صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

اسکلت

1392/9/2 17:46
227 بازدید
اشتراک گذاری

صدرا

سلام پسری چطوری؟خوبی مامانی؟من از مدرسه اومدم ولی تو هنوز خوابی!!!!پاشو دیگه.میدونی امروز صبح این کلاهو برداشتی و گفتی مامان میخوام بازی جدید بکنم.منم گفتم آفرین پسرم.کلاهتو بده ببینم.داخل کلاه یه برچسب بود که مطالبی به انگلیسی توش نوشته شده بود.منم مشغول خوندنش بودم که پرسیدی چی نوشته؟ماهم که ماشا...انگلیسی دان گفتم نوشته صدرا مواظب این کلاه باشه تا بزرگتر که شد اسکیتهاشو بپوشه.بعد از چند لحظه کلاهو سرت کردی و گفتی میخوام برم اسکلت بیارم.با خودم گفتم خدایا این بچه ی ما  اسکلتو از کجا یاد گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟تعجبباز گفتی مامان بیا بریم تو حیاط اسکلتو بیاریم.منم که کنجکاو شدم ببینم منظورت چیه گفتم خودت برو زودم بیا که خیلی سرده.رفتی و دیدم نیومدی!متفکر همین که بلند شدم بیام دنبالت دیدم رفتی مشمای چکمه های منو از جاکفشی حیاط آوردی.اینجا بود که فهمیدم منظور تو از اسکلت اسکیتهای کیانا بوده که برای اینکه خراب نشه گذاشته بودیمش تو مشما و داخل جاکفشی و جنابعالی چکمه های منو با به قول خودت اسکلتا اشتباه گرفته بودی.برام جالب بود.پسرم سه سالته مامان جون یه طوری حرف بزن بفهمیم منظورتوخندهمژهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

قالب و تقویم کودکانه
2 آذر 92 18:17
نرم افزار منحصر به فرد مخصوص کودکان با بیش از صد نوع قاب عکس زیبا و فانتزی این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که بدون نیاز به داشتن دانش خاصی از این نرم افزار استفاده کنید هم چنین قادر خواهید بود عکس های خود را رتوش یا آرایش کنید و رنگ و کنتراست عکس را نیز تغییر داده و از افکت های مختلف این نرم افزار استفاده کنید. این نرم افزار تماما ژاپنی بوده و به همراه اموزش به شما ارائه خواهد شد. با یک بار بازدید ضرر نمی کنید.
مامان ریحان
3 آذر 92 19:26
وای که چقد شیرین زبونی بچه ها رو دوست دارم
مهرتابان
5 آذر 92 14:08
سلام مرسی همکار خوبم
زهرا عمه سروش
6 آذر 92 21:21
چه پسر ناز و شیرین زبونی وقت داشتید به مام سر بزنید، خوشحال میشیم
کیانا
7 آذر 92 15:42
مامان اسکلت چیه دیگه که صدرا می گه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!