صدرا جون صدرا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه سن داره

آبی آسمان من..فرزندانم

مامان یه مامان شاغل و عاشق بچه ها

کیانا جون مبارکه.

1392/8/10 10:45
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان خوبم و شما دو کودک دلبندم.امید که همه سالم و سلامت باشید و در سایه ی کرامت و لطف حق تعالی پایدار و پویا.مدتیه نتونستم پست بذارم شیفت بعداز ظهر بودم و درگیر مدرسه و کارهای روزمره.امروز به بهانه ی جایزه کیانا جون می نویسم.

ش

دخترم کیانای عزیز ،چندماه پیش در مسابقه ی چله چارانه شرکت کردی وبعد از چند مرحله بلاخره از بین حدود 700 دانش آموز ابتدایی دختر و پسر جزو 40 نفر برگزیده شدی و مایه افتخار من و بابا.درسته مسائلی پیش اومد و مدرسه نتونست به موقع ازت تقدیر و تشویق داشته باشه، ولی بلاخره 7 آبان ماه مراسمی برگزار شد (در سطح شهرستان ) با حضور مسئولین استانی، و از شما 40نفر هم تقدیر و تشکر انجام شد و روز بعد در مدرسه هم سر صف تشویق شدی و کارت هدیه گرفتی.در هر صورت دخترم این اولین پیروزی تو در طول دو سال تحصیلت بود امیدوارم همچنان پله های ترقی و پیشرفت را طی کنی و شاهد موفقیتت در سطوح بالاتر باشیم.یکی از چهل رباعی که منم مجبور به حفظشون شدم و دوستش دارمو برات می نویسم:

این قافله ی عمر عجب می گذرد            دریاب دمی که با طرب می گذرد

ساقی غم فردای حریفان چه خوری؟       پیش آر پیاله را که شب می گذرد.     

(حکیم عمربن خیام نیشابوری)

جایزه

اینم جایزه کیانا جونی

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان ریحان
10 آبان 92 12:55
سلام عزیزم....تبریک میگم بخاطر موفقیت کیانا جان ان شالله که همیشه موفق باشه....همانطور که حدس میزنم شما شغل شریف معلمی رو دارید.. خوش به سعادتتون... خ دوست دارم یه روزی معلم شم ولی حیف که فعلا آموزش و پرورش قصد نداره نیرو بگیره


ممنونم گلم.ایشا....به اهدافت برسی.موفق باشی عزیزم.
مامان نسترن
11 آبان 92 0:20
دوست خوبم. لطف می کنی که پسرمو جزو دوستای وبلاگی قرار میدی


خواهش می کنم خانمی.
مائده و مامان
18 آبان 92 19:12
سلام از لطف شما ممنونيم خوشحال شديم به ما سر زديد با ارزوي بهترين ها براي شما و خانواده ي محترم