صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

بازیهای صدرایی

1392/9/8 16:55
323 بازدید
اشتراک گذاری

صدرا

صدرا

سلام به همه.آقا صدرا این عکسها مربوط به بازیهایی هست که جنابعالی بعد از اینکه با دعوا و مرافعه از پای تلویزیون که فقط همیشه باب اسفنجی نشون میده بلند میشی، میری سراغشون.البته اینطور مواقع من حالم خوبه و عذاب وجدان ندارم که بچه ام همش پای تلویزیونه.گرچه بعد از اتمام بازیها باید مثل همه مامانا کمرم خم بمونه تا همه ی به هم ریختگیها مرتب بشه.در هر صورت پسرم امیدوارم که همیشه خلاقیتو در کارهات داشته باشی البته از نوع خوب و بی ضرررر.راستی کیانا خانمم که امروز از صبح رفته خونه مامانی.امیر حسینم بعد از نیم ساعت پیداش شده.خدا میدونه الان مامانی و بابا جون چطورین؟؟کلافهاینجوری یا اینجورینیشخندنمیدونم.باید پاشیم بریم دنبالشون.

ا

صدراصدرا

صدراصدرا

بازی

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان ریحان
8 آذر 92 19:52
همیشه شاد باشید صدرا جان و کیانا جان ممنون ریحان جون عزیزم
هدیه
8 آذر 92 23:28
نااااازی خدا حفظشوون کنه ممنون هدیه عزیزم.امید که سبحان جون همیشه سالم و شاد باشه.
مامان سهند و سپهر
9 آذر 92 9:01
آفرین به این گل پسر خلاق
معصومه مامان آرتین
9 آذر 92 11:38
مامانی عزیز ممنون که تو پرسش و پاسخ جواب سوالمو دادی. واقعا بهم امید دادی چون خیلی نگران آرتین بودم. میدونم همه چیز به مرور زمان حل میشه ولی مادرم دیگه نگرانم بازم ممنون دوست عزیزم خواهش میکنم عزیزم.کاملا درک میکنم.در حال حاضر چند روزیه صدرا هم حسابی باهامون لجبازی میکنه.ولی فقط باید صبور باشیم. موفق باشی عزیزم.
زهرا
11 آذر 92 10:37
انشاالله همیشه شاد و سلامت باشید ممنون عزیزم.همین طور شما
مامان زهرا
11 آذر 92 14:56
ای جااااااااااااانم........ماشاالله چه خوشمل بازی میکنه ممنون.میبینم اومدی خانم خانما
مامان الی
3 دی 92 20:59
سلام ممنون که بهمون سر زدی کوچولوهاتو ببوس از طرف من
مامان کیانا و صدرا
پاسخ
سلام عزیزماینم برای آراد جون خوشگل