صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

دوستان وبلاگی صدرا جووون

1392/8/26 17:59
338 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام و وقت بخیر.دوستان مهربان و همراهان همیشگی من،امروز می خوام عکس چند تا از دوستان

صدرا جونو در دنیای مجازی بذارم.البته من ازشما مامان باباهای این خوشگل کوچولوها اجازه گرفتم ولی

اگه به نظرتون خیلی جالب نشده شرمندم.چون تا حالا از این کارها نکرده بودم.به هر حال بچه های ما

برایمان عزیزند و دوست داشتنی.با دیدن عکسها برای سلامتیشون دعا کنیم و سعادتشونو از خالق

هستی بخواهیم.

ط

ادامه

صدرا

 

آندیاآرین

علی

 

روزبه

ستاره های زندگیمون دوستتون داریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان ریحان
30 مهر 92 20:59
سلام عزیزم ،چه دوستای گلی داره صدرا جونی خدا همشون رو حفظ کنه
مامان زهرا
1 آبان 92 10:52
چه کوچولوهای نازی انشاالله خدا حافظشون باشه
مهرتابان
1 آبان 92 14:01
غدیر ، گل همیشه بهار زندگی است .دریایی بی‏کرانه است ؛ جاری بر جان ‏های پاک و اندیشه های تابناک .

عید غدیر، بر حامیان راستین ولایت، مبارک.


همکار عزیزم من به وب شما میام و نظر هم میذارم،ولی نمیرسه.عیدتون مبارک.
بابای آندیاجون
16 آبان 92 10:35
سلام مرسی از لطف شما لطف کردید ، خیلی هم زیبا شده . ان شالله همه نی نی ها سالم و سلامت باشند .