمن 92 13:28
سلام عزیزم ایشالله صدراجون خیلی زود خوب بشه،بزرگترین نعمت سلامتی هست از خدا میخوام که این نعمتو به همه بده مخصوصا بچه ها که نه خودشون طاقت مریضی دارن و نه ماها میتونیم مریضی یه بچه پاک ومعصومو ببینیم....مراقب خودت باش صدراکوچولو بوس واسه صدرا فرستادم سرما نخورم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم. قربونت برم دوست جونیم.منم سرما خورده شدم از بس مماغ بچمو پاک کردمولی شما نه با بوس مجازینه فکر نکنم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
11 بهمن 92 15:43
اصف نیستم تورت کنم،شکیب نیستم پولت کنم،گلپری نیستم امار بدم،زیور نیستم دقت بدم،نادر نیستم خفتت کنم،کیا نیستم ترکت کنم،بیتا نیستم جاتو بگیرم،من فریدم دوستت دارم...
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
جالب بید.اس جدیدهراستی تو یه سریال چند نفر باید همزمان بمیرن تا تموم شه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
11 بهمن 92 15:47
به صبح بخير نرسيدم اما ميگم ظهر و عصرتون بخير .....الاهي بگردم انشالله هيج وقت ديگه گلاتون مريض نشن..... اي جونم ليمو خوردنش و ....انشالله هميشه سلامت باشه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عزیزم.میدونستم صبح بخیر رو لالایی هستیخواستم بیدارت کنمآب لیمو که روی انگشتاشه رو داشته باش
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 4:57
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

مامان کیانا و صدرا
پاسخ
دل آدما مثل یه جزیره میمونه....مهم نیست کی برای اولین بار پا به جزیره میذاره...مهم اینه که کسی جزیره رو ترک نکنه...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 15:45
خواهر واقعاً بد تمومش كردن بيست تا شخصيت مردن چندتام سر به نيست شدن و ......
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
باید تموم میشد حالا هرجور که شده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 17:00
دوسسسسسسسستون دارم.... صدرا جونم و كيانا جونم و ببوس
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
برای لی لی جون و آواجون
زهرا عمه سروش
12 بهمن 92 19:37
الهی خاله فدات شه عزیزم،انشالا زود خوب بشی و دیگه هیچوقت مریض نشی عسلم
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم....ممنون که سرزدین
خواهر فرناز
13 بهمن 92 1:47
عزیزم خدا را شکر بهتر شدین
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 بهمن 92 8:27
سلام خواهر جوني صبح قشنگ شمام بخير...... شمام تهران زندگي ميكني يا...........؟؟؟؟؟؟ ايشالله تعطيل ميشي نبينم ناراحت باشي هااااا....
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
نه گلم.ما بچه تهرونی نیستیمما شهرستانیهای دلیر و شجاع و هوای نیمه پاک و ناز و گل و ....هستیمآخه اینجا ما فقط سه تا مدرسه هستیم که شیفت ظهر داریم...خنده دار نیست بریم؟؟؟؟؟ولی باید بریم.پاشم برم نهار ببیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 بهمن 92 8:32
خواهر كجايي ببيني دوتا تار جلوي موم سفيد شده........ خواهر اوايي خيلي بد دكتر شده و واقعاً نگرانم واسه واكسن اخر ماهش همش ترس وول خوردنا و بي قراري هاش و دارمايشالله خدا يه عقل سالم بم عنايت كنه
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ااااای خواهر...ما که نصف موهامون سفیده....غصه نخور به چیزی که هنوز اتفاق نیفتاده فکر نکن
مامان سهند و سپهر
13 بهمن 92 8:42
خدا بد نده آقا صدرا حالا بهتره ؟ عزیزم... چه خوشمزه لیمو می خوره . نوش جونش. ایشالا زودی خوب شده باشه. خسته نباشی مامانی مهربون و فداکار. خدا بهت قوت بده. ببوس بچه ها رو
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم مامان مهربونحالا صدای خودم گرفته در حد ....به زور قورت میدم
مامان سهند و سپهر
13 بهمن 92 10:43
عزیزم خدا بد نده . خودت گرفتی؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
آره عزیزم.از نوع شدید برونشیتی که صدات در نمیاد
مامان ریحان
13 بهمن 92 15:25
سلام دوست جونی حال صدرا چطوره؟ بهتر شد؟
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام گلم.حالا نوبت منهصدام در نمیادصدرا بهتره خدا رو شکر
مامان ریحان
13 بهمن 92 18:06
آخی عزیزم مراقب خودت باش، لیموشیرین، بخور اکالیپتوس، آویشن واسه سرما خیلی خوبه ان شالله خیلی زود خوب بشی مامان مهربون
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
ممنونم عسلم