صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

نکته هایی برای همه مون..........

1392/8/28 17:40
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز.همه ی ما دوست داریم در زندگی موفق باشیم و برای همدیگه هم آرزوی موفقیت می کنیم.ولی تا به حال عمیق فکر کردین که اصلا موفقیت چیه و چطوری میشه موفق شد؟آخه به نظر من تعریف موفقیت از دید هر کسی تفاوت داره.بعضیا موفقیتو در مسائل شغلی میبینند بعضیها در زندگی خانوادگی.بعضیها در درس و...اما در کل همه دوست داریم در همه کارهایی که انجام میدیم موفقیتو تجربه کنیم.چند روز پیش این نکاتی که الان میخوام براتون بنویسمو خوندم.جالب بود مینویسم شاید شما هم خوشتون بیاد.

چگونه موفق شویم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1-برنامه ریزی کنیم وقتی که دیگران مشغول بازی کردن هستند.

2-مطالعه کنیم وقتی که دیگران در خواب هستند.

3-تصمیم بگیریم وقتی که دیگران مردد هستند.

4-صرفه جویی کنیم وقتی که دیگران در حال تلف کردن هستند.

5-گوش کنیم وقتی که دیگران در حال صحبت کردن هستند.

 

6-پافشاری کنید وقتی که دیگران در حال رها کردن هستند.

کیانا و صدرا

ماچقلبفرزندانم همواره سلامت و موفقیتتان را آرزومندیم.قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحان
28 آبان 92 18:02
سلام عزیزم جالب بود برایت موفقیت را ارزو میکنم شاد باشی ممنون گلم.شما هم موفق و پایدار باشی.
زنده اندیش
30 آبان 92 12:17
ما عظمتی نداریم، همین اندازه عظمت داریم که می ایستیم بعد همین را در رکوع، نصفه می کنیم و بعد به سجده و خاک بر می گردیم « آیت الله بهجت (ره) »
مهرتابان
1 آذر 92 12:40
همیشه دير می‌فهميم! وقتی چیزی در حال تمام شدن باشد: يک لحظه آفتاب در هوای سرد غنيمت می‌شود. خدا در مواقع سختي‌ها تنها پناه می‌شود. يک قطره نور در دريای تاريکی همه‌ی دنيا می‌شود. يک عزيز وقتی که از دست رفت همه کس می‌شود. پاييز وقتی که تمام شد٬ به نظر قشنگ و قشنگ‌تر می‌شود… پس... امروز به همه چیز خوب بنگر، قدر داشته‌هایت را بدان و سپاسگزار پروردگارت باش! عزیزانت را در آغوش بگیر، بگو که چقدر آنها را دوست داری! به زندگی‌ات عشق بورز و زیبا زندگی کن… فرصت‌ها را از دست نده!
دایی نی نی ها
1 آذر 92 17:48
باسلام وتبریک به خاطر وبلاگ قشگتون اگه وبلاگ نی تون ازاین هم زیبا تر بشه این کار به ما بسپارید ساخت آلبوم عکس نی نی شما از یک ماهگی تا الان وحرکت عرضی اون در بالای وبلاگ برا مشاده بازدید کنندگان درضمن اگه دوس دارین لینکدونی عکس نی نی هم داشته باشیددروبلاگ طرف چپ پایین و تکون خوردن عکس با رفتن موس روی عکس همه این کارها فقط با 5تومن برای مشاهده نمونه کارها به وبلاگ ما مراجعه کنید نحوه گرفتن پول بصورت شارژ میباشید که بعداز تحویل سفارش گرفته میشود چنانکه قصده سفارش دارید در بخش نظرات وبلاگ به ما اطلاع بدین یا بصورت ایمیل باما در تماس باشید ramin_9515@yahoo.com